Αποτελέσματα 2361-2380 από 9332

  • Αθλητικός τουρισμός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κατσογριδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η αναγκαιότητα αλλαγής της ταυτότητας του τουρισμού έχει φέρει στο προσκήνιο πολλές ιδέες. Η προσπάθεια που γίνεται είναι η αξιοποίηση των ανεκμετάλλευτων πόρων και δυνατοτήτων. Με την ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού, ...
  • Τουριστικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σμαραγδάκη, Θεονύμφη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι από τη φύση τους άυλες, που σημαίνει ότι δεν μπορούν να δειγματιστούν ή εξεταστούν, πριν αγοραστούν από τους πιθανούς τουρίστες. Το γεγονός αυτό αποτελεί αναμφίβολα την πιο κρίσιμη άποψη της ...
  • Διοργάνωση τουριστικών πακέτων- Εξερχόμενος τουρισμός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαύρη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ντόκου, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Τα ταξιδιωτικά γραφεία αποτελούν ένα από τα σημαντικά τμήματα της τουριστικής βιομηχανίας και χωρίς αυτά θα ήταν πραγματικά αδύνατο για τον ταξιδιώτη ή τουρίστα να γνωρίζει και να επιτύχει τις πιο κατάλληλες πτήσεις στις ...
  • Δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου και εικόνα σώματος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αρχοντίδης, Βλάσης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ατσαλάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των ψυχομετρικών χαρακτηριστικών της κλίμακας BICI (Body Image Concern Inventory) και τη συσχέτιση της κλίμακας με τις συνήθειες του ελεύθερου χρόνου των φοιτητριών ΑΕΙ και ...
  • Οργάνωση τμήματος προσωπικού σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαντού, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η διοίκηση προσωπικού είναι ένας τομέας με πολύ μεγάλες διαστάσεις και πολύ γενικός. Στις σελίδες που θα ακολουθήσουν, θα παρουσιαστεί ένα μικρό μέρος αυτού του τομέα, όσον αφορά τη διοίκηση προσωπικού στα ξενοδοχεία και ...
  • Σύσταση οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων (Με έμφαση στον ξενοδοχειακό τομέα).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ανδρεανίδου, Ρεβέκκα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο όρος «οργάνωση» είναι ένας όρος που, αν και έχει απασχολήσει αρκετά τους επιστήμονες τα τελευταία χρόνια, εντούτοις η έννοιά του δεν είναι ακόμη και σήμερα πλήρως κατανοητή. Πολλές φορές λέγεται από τους ειδικούς ότι με ...
  • Προοπτικές ανάπτυξης του κρητικού τουρισμού

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μιχελάκη; Εφη, και Σταμούλη; Ιωάννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στη πρώτη ενότητα αναλύεται η σπουδαιότητα του τουρισμού στην Κρήτη ενώ γίνεται και μια σύγκριση με τους υπόλοιπους αναπτυξιακούς τομείς του νησιού όπως είναι η γεωργία, η κτηνοτροφία, η αλιεία, η βιομηχανία, το εμπόριο ...
  • Μέθοδοι λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης με διαδικασίες HACCP.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λεδάκη, Ευστρατία; Χρυσικοπούλου, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρακολευθεράκης, Ζαχαρίας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η διαδικασία HACCP είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για την αναγνώριση, εκτίμηση και έλεγχο των πιθανών κινδύνων που προκύπτουν από την παραγωγή των πρώτων υλών έως την παρασκευή τροφών και κατανάλωση τους. Κατά τη διάρκεια ...
  • Επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στον τόπο υποδοχής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μηλιώνη, Χριστίνα; Οικονόμου, Ανθή
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαχριστόπουλος, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Δεν υπάρχει πλέον καμιά αμφιβολία σχετικά με την σημασία του τουρισμού για τον σημερινό κόσμο. Παράλληλα, όμως δεν υπάρχει και καμιά αμφιβολία για τις επιπτώσεις που αυτός επιφέρει σε οικονομικό, κοινωνικοπολιτιστικό, και ...
  • Η σημασία της ολικής ποιότητας ως παράγων βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές μονάδες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταυρουλάκης, Αντώνης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η παρούσα εργασία εκπονείται με σκοπό να παρουσιάσει τη σκοπιμότητα εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον Ξενοδοχειακό κλάδο και αναλύει εκτενώς όλες τις πληροφορίες που εισάγουν τον αναγνώστη στην έννοια της Ολικής ...
  • Μέτρα διαφοροποίησης του ελληνικού τουριστικού προϊοντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζάχαρη, Πηνελόπη; Φραγγίδου, Πελαγία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Είναι γενικά αποδεκτό ότι ο τουρισμός αποτελεί για την Ελληνική οικονομία ένα σημαντικότατο παραγωγικό κλάδο. Η σημαντικότητα αυτή προσδιορίζεται από δύο παράγοντες που σχετίζονται με την ιδιόμορφη διάρθρωση της ελληνικής ...
  • Τα μέσα επικοινωνίας στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δημάκη, Δέσποινα; Καλή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δρίτσας, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο ρόλος της επικοινωνίας στην κοινωνική διάρθρωση και δράση είναι τεράστιος. Αρχικά διευκολύνει τη σχέση των ατόμων ή των ομάδων ή των οργανισμών ή των επιχειρήσεων με το κοινό, ενώ ταυτόχρονα συμβάλει στην αλληλοκατανόηση ...
  • Φιλοσοφία και τεχνική του management στις επιχειρήσεις ταξιδιωτικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κεφαλά, Αθηνά; Παπανδρουλιδάκη, Μαρινέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Είναι γεγονός στις μέρες μας ότι η τουριστική βιομηχανία αποτελεί την μεγαλύτερη βιομηχανία του κόσμου. Τα τουριστικά ή ταξιδιωτικά γραφεία θεωρούνται ουσιαστικό κομμάτι της καθώς είναι οι συνδετικοί κρίκοι ανάμεσα στους ...
  • Λειτουργία αεροδρομίου και εξυπηρέτηση αεροσκαφών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μηλιαρά, Αντζελα; Κοντζεδάκη, Σοφία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Αερομεταφορά & τουρισμός & αεροδρόμια, ένα τρίπτυχο, τρεις λέξεις άρρηκτα δεμένες η μια με την άλλη, αλληλένδετες με κοινή ανοδική παράλληλη πορεία, με τέτοιο τρόπο που να μην νοείτε η μια χωρίς την άλλη. Αναμφισβήτητα το ...
  • Οι ανθρώπινες σχέσεις και η συμπεριφορά του προσωπικού ως παράγων βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζουρούδη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο άνθρωπος, ανεξάρτητα από τις τεχνολογικές εξελίξεις ήταν και θα παραμείνει ο βασικότερος συντελεστής για την επιτυχία των στόχων μιας επιχείρησης. Όλα αρχίζουν οπό τον άνθρωπο και τελειώνουν αυτόν. Αντικείμενο της ...
  • Μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιοθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την ελληνική αγορά: περίπτωση Benetton.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλλιντέρη, Λεμονιά; Ιατρού, Μαριλένα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2009
    Η πτυχιακή αυτή ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση και τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Μέσω άρθρων και βιβλίων από γνώμονες του θέματος καθώς και γνώσεις και εμπειρίες ...
  • Το franchising στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ραπτοπούλου, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Λυδάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-02-2009
    Η πτυχιακή εργασία με θέμα Το Franchising στην Ελλάδα απευθύνεται σε όλα τα άτομα τα οποία έχουν σκοπό να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Franchising και περιέχει πληροφορίες χρήσιμες πάνω στον τομέα αυτό. Η συγκεκριμένη ...
  • Business plan για την έκδοση μίας νέας δωρεάν (free press) εφημερίδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σταματελάτου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλάδου, Στέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2009
    Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ψάχνουν για έμπνευση, καθοδήγηση και διασκέδαση. Ικανοποιούν πολλές ανάγκες μας τις οποίες τις χωρίζουμε στις εξής κατηγορίες : • Γνωστικές ανάγκες • Συγκινησιακές ...
  • Η σημασία της ασφάλειας στο πλαίσιο των εμπορικών συναλλαγών μέσω του διαδικτύου σε επίπεδο B2C: Η περίπτωση της MULTIRAMA.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σουπιάδου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας οι καταναλωτές βρίσκονται σε ασάφεια και εμφανίζονται επιφυλακτικοί, σε ότι αφορά θέματα που έχουν άμεση σχέση με την Ασφάλεια κατά τις αγορές που πραγματοποιούνται στο Διαδίκτυο. ...
  • Εναλλακτικός τουρισμός: Προοπτικές μετάβασης της τουριστικής αγοράς της Κρήτης από το μαζικό σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπακίρης, Μιχάλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Λυδάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2008
    Ο βασικός στόχος της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει την υφιστάμενη κατάσταση στην τουριστική αγορά της Κρήτης, να ερευνήσει και να καταγράψει μέσω έρευνας τη γενικότερη ψυχοσύνθεση της ζήτησης, να μελετήσει τις ...