Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "projection"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Δημιουργία, αποθήκευση και προβολή προηχογραφημένων παρουσιάσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός μέν να προβάλει ορισμένους διαφορετικούς τρόπους και μεθοδολογίες παρουσίασης της εκπαιδευτικής πληροφορίας, αφετέρου να εισάγει τον αρχάριο αναγνώστη στην δομή ενός διαδικτυακού ... -
Η προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2009Ο μαζικός τουρισμός αποτέλεσε διεθνώς το κύριο πρότυπο, ιδίως στη Μεσόγειο, που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη του τουρισμού και στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα χρόνια. Ο προσανατολισμός στον ‘ήλιο και θάλασσα’ και ... -
Ποια τα μέσα επικοινωνίας και σε τι χρησιμεύουν στην επιχείρηση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-04-2008Μέσω της τεχνολογίας ο κόσμος έχει αλλάξει θεαματικά και συνεχώς αλλάζει. Με κίνητρο την ικανοποίηση των αναγκών και την «θέλω» τους, οι άνθρωποι δημιουργούν και βελτιώνουν συνεχώς τους τρόπου να επικοινωνούν. Με την πάροδο ... -
Προβολή και προώθηση ξενοδοχείου στο διαδύκτιο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-06-2010Η εργασία χωρίζεται σε δέκα επιµέρους κεφάλαια. Ξεκινώντας δίνεται µία σύντοµη ιστορία του διαδικτύου, η εξέλιξή του ως τη µορφή που το γνωρίζουµε σήµερα, καθώς και ποιοι παράγοντες καθορίζουν το κοινό του. Στη συνέχεια ... -
Σύστημα αποθήκης "Σούπερ Μάρκετ".
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2010Ο σκοπός της εφαρμογής είναι η προβολή προϊόντων επιχειρήσεων και η πώληση τους μέσω διαδικτύου. Από την πλευρά του ο χρήστης έχει την δυνατότητα να κάνει έρευνα αγοράς για το τι προϊόντα είναι διαθέσιμα σε κάθε επιχείρηση, ...