Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Λέξεις κλειδιά "advertising"
Αποτελέσματα 61-69 από 69
-
Σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ στην πολιτική.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2015Το Μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα και πιο απαραίτητα εργαλεία στην σύγχρονη εποχή μας ώστε κάποιος οργανισμός να έχει όφελος. Θα παρατηρήσουμε ότι με το πέρασμα του χρόνου το Μάρκετινγκ, έχει εξελιχθεί αρκετά ... -
Συγκριτική μελέτη περιπτώσεων διαφήμισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-13Ο κλάδος της διαφήμισης στη χώρα μας ιστορείται από το 1930, αλλά η εξελικτική του πορεία τοποθετείται στη μεταπολεμική δεκαετία του 1950. Στη δεκαετία του 1960 η διαφήμιση γνώρισε δυναμική άνοδο, με τη διάδοση των πρώτων ... -
Σχεδιασμός και εκτέλεση διαφημηστικής εκστρατείας στην ελληνική αγορά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Προϋπόθεση για να κατανοήσουμε το τι είναι διαφημιστική εκστρατεία είναι να γνωρίσουμε το τι είναι διαφήμιση. Στην απλούστερη σημασία της λέξης «Διαφήμιση» σημαίνει «να τραβάς την προσοχή σε κάτι»,να γνωστοποιείς κάτι σε ... -
Σχεδιασμός του συνολικού επικοινωνιακού πλέγματος και του τοπικού προγράμματος προβολής σε ένα τουριστικό προορισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-03-2011Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύεται ο σχεδιασμός του συνολικού επικοινωνιακού πλέγματος και του τοπικού προγράμματος προβολής σε έναν τουριστικό προορισμό. Αναλυτικότερα, στο 1ο κεφάλαιο μελετάμε την σπουδαιότητα του ... -
Τεχνικές ανάπτυξης mobile app και η εφαρμογή τους στο marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-14Τα Smart Phones έχουν αναπτυχθεί και πλέον κάθε άνθρωπος τα έχει ανάγκη. Η ανάγκη αυτή των ανθρώπων για την καθημερινή χρήση, ώθησε τις εταιρείες να αναπτύξουν κάθε στοιχείο γύρω από αυτά (Mobile apps, Ads, ROM) κ.α. Το ... -
Το E-mail Marketing και οι δυνατότητες που παρέχει για την προώθηση ενός διαδικτυακού τόπου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-05Ένα βασικό εργαλείο του e-marketing είναι το e-mail marketing, δηλαδή η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα οποία συνήθως ονομάζονται newsletters. Το e-mail marketing είναι η μεταφορά στο Διαδίκτυο ... -
Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και οι επιρροές του στις επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-18Στο πλαίσιο της Πτυχιακής Εργασίας του τμήματος «Εμπορίας και διαφήμισης» του Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ με επιβλέπων καθηγητή τον Κ. Μαστορακη ανέλαβα να αναλύσω το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και οι επιρροές του στις ... -
Τουρισμός και social media.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της κοινωνικής δικτύωσης και της ηλεκτρονικής διαφήμισης στο κλάδο του τουρισμού και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα το πρώτο κεφάλαιο ασχολήθηκε με τη ... -
Ψηφιακή επιχείρηση και διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-03-2015Η παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο μια ηλεκτρονική επιχείρηση και η διαφήμιση της μέσω κοινωνικών δικτύων συμβάλλει στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ...