• Πράσινη επιχειρηματικότητα: περίπτωση σύγκρισης της πόλης του Ηρακλείου με τη πόλη της Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κωνσταντούρας, Χαράλαμπος; Τσουκάλης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-12-2014
    Η συγκεκριμένη εργασία επιλέχθηκε με σκοπό την διεξαγωγή συμπερασμάτων στα ερευνητικά ερωτήματα για την πράσινη επιχειρηματικότητα. Για την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας χρησιμοποιήθηκε πρωτογενής και δευτερογενής ...
  • Πρότυπα και διαχείριση ποιότητας σε οινοποιεία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τρουλλινού, Ιουλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-01
    Η τρέχουσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Πρότυπα και Διαχείριση Ποιότητας σε οινοποιεία» έχει ως σκοπό να διερευνηθούν ποια πρότυπα εφαρμόζονται στα οινοποιεία, τις απαιτήσεις για την διαχείριση ποιότητας και οι αλλαγές που ...
  • Σύστημα διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2008 σε εταιρεία ανακύκλωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταυρουλάκη, Ειρήνη-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-17
    Στις επόμενες ενότητες γίνεται μια παρουσίαση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΝ ΕΝ ISO 9001:2008 και της μεθοδολογίας που ακολουθείτε κατά την φάση ανάπτυξης έως την πιστοποίηση της εταιρείας. ...
  • Συγκριτική αξιολόγηση ως εργαλείο ανάπτυξης και βελτίωσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πιλιλίτσης, Δημήτρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2012
    Η εργασία αυτή εξετάζει και αναλύει τον όρο συγκριτική αξιολόγηση και το που και πως χρησιμοποιείτε καθώς και τα αποτελέσματα που επιφέρει η συγκριτική αξιολόγηση που συμβάλουν την βελτιστοποίηση των πρακτικών και διαδικασιών ...
  • Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. Η ελληνική πραγματικότητα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ντένμπεκ, Μιχάλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2012
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται προσπάθεια προσέγγισης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο της Διαχείρισης των Σχέσεων Πελατών στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο με τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων και πιο συγκεκριμένα των ...
  • Συστήματα οργάνωσης και αποδοτικότητας επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λέλεκα, Ελένη; Τσαπάκη, Χρύσα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-04-2015
    Το θέμα της πτυχιακής αυτής αποτελούν τα «Συστήματα οργάνωσης και αποδοτικότητας επιχειρήσεων» και έχει επιλεγεί με σκοπό να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους μία επιχείρηση μπορεί να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λενακάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-02
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με το ηλεκτρονικό εμπόριο στις επιχειρήσεις στο Ηράκλειο Κρήτης. Η εξέλιξη της τεχνολογίας, η αλματώδης αύξηση του διαδικτύου, ο αυξημένος ανταγωνισμός καθώς και η κρίση που ...
  • Χρήση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες της Θήρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δαμίγου, Μαρία-Αυγερινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-06-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και η χρήση τους στις επιχειρήσεις γενικότερα και στα ξενοδοχεία ειδικότερα. Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει εννοιολογική προσέγγιση του όρου ...
  • Ψηφιακή επιχείρηση και διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσαρού, Γεωργία; Τάφα, Τζούλια-Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-03-2015
    Η παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο μια ηλεκτρονική επιχείρηση και η διαφήμιση της μέσω κοινωνικών δικτύων συμβάλλει στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ...