Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Συγγραφέα "Tarpov, Simeon"
-
Η σημασία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για την τουριστική βιομηχανία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Ταρπόβ, Σίμεον
Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-11Στο πλαίσιο αυτής της πτυχιακής εργασίας θα αναλύσουμε το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing) και την σημασία του για την σύγχρονη τουριστική βιομηχανία. Αρχικά θα κάνουμε μια ιστορική αναφορά στο διαδίκτυο και στην ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες