Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Παχουλάκης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 1-20 από 62
-
3D animated ταινία μικρού μήκους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-02Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό τη δημιουργία μιας ταινίας μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων σε τρισδιάστατη μορφή. Για την διεξαγωγή της χρησιμοποιήθηκαν τα προγράμματα Maya 2018 Student Version για ... -
Boatguide: ένα portal για την θάλασσα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2008Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση θαλάσσιου-τουριστικού portal με έμφαση στην επιχειρηματική συνεργασία το οποίο θα υποστηρίζει η παρακάτω λειτουργικότητα: • Portal για την θάλασσα, ... -
Παιχνίδια φυσιοθεραπείας για τη θεραπεία του συνδρόμου του καρπιαίου σωλήνα με τη χρήση του αισθητήρα Leap Motion.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-12Το Σύνδρομο του Καρπιαίου Σωλήνα (ΣΚΣ) είναι μία πάθηση στην οποία το μέσο νεύρο, που περνάει από τον καρπιαίο σωλήνα, συμπιέζεται προκαλώντας πόνο και μούδιασμα στην περιοχή του καρπού και των δαχτύλων. Ανάλογα με την ... -
e-Projects.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-06-2009Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι μια εφαρμογή για τη διαχείριση των προγραμμάτων ενός φορέα (ερευνητικού εργαστηρίου / οργανισμού) μέσω διαδικτύου (Web Application). Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί σε τεχνολογία ... -
Exergames για τους ασθενείς με νόσο του Πάρκινσον, χρησιμοποιώντας το Microsoft Kinect.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2016Οι ασθενείς με Parkinson που ακολουθούν παραδοσιακά προγράμματα αποκατάστασης ενδέχεται να βαρεθούν, να χάσουν το ενδιαφέρον τους και να εγκαταλείψουν, εξαιτίας των επαναλαμβανόμενων και προβλέψιμων ασκήσεων αποκατάστασης. ... -
Μια serious game πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για την υποστήριξη θεραπείας ατόμων με φοβίες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09Οι φοβίες είναι ένα είδος Διαταραχής Άγχους με πάσχον ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού. Τα τελευταία χρόνια έχει αναδυθεί η Θεραπεία Έκθεσης Εικονικής Πραγματικότητας, που βοηθάει στη θεραπεία φοβιών με τη χρήση ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τα Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-12-2014Στην παρούσα πτυχιακή εργασία κληθήκαμε να αναπτύξουμε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων των Μαθηματικών για παιδιά της τρίτης τάξης του δημοτικού. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι η τεχνολογία έχει επηρεάσει την ζωή μας σε όλους ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής Flash για τη Γεωγραφία ΣΤ’ Δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-06-2015Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η αφομοίωση των σχολικών γνώσεων μέσω της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση επιτυγχάνεται με την υλοποίηση ενός παιχνιδιού που έχει σαν βασικό στόχο του ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής flash για τη Φυσική Ε’ Δημοτικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2015Στην εποχή στην οποία ζούμε η τεχνολογία έχει εισχωρήσει σε κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής. Ένας από τους χώρους που έχει αρχίσει να εκμεταλλεύεται τις αμέτρητες δυνατότητες της τεχνολογίας, είναι και ο χώρος της ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω Unity.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-02Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός shared-screen Action multiplayer ηλεκτρονικού παιχνιδού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών Unity3D και της γλώσσας ... -
Ανάπτυξη παιχνιδιού τύπου " Space shoot'em up" για PDA.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου “Space shoot ‘em up” για PDA χρησιμοποιώντας παράλληλα τα σωστά εργαλεία και τις κατάλληλες μεθόδους προγραμματισμού έτσι ώστε η κατασκευή του ... -
Βίντεο μικρού μήκους / ντοκυμαντέρ για την οικολογική καταστροφή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-12-2011Στην παρακάτω πτυχιακή εργασία χρησιμοποιήσαμε διάφορα πολυμεσικά προγράμματα, με τα οποία δημιουργήσαμε ένα βίντεο μικρού μήκους με θέμα την οικολογική καταστροφή και τις επιπτώσεις της στη Γή και τον άνθρωπο. Προσπαθήσαμε ... -
Δημιουργία flash & actionscript game - Sudoku.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-05-2009Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ένα παιχνίδι strategy, το sudoku. Το παιχνίδι αποτελείται από ένα πλέγμα 81 τετραγώνων, με πιο έντονες γραμμές που το χωρίζουν σε 9 τετράγωνα (3Χ3). Σκοπός του παιχνιδιού είναι ... -
Δημιουργία ιστοτόπου διαδικτυακών κρατήσεων-ενοικίασης δωματίων ξενοδοχειακών καταλυμάτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-03-2014Ο βασικός στόχος της συγκεκριμένης διατριβής είναι η οικοδόμηση ενός δικτυακού τόπου για ένα ταξιδιωτικό γραφείο, με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου, το Drupal. Ειδική σημασία και προτεραιότητα έχει δοθεί ... -
Δημιουργία οπτικοακουστικής παραγωγής για δύο Kinect-based παιχνίδια.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-03Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει αναφορά στη δημιουργία μιας οπτικοακουστικής παραγωγής, ενός βίντεο, που θα παρουσιάζει δυο Kinect-based βιντεοπαιχνίδια για Παρκινσονικούς ασθενείς, που αναπτύχθηκαν από μαθητές ... -
Δημιουργία παιγνίου με χρήση XNA και Direct3D.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-11-2015Πρόκειται για ένα δισδιάστατο ηλεκτρονικό παιχνίδι φτιαγμένο στο XNA Framework σε γλώσσα C# που χρησιμοποιεί Direct3D11 shaders σε γλώσσα HLSL. Ανήκει στην κατηγορία των arcade παιχνιδιών περιέχοντας πλούσια οπτικά και ... -
Διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης για τα ισοδύναμα φάμρακα (γενόσημα).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-10-2013Το θεµατικό αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δηµιουργία µιάς Διαδικτυακής Πύλης Ενημέρωσης για τα Ισοδύναμα Φάρμακα (Γενόσημα). Η ιστοσελίδα δίνει την δυνατότητα σε οποιονδήποτε χρήστη να περιηγηθεί ... -
Διαδυκτιακή εφαρμογή ηλεκτρονική δανειστική βιβλιοθήκη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2008Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας διαδικτυακής εφαρμογής αυτοματοποίησης όλων των εργασιών μιας κλασσικής δανειστικής βιβλιοθήκης. Η εφαρμογή δημιουργήθηκε σε τεχνολογία ASP .NET, ... -
Διαφημιστικά σποτ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-05-2011Το θέμα της πτυχιακής εργασίας ήταν η δημιουργία οπτικοακουστικών μέσων (μικρών διαφημιστικών σποτ), με χρήση τεχνολογιών επεξεργασίας εικόνας/ήχου και σύνθεση κομματιών video και audio.Τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν ... -
Διαχείριση στόλου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-01-2009Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας εφαρμογής διαχείρισης στόλου και πιο συγκεκριμένα μιας εφαρμογής, στην οποία ο χειριστής της εφαρμογής μπορεί να διαχειρίζεται τις ...