ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 1101-1120 από 9332
-
Συμπληρωματική και όχι ανταγωνιστική η σχέση μεταξύ κοινωνικής και ιδιωτικής ασφάλισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-03Η εργασία αυτή έχει στόχο μέσα από την βιβλιογραφική και ηλεκτρονική έρευνα να συγκεντρώσει ένα πλήθος στοιχείων για την Κοινωνική και την Ιδιωτική ασφάλιση. Πρόκειται για μία έρευνα με σκοπό να προβάλει τα χαρακτηριστικά ... -
Στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-03Καθώς ο κάθε συγγραφέας βλέπει από την δική του σκοπιά την έννοια της στρατηγικής, δεν υφίσταται μόνο ένα ορισμός της. Ωστόσο, ένας από τους επιφανέστερους ακαδημαϊκούς της στρατηγικής των επιχειρήσεων, ο Porter, διατύπωσε ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των εταιρειών Πλαστικά Κρήτης και Πλαστικά Θράκης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η εξέταση του κλάδου παραγωγής εξειδικευμένων χημικών και ο προσδιορισμός της θέσης και της ικανότητας κερδοφορίας των εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον κλάδο, επικεντρώνοντας ... -
Η συμβολή του πρωτογενούς τομέα στην ανάπτυξη του τουρισμού στο Νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29Τα τελευταία χρόνια αρχίζει και διαμορφώνεται ένα νέο προφίλ του σύγχρονου τουρίστα παράλληλα με το σταθερό προφίλ εκείνων που όλο τον χρόνο εξοικονομούν για να ταξιδέψουν σε ένα προορισμό που έχουν διαλέξει.. Το νέο προφίλ ... -
Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών στον Πειραιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29Η εργασία αυτή αναλύει την ιστορία της διαδικτυακής διαφήμισης καταλήγοντας στην στάση των καταναλωτών στο δήμο του Πειραιά. Αρχικά επιχειρείτε μια σύντομη περιγραφή της ιστορίας του διαδικτύου και ο προσδιορισμός των ... -
Συσχέτιση διατροφικών γνώσεων και συμμόρφωσης στο μεσογειακό πρότυπο διατροφής σε επαγγελματίες υγείας και υγιή πληθυσμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η μεσογειακή διατροφή είναι μια σύγχρονη διατροφική συνήθεια αρχικά εμπνευσμένη από τις διατροφικές συνήθειες από την Ελλάδα, τη νότια Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία στη δεκαετία του 1940 και του 1950. Τα κύρια ... -
Online σύστημα για δωρεά αίματος και μυελού των οστών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29H παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κύριο σκοπό της την σχεδίαση και δημιουργία ενός διαδικτυακού συστήματος για την δωρεά αίματος και μυελού των οστών. Ίδιαίτερα σημαντικό είναι σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως όλη η ... -
Ικανοποίηση πελατών σε εταιρεία γενικής εμπορίας τροφίμων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Ικανοποίηση πελατών σε εταιρία γενικής εμπορίας τροφίμων» έχει ως σκοπό την διερεύνηση της ικανοποίησης των επιχειρήσεων - πελατών στον κλάδο των τροφίμων. Μεθοδολογικά η παρούσα ... -
Η διαχείριση κρίσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-28Τα τελευταἱα χρόvια στηv καθηµεριvότητα µας εἱτε στov εργασιακό χώρo εἱτε στηv πρoσωπική µας ζωή ἑχoυv µπει oι κρἱσεις. Οικovoµικής φύσεως, κoιvωvικής, σε πoλιτιστικό και φυσικό επἱπεδo εἱvαι πλἑov σε ηµερήσια βἁση σε ... -
Διαταραχή ταυτότητας φύλου και κοινωνική αντιμετώπιση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-28Εισαγωγή: Ως διαταραχή ταυτότητας φύλου χαρακτηρίζεται η επίμονη προτίμηση για το ρόλο του αντίθετου φύλου και το αίσθημα ότι το άτομο γεννήθηκε με λάθος φύλο. Το αίσθημα της δυσαρέσκειας του ατόμου με το βιολογικό του ... -
Διαχρονική εξέλιξη στον κλάδο της ξυλείας κατά την περίοδο 2000-2013.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-28Ο κλάδος ξυλείας εμπεριέχει επιχειρήσεις που προσφέρουν ένα προϊόν ή μια κατηγορία προϊόντων που αποτελούν στενά υποκατάστατα μεταξύ τους. Στο συγκεκριμένο κλάδο εντάσσονται επιχειρήσεις που επεξεργάζονται την πρώτη ύλη, ... -
Διεθνείς αγορές βασικών προϊόντων (commodities).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-28Τα βασικά εμπορεύματα (Commodities) βρίσκονται στο επίκεντρο της παγκόσμιας οικονομίας τόσο από χρηματιστηριακής πλευράς όσο, και αυτό είναι το πιο βασικό, από την πλευρά της κοινωνικής επίδρασης που έχουν οι μεταβολές ... -
Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές της Κύπρου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-27Η διαδικτυακή διαφήμιση εξελίσσεται ραγδαία τις τελευταίες δυο δεκαετίες. Με τον όρο 'διαφήμιση' εννοείται κάθε ενέργεια που αποβλέπει στη διάδοση πληροφοριών για εμπορικούς σκοπούς (διαφημίσεις στην τηλεόραση, στις ... -
Σχεδιασμός και πιλοτική δοκιμή σχολών γονέων για την προαγωγή της οδικής ασφάλειας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-27Σκοπός: Σκοπός της παρέμβασης ήταν η προαγωγή της ασφαλούς χρήσης οδικού δικτύου και η υιοθέτηση υγιούς οδηγικής συμπεριφοράς. Μέθοδος: Η παρέμβαση χρησιμοποίησε μια ομάδα γονέων (πριν την παρέμβαση n=17 και μετά την ... -
Έρευνα ικανοποίησης των φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης από την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-27Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αφορά στη μελέτη της ικανοποίησης των εξερχόμενων φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του εξωτερικού, στα πλαίσια του προγράμματος ανταλλαγών φοιτητών Erasmus+. ... -
Ο θεσμός των υπεράκτιων εταιρειών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-27Η ραγδαία εξέλιξη του διεθνούς εμπορίου και η σταδιακή απελευθέρωση των περιορισμών στον τομέα της διακίνησης των κεφαλαίων και του συναλλάγματος στο σύνολο σχεδόν των αναπτυγμένων χωρών, είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση ... -
Διερεύνηση του φαινομένου των αυτοκτονιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-27Εισαγωγή: Σε πολλές αναπτυγμένες χώρες η αυτοκτονία θεωρείται μεγάλο πρόβλημα για τη δημόσια υγεία με όλο αυξανόμενες τάσεις. Σκοπός: Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ του κίνδυνου ... -
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθούν οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις διάφορες τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων και να διαπιστωθεί πως διαμορφώνονται σχετικές επιλογές λαμβάνοντας υπόψη ένα ... -
Digital marketing και επικοινωνία: επικοινωνώντας τα μηνύματα μιας εταιρείας μέσω ψηφιακών καναλιών. Μελέτες περιπτώσεων και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων (Monitoring).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το digital marketing και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών καναλιών. Αναφορά έγινε και σε μελέτες περίπτωσης και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά στο Ίντερνετ το οποίο ... -
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών ως μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας. Διερεύνηση των προτιμήσεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των Ελλήνων τουριστών στα πλαίσια της τόνωσης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ως διέξοδος από την οικονομική κρίση και της βελτίωσης του βιοτικού τους επίπεδου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26Οι υπηρεσίες ως ξεχωριστό τμήμα των αγαθών έχουν μελετηθεί εκτενώς από την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στη περίπτωση του Τουρισμού βρίσκουν εφαρμογή εξαιτίας της φύσης του κλάδου και οι θεωρίες του μάρκετινγκ υπηρεσιών περιγράφουν ...