Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "serious game"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Σχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-01Η ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η εκτεταμένη χρήση της σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής έχουν επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για ειδική αγωγή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-15Το αρχαίο θέατρο αποτελεί μια από της πρώτες μορφές τέχνης που ανέπτυξε ο άνθρωπος. Για αυτό και αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο της πολιτισμικής κληρονομίας. Στο διάβα του χρόνου εξελίχθηκε, ξεκινώντας από θρησκευτικές τελετές ... -
Edutainment: Ανάπτυξη παιχνιδιού με έμμεσο σκοπό την εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-10Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, τα βιντεοπαιχνίδια έχουν γίνει ένα μεγάλο μέρος της διασκέδασης για ανθρώπους κάθε ηλικίας, και συγκεκριμένα είναι ιδιαίτερα ελκυστικά στα παιδιά. Στην προσπάθεια να αξιοποιήσουν την αφοσίωση ... -
Ένα παιχνίδι που ανιχνεύει την πιθανότητα δυσλεξίας στα παιδιά β' δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-12Η δυσλεξία είναι μια εγγενής μαθησιακή δυσκολία που επηρεάζει την ανάγνωση, το γραπτό λόγο , την ορθογραφημένη γραφή και την αριθμητική ικανότητα. Η δυσλεξία είναι διαπολιτισμική. Ο επιπολασμός της δυσλεξίας είναι ... -
Εκπαιδευτικό παιχνίδι βασισμένο σε MMO-RPG.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-26Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια και τα παιχνίδια βασισμένα στη μάθηση έχουν μετασχηματίσει την εκπαίδευση, εκμεταλλευόμενα τις διαδραστικές τεχνολογίες για να ενισχύσουν την συμμετοχή και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα από τους ... -
Serious game κομποστοποίηση
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31Τα τελευταία χρόνια έχουν παρατηρηθεί σημαντικές προσπάθειες που έχουν ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με την κλιματική αλλαγή και προστασία του περιβάλλοντος. Ειδικότερα, έχει δοθεί έμφαση στη διαχείριση ... -
Thimel-Content : συμπεριληπτικό εργαλείο δημιουργίας υλικού και προσαρμογής ψηφιακών παιχνιδιών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-12-01Σε εκπαιδευτικά πλαίσια, η προσφερόμενη πληροφορία είναι ύψιστης σημασίας. Τα σχολικά βιβλία έχουν σχεδιαστεί σχολαστικά, σε βάθος χρόνου, πριν την δημοσίευσή τους. Όσο αναγκαίο και αν είναι αυτή η διαδικασία, το αποτέλεσμα ... -
Μια serious game πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για την υποστήριξη θεραπείας ατόμων με φοβίες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09Οι φοβίες είναι ένα είδος Διαταραχής Άγχους με πάσχον ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού. Τα τελευταία χρόνια έχει αναδυθεί η Θεραπεία Έκθεσης Εικονικής Πραγματικότητας, που βοηθάει στη θεραπεία φοβιών με τη χρήση ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για το δίκτυο υψηλής τάσης της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-16Η ηλεκτρική ενέργεια είναι ένα στοιχείο ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ζωή. Πολλές καθημερινές δραστηριότητες βασίζονται σε αυτό και επιτυγχάνονται με τη χρήση της. Για παράδειγμα χωρίς την ηλεκτρική ενέργεια η βιομηχανία ...