Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "young consumers"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή στην Ελλάδα. Περίπτωση μελέτης των νέων ηλικίας 16-26 ετών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-20Στην εργασία αυτή με αφορμή την διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, αναλύεται εκτενώς το κοινωνικό φαινόμενο της συμπεριφοράς του καταναλωτή γενικότερα. Το αθλητικό ... -
Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά δεν αποτελούν ένα ώριμο τμήμα της αγοράς και το ζήτημα «παιδιά και διαφήμιση» πρέπει να αντιμετωπιστεί, ως ... -
Η επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών ηλικίας 18-24.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-03-2012Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το ρόλο που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης και τα είδη της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών από 18-24 χρονών. Συγκεκριμένα, διαπραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα μέσα ενημέρωσης ... -
Η στάση των νέων ηλικίας 15-24 ετών απέναντι στις διαφημίσεις και στα διαφημιστικά μέσα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-06-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί η επιρροή που ασκούν τα διαφημιστικά μέσα στους νεαρούς καταναλωτές καθώς και η στάση της συγκεκριμένης κατηγορίας καταναλωτών (ηλικίας 15-24) απέναντι στις ... -
Περιγραφική μελέτη και έρευνα των νέων (15-18 ετών) της περιοχής της Ιεράπετρας και ο ρόλος του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στην ζωή τους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-12-2009Η νεολαία αποτελεί ένα κομμάτι το οποίο πάντα υποβάλλεται σε ελέγχους και έρευνες προκειμένου να βρεθούν κάποια στοιχεία τα οποία βοηθούν τους ερευνητές να προχωρήσουν σε κάποιες περαιτέρω εξελίξεις. Έτσι και το Marketing ...