• Διαφημιστικά σποτ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Φραγκιαδάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-05-2011
    Το θέμα της πτυχιακής εργασίας ήταν η δημιουργία οπτικοακουστικών μέσων (μικρών διαφημιστικών σποτ), με χρήση τεχνολογιών επεξεργασίας εικόνας/ήχου και σύνθεση κομματιών video και audio.Τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν ...
  • Η αντίληψη του Έλληνα καταναλωτή για το HIV και η στάση του απέναντι στις διαφημιστικές εκστρατείες για τη νόσο αυτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αγγελάκη, Αλεξάνδρα; Δασκαλάκη, Χαρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τον ιό Hiv και την προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών, με σκοπό την πρόληψή του, μέσω του κοινωνικού μάρκετινγκ. Αρχικά, στο δεύτερο κεφάλαιο της έρευνας αναπτύσσονται σημαντικές έννοιες για ...
  • Μελέτη και ανάλυση της επίδρασης του διαδραστικού μάρκετινγκ στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βελίτσκος, Παντελής; Μουστάκας, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό να αναπτύξει και να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ειδικότερα για τη χρήση του διαδραστικού μάρκετινγκ στις μέρες μας, καθώς και για την ...
  • Μελέτη της επιρροής της διαφήμισης στα παιδιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καμπουράκη, Ανθή; Κοντορινάκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-24
    Η παρούσα εργασία αφορά στην επίδραση που έχει η διαφήμιση στη συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά σήμερα επηρεάζουν σε μεγάλο και τις αγοραστικές συνήθειες όλης της οικογένειας. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής, λοιπόν, είναι ...
  • Νομοθετικές ρυθμίσεις για την προστασία του έλληνα και ευρωπαίου καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ηλιάδου, Παρθένα; Χατζηγιάννη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Αντικείμενο της παρούσας αποτελεί η συνοπτική και περιεκτική παρουσίαση των νομοθετικών ρυθμίσεων που υφίστανται για την προστασία του καταναλωτή. Εξετάζονται με άξονες τις δύο διακρίσεις οι οποίες είναι δυνατές ως προς ...