Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Λέξεις κλειδιά "στρατηγική"
Αποτελέσματα 1-16 από 16
-
Ανταγωνιστικές στρατηγικές και θεμελειώδης ικανότητα σε μια επιχείρηση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-07Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της πιο αντιπροσωπευτικής ανταγωνιστικής στρατηγικής ανάλογα με τις απαιτήσεις, τις προϋποθέσεις και τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της η κάθε επιχείρηση όπως αυτά ... -
Διεθνείς οικονομικές σχέσεις και η στρατηγική θέση της Ελλάδος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Σε αυτή την εργασία εξετάζουμε την διεθνή θέση της Ελλάδος. Η διάρθρωση της εργασίας έχει ως εξής. Στο Κεφαλαίο 2 παρουσιάζουμε τα συστατικά μέρη του ισοζυγίου πληρωμών μιας χώρας και αναλύσουμε τις συνθήκες, υπό τις οποίες ... -
Διεθνοποίηση επιχειρήσεων και στρατηγικές marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26Στα πλαίσια μίας αυξανόμενα διεθνοποιημένης οικονομίας όπου οι αγορές τείνουν να παρουσιάζουν ολοένα και εντονότερη αλληλεξάρτηση, η διείσδυση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές αποτελεί καταλύτη για την ανάπτυξη τους, καθώς ... -
Εξαγορές και συγχωνεύσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-05Στη σύγχρονη πραγματικότητα, το επιχειρηματικό περιβάλλον έχει μετατραπεί σε έναν παγκόσμιο στίβο στον οποίο παρατηρούνται οι οικονομικές μονάδες στο σύνολο τους να αναγκάζονται να δραστηριοποιηθούν σε αγορές εκτός των ... -
Εφαρμογή και αξιολόγηση της διαδικασίας επιχειρηματικής ανακάλυψης στα πλαίσια υλοποίησης της στρατηγικής έξυπνης εξειδίκευσης στην Περιφέρεια Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-08Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εμβαθύνει στην διαδικασία υλοποίησης της επιχειρηματικής ανακάλυψης στο πλαίσιο υλοποίησης της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης στην περιφέρεια Κρήτης. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η ... -
Μέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης των τουριστικών επιχειρήσεων. Ο ρόλος τους για την διαχρονική προσέλκυση των πελατών και ικανοποίησή τους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Σκοπός της προτεινόμενης μελέτης είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τις διάφορες μεθόδους στρατηγικής ανάπτυξης που χρησιμοποιούνται από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να επεκταθούν και να τοποθετηθούν καλύτερα στην ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθηση της βιομηχανίας προφυλακτικών στην Ελληνική αγορά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-04-2009Το θέμα της εργασίας είναι “οι παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθησης της βιομηχανίας προφυλακτικών στην ελληνική αγορά.” Το θέμα αυτό κρίθηκε ως ιδιαίτερα ενδιαφέρον, εφόσον αφορά σε ένα προϊόν του οποίου η ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-17Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι οι στρατηγικές ανάπτυξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Επιχειρούμε μια εισαγωγή σε έννοιες και αξίες της εταιρικής στρατηγικής, της αποστολής και του οράματος μιας επιχείρησης καθώς ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης ΜΜΕ στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-19Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στην οικονομική και κοινωνική βελτίωση μιας χώρας, καθώς συμβάλλουν στην γενικότερη βελτίωση του ανταγωνισμού και της καινοτομίας στο τομέα των ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης στα προϊόντα πολιτισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-29Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει τον ρόλο της στρατηγικής και την σημασία εφαρμογής της σε μια επιχείρηση ώστε να αποκτήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσα από το εσωτερικό και το εξωτερικό ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-10Στη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η σπουδαιότητα της στρατηγικής των επιχειρήσεων. Όπως μια επιχείρηση για να λειτουργήσει αποτελεσματικά χρειάζεται να έχει στόχους και να συντονίσει τους πόρους του έτσι ώστε να ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης στο λιανεμπόριο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-29Στη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το λιανεμπόριο και πιο συγκεκριμένα ο κλάδος των σουπερμάρκετ. Ειδικότερα γίνεται αναφορά στις στρατηγικές ανάπτυξης που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση καθώς και στα πλεονεκτήματα ... -
Στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-03Καθώς ο κάθε συγγραφέας βλέπει από την δική του σκοπιά την έννοια της στρατηγικής, δεν υφίσταται μόνο ένα ορισμός της. Ωστόσο, ένας από τους επιφανέστερους ακαδημαϊκούς της στρατηγικής των επιχειρήσεων, ο Porter, διατύπωσε ... -
Στρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-24Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έγινε με σκοπό να παρουσιάσει τις στρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό ορισμένων επιχειρήσεων που ασχολούνται με βιολογικά προϊόντα καθώς και να εξετάσει τις προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών ... -
Στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να αναπτύξει τις στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία ... -
Συγκριτική μελέτη εφαρμογής 2 διαφορετικών στρατηγικών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (lean VS agile) - μελέτες περιπτώσεων των εταιρειών Toyota & Gucci.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-02-2013Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για τα Logistics και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας έχει αυξηθεί και τώρα πια αναγνωρίζεται ως σημείο κλειδί για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε παγκόσμια κλίμακα. ...