• Τα στάδια ανάπτυξης μιας viral marketing καμπάνιας μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ασπρογέρακα, Δανάη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-20
    Το Viral Marketing είναι μια τεχνική που αποσκοπεί στην δημιουργία “θορύβου” γύρω από την επιχείρηση ή το προϊόν που προωθούμε ο οποίος επιτυγχάνεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την διανομή δωρεάν ποιοτικών ...
  • Το διαδικτυακό μάρκετινγκ ως εργαλείο του εξαγωγικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φροσύνης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας φέρνει στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών και τονίζει την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και «εξυπνότερων» μεθόδων μάρκετινγκ ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η εφαρμογή του στις ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκάτζο, Τζουλιέτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-22
    Διανύουμε μία περίοδο απρόσκοπτης τεχνολογικής άνθησης, όπου η εξέλιξη του Διαδικτύου, έχει συμβάλλει στη δημιουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου και με τη σειρά του, της ηλεκτρονικής τραπεζικής. Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι σύγχρονες τάσεις του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μιντζάλης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-25
    Σε μια εποχή, που η ανάγκη επιβίωσης και δημιουργίας νέων διεξόδων δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων γίνεται επιτακτική, το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελεί πηγή νέων ευκαιριών. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του Διαδικτύου ...
  • Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και οι επιρροές του στις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σαββίδη, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-18
    Στο πλαίσιο της Πτυχιακής Εργασίας του τμήματος «Εμπορίας και διαφήμισης» του Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ με επιβλέπων καθηγητή τον Κ. Μαστορακη ανέλαβα να αναλύσω το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και οι επιρροές του στις ...
  • Το μάρκετινγκ υπηρεσιών ως μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας. Διερεύνηση των προτιμήσεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των Ελλήνων τουριστών στα πλαίσια της τόνωσης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ως διέξοδος από την οικονομική κρίση και της βελτίωσης του βιοτικού τους επίπεδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαγεωργίου, Βύρωνας
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26
    Οι υπηρεσίες ως ξεχωριστό τμήμα των αγαθών έχουν μελετηθεί εκτενώς από την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στη περίπτωση του Τουρισμού βρίσκουν εφαρμογή εξαιτίας της φύσης του κλάδου και οι θεωρίες του μάρκετινγκ υπηρεσιών περιγράφουν ...
  • Το τουριστικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, μελέτη της περίπτωσης του Hilton.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαθανασίου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-30
    Στο κείμενο που θα βρείτε παρακάτω ακολουθεί ένα project που αναφέρεται στο τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας μιλώντας για τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της χώρας μας και την προσφορά αυτών στην οικονομία και κατ επέκταση ...
  • Τρόποι προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντίδου, Μαρία; Κοντού, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-19
    Η εργασία έχει ως στόχο να προβάλλει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω διαδικτύου. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στο διαδίκτυο, στις υπηρεσίες που προσφέρει, στα ...
  • Ψηφιακές εφαρμογές οδηγών πόλης στην Κρήτη για κινητά τηλέφωνα. Συγκριτική ανάλυση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χριστοδούλου, Έρρικα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-04
    Με την παρούσα πτυχιακή επιχειρείται μια συγκριτική ανάλυση πέντε ψηφιακών εφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί ως εφαρμογές έξυπνων τηλεφώνων, με κύρια χρήση αυτή του οδηγού πόλης/οδηγού ξενάγησης. Αφορούν πόλεις ή και τις ...