• Las redes sociales como un medio de promoción en el contexto de la industria de la música. El caso de la música independiente (indie).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλογεροπούλου, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    H κατάρρευση της μουσικής βιομηχανίας (στην καθεστηκυία της μορφή) και η ραγδαία ανάπτυξη των τεχνολογιών ψηφιοποίησης και διακίνησης του μουσικού προϊόντος κυρίως μέσω του Διαδικτύου, δημιουργούν ένα ευδιάκριτο κενό στην ...