Αποτελέσματα 2461-2480 από 9332

  • Ανάλυση στρατηγικής marketing στο internet τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ντουρούπη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-12-2011
    Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε ...
  • Marketing υπηρεσιών υγείας. Η περίπτωση των ελληνικών ιδιωτικών νοσοκομείων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μέγγος, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-06-2011
    Ο σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να καταγράψει και να κατανοήσει το γνωστικό επίπεδο της επιστήμης του μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας και να εντοπίσει το ρόλο του, μέσα στις ιδιωτικές κλινικές και ιδιωτικούς ...
  • Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία ως νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών ποϊόντων και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μάμμου, Νικολέττα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η συνεχής και αλματώδης ανάπτυξη του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση των εφαρμογών τους από όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Ο κλάδος του τουρισμού δεν θα μπορούσε ...
  • Τα παιχνίδια εναλλακτικής πραγματικότητας (ARG’s). Η χρήση των ARG's ως εργαλείο του viral marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαδημητρίου, Σταυρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-05-2011
    Το ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing) πρόκειται για μια νέα τάση προώθησης προϊόντων η οποία ανθεί τα τελευταία χρόνια. Είναι μια σχετικά νέα μορφή προώθησης η οποία, όμως, έχει βασιστεί σε μια από τις θεμελιώδεις αρχές ...
  • Ανάπτυξη animation ρεαλιστικής ανθρώπινης κίνησης με τη χρήση του Adobe Flash.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ντούφα, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2011
    Το Flash Animation είναι ένα πολύπλευρο εργαλείο διαφήμισης και αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Η δυνατότητα να εμψυχώνει και να ζωντανεύει το διαφημιστικό ...
  • Διερεύνηση δυνατοτήτων προώθησης της εμπορίας πιστοποιημένων αγροτικών προϊόντων ποιότητας στην περιοχή της Αττικής: Η ανταπόκριση των καταναλωτών στα προϊόντα ΠΟΠ και ΠΓΕ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σμυρνιωτοπούλου, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-05-2012
    Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τις δυνατότητες προώθησης πιστοποιημένων αγροτικών προϊόντων ποιότητας στην περιοχή της Αττικής. Τα προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης, αφορούν τα προϊόντα τα οποία ...
  • Ο οινικός τουρισμός στην Κρήτη. Υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές ανάπτυξης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαρινάκη, Στέλλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-11-2011
    Βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει την άποψη των οινοποιών για την υφιστάμενη κατάσταση και τις προοπτικές ανάπτυξης του οινικού τουρισμού της Κρήτης. Αρχικά, γίνεται μια αναφορά στην ιστορία ...
  • Μελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης/προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing κτλ).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πανταζής, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σιγανού, Μαριάννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-02-2011
    Η έντυπη προβολή είναι μια από τις παλαιότερες μορφές διαφήμισης. Στην πάροδο του χρόνου συνεχώς βελτιώνεται και μετασχηματίζεται, χάρη στις νέες τεχνικές και τεχνολογίες που γίνονται διαθέσιμες. Βελτιωμένες εκδόσεις ...
  • Ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ: στάσεις και ανάγκες Ελλήνων καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μάρκογλου, Πάυλος; Βασιλάκη, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-12-2011
    Χιλιάδες, αν όχι εκατομμύρια άνθρωποι βρίσκονται μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους και πραγματοποιούν αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών της αρεσκείας τους. Πλέον, δεν μπορούμε να μιλάμε για μία τοπική ή εγχώρια αγορά ...
  • Marketing to women: ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γιαννακοπούλου, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλάδου, Στελλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η αντισύλληψη είναι ένα από τα βασικότερα θέµατα που θα έπρεπε να απασχολούν κάθε κοινωνία, ξεπερνώντας τα ταµπού που κάθε κοινωνία και χώρα κατέχει και να θέσει ως σκοπό την ευρύτερη έννοια της αντισύλληψης και των µεθόδων ...
  • Ανάλυση τρόπων διαφήμισης τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων - η εξέλιξή τους στο χρόνο και επιπλέον μελέτη της διείσδυσης του internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χατζίνα, Νάντια; Χορτάτου, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-06-2011
    Ο τουρισμός μιας χώρας οφείλει να είναι ποιοτικός. Για να είναι κάτι τέτοιο δυνατό θα πρέπει να εξασφαλίζονται ορισμένες προϋποθέσεις. Η διαφήμιση είναι η πρώτη και απαραίτητη προϋπόθεση, η οποία αφορά στην προβολή της ...
  • Η χρήση χιούμορ και τραγουδιών (jingle) στη διαφήμιση. Ακολουθούμενη στρατηγική των διαφημιστικών εταιριών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ευστρατιάδη, Αλίκη; Γρυδάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2011
    Για την προβολή και την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας χρησιμοποιούμε, μεταξύ άλλων, τη διαφήμιση. Η διαφήμιση γνωστοποιεί το προϊόν στο καταναλωτικό κοινό, το πληροφορεί για τις ιδιότητες του, του εξάπτει το ...
  • Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): η περίπτωση της Κύπρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χαραλάμπους, Αθανασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2011
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός η θεωρητική διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου η εμπειρική εφαρμογή των θεωρητικών αναλυτικών κατηγοριών ...
  • Διαφήμιση υπηρεσιών: η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον τομέα των χρηματοοικονομικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νιφόρα, Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2011
    Η διαφήμιση είναι ένα από τα πιο ισχυρά μέσα ενημέρωσης και πειθούς απέναντι στους καταναλωτές. Η εργασία αυτή (λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας), μελετά συγκεκριμένα τους τρόπους με τους οποίους οι τράπεζες προσπαθούν ...
  • Διαχείριση κρίσεων και οργανωσιακή κουλτούρα. Η περίπτωση της αεροπορικής βιομηχανίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βλάχος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-05-2011
    Με γνώμονα την εξακρίβωση του ρόλου που διαδραματίζει η επικοινωνία σε περιόδους κρίσεων, η παρούσα πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το θέμα της υιοθέτησης και εφαρμογής των κατάλληλων επικοινωνιακών στρατηγικών εργαλείων από ...
  • Ο ρόλος του παιδιού στην λήψη αγοραστικών αποφάσεων της οικογένειας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αγγελινά, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τον ρόλο του παιδιού στην λήψη οικογενειακών αγοραστικών αποφάσεων. Πιο συγκεκριμένα, πραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα παιδιά στους γονείς με έμμεσο είτε άμεσο τρόπο ως προς την αγορά ...
  • Προώθηση τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος με χρήση βίντεο. Μελέτη περίπτωσης άλλων ιδρυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κούγκα, Ανατολή
    Επιβλέπων καθηγητής: Σιγανού, Μαριάννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-01-2012
    Είναι γεγονός ότι το διαδίκτυο φέρνει σε επαφή εκατομμύρια χρήστες. Παράλληλα, οι νέες μορφές του, όπως το κοινωνικό διαδίκτυο αποτελούν κανάλι επικοινωνίας και έχουν εξελιχθεί σε ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ. Οι χρήστες του ...
  • Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο νομό Έβρου. Διερεύνηση παρούσας κατάστασης και προοπτικών ανάπτυξης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μκρτσιαν, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2011
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθούν οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού που έχουν αναπτυχθεί στο Νομό Έβρου, καθώς και αυτές που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σύμφωνα με τα ιδιαίτερα φυσικά ...
  • Ο ρόλος του αθλητικού μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα: η περίπτωση των NAT WEST ISLAND GAMES στη Ρόδο το 2007.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαναζής, Ιωάννης; Μπίκα, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Λυδάκη, Δήμητρα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-06-2011
    Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το ρόλο του sports μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό. Αρχικά θα ασχοληθεί με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού εστιάζοντας στον αθλητικό τουρισμό. Στη συνέχεια θα αναφερθεί στην ...
  • Συστήματα υποστήριξης αποφάσεων στην προώθηση προϊόντων τροφίμων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μουλατσιώτης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Κάθε μορφής οργανισμός ή επιχείρηση σήμερα προκειμένου να μπορεί να επιβιώσει χρησιμοποιεί την τεχνολογία των υπολογιστών. Η γρήγορη εξέλιξη της τεχνολογίας συνδυασμένη με την ανάγκη για εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία ...