Show simple item record

Tourists' preferences and satisfaction in Platania, Chania.

Dublin Core metadata

dc.creatorΔρακουλάκη, Κυριακήel
dc.creatorDrakoulaki, Kyriakien
dc.date.accessioned2021-09-06T07:26:35Z
dc.date.available2021-09-06T07:26:35Z
dc.date.issued2021-09-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10004
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη διερεύνηση της ικανοποίησης των τουριστών που επισκέφθηκαν το Δήμο Πλατανιά την τουριστική περίοδο 2018, τους μήνες Αύγουστο – Οκτώβριο. Η αλληλεπίδραση του τουριστικού προϊόντος - υπηρεσίας και τουριστικής ζήτησης είναι ευρεία και αποτελούν τους κύριους πυλώνες της τουριστικής οικονομίας. Πρόκειται για μελέτη η οποία βασίζεται σε πρωτογενή έρευνα της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΤΕΙ Κρήτης και του Δήμου Πλατανιά, Χανίων Κρήτης. Ειδικότερα, η έρευνα διενεργήθηκε στο Δήμο Πλατανιά και αφορούσε επισκέπτες όλων των κατηγοριών, με δείγμα 102 τουριστών με τη μέθοδο ερωτηματολογίων και προσωπικής συνέντευξης. Με τη διεξαγωγή της έρευνας καταγράφηκαν αναλυτικά τα δημογραφικά στοιχεία των επισκεπτών, οι προτιμήσεις τους, καθώς και τα αδύνατα και δυνατά στοιχεία του Πλατανιά και της ευρύτερης περιοχής. Ακολουθεί η καταγραφή της ανάλυσης SWOT αναδεικνύοντας τις ευκαιρίες και απειλές του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος. Επακολουθούν οι προτάσεις αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής για περαιτέρω διευθέτηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Πλατανιάς. Τέλος, διαπιστώνεται ότι μεγάλο μέρος του δείγματος αξιολόγησε ενθαρρυντικά το σύνολο των διακοπών τους, κάνοντας νύξη σε επιμέρους χαρακτηριστικά που θεώρησαν ότι είναι σε ένδεια και η επίλυση αυτών θα συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής.el
dc.description.abstractThe present BA thesis investigates the satisfaction of the tourists who visited the Municipality of Platania in the period of August - October of 2018. The interaction between the tourist product – service and the tourists’ demand is of great importance and plays the primary role in the tourist economy. This study relies on the primary research of the School of Business Administration of The Technical University of Crete, and of the Municipality of Platania, Hania, Crete. In particular, the study took place in the Municipality of Platania, and all different types of tourists were taken into consideration, constituting a sample of 102 participants. Questionnaires and personal interviews were held to capture the demographic data of the visitors, their preferences, as well as the strengths and weaknesses of Platania and the broader area analytically. A record of the SWOT analysis that exhibits both the opportunities and the threats of the internal and external environment follows. In order to further settle the issues the area of Platania tackles with, suggestions regarding the upgrade of the tourist product of the area follow. Lastly, it is observed that a great part of the sample evaluated their overall holiday experience positively implying a few particular elements that were considered to remain poor and whose solving will determine the high-quality upgrade of the broader area.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών του Πλατανιά Χανίων.el
dc.titleTourists' preferences and satisfaction in Platania, Chania.en

healMeta

heal.creatorNameΔρακουλάκη, Κυριακήel
heal.creatorNameDrakoulaki, Kyriakien
heal.publicationDate2021-09-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10004
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη διερεύνηση της ικανοποίησης των τουριστών που επισκέφθηκαν το Δήμο Πλατανιά την τουριστική περίοδο 2018, τους μήνες Αύγουστο – Οκτώβριο. Η αλληλεπίδραση του τουριστικού προϊόντος - υπηρεσίας και τουριστικής ζήτησης είναι ευρεία και αποτελούν τους κύριους πυλώνες της τουριστικής οικονομίας. Πρόκειται για μελέτη η οποία βασίζεται σε πρωτογενή έρευνα της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΤΕΙ Κρήτης και του Δήμου Πλατανιά, Χανίων Κρήτης. Ειδικότερα, η έρευνα διενεργήθηκε στο Δήμο Πλατανιά και αφορούσε επισκέπτες όλων των κατηγοριών, με δείγμα 102 τουριστών με τη μέθοδο ερωτηματολογίων και προσωπικής συνέντευξης. Με τη διεξαγωγή της έρευνας καταγράφηκαν αναλυτικά τα δημογραφικά στοιχεία των επισκεπτών, οι προτιμήσεις τους, καθώς και τα αδύνατα και δυνατά στοιχεία του Πλατανιά και της ευρύτερης περιοχής. Ακολουθεί η καταγραφή της ανάλυσης SWOT αναδεικνύοντας τις ευκαιρίες και απειλές του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος. Επακολουθούν οι προτάσεις αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής για περαιτέρω διευθέτηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Πλατανιάς. Τέλος, διαπιστώνεται ότι μεγάλο μέρος του δείγματος αξιολόγησε ενθαρρυντικά το σύνολο των διακοπών τους, κάνοντας νύξη σε επιμέρους χαρακτηριστικά που θεώρησαν ότι είναι σε ένδεια και η επίλυση αυτών θα συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής.el
heal.abstractThe present BA thesis investigates the satisfaction of the tourists who visited the Municipality of Platania in the period of August - October of 2018. The interaction between the tourist product – service and the tourists’ demand is of great importance and plays the primary role in the tourist economy. This study relies on the primary research of the School of Business Administration of The Technical University of Crete, and of the Municipality of Platania, Hania, Crete. In particular, the study took place in the Municipality of Platania, and all different types of tourists were taken into consideration, constituting a sample of 102 participants. Questionnaires and personal interviews were held to capture the demographic data of the visitors, their preferences, as well as the strengths and weaknesses of Platania and the broader area analytically. A record of the SWOT analysis that exhibits both the opportunities and the threats of the internal and external environment follows. In order to further settle the issues the area of Platania tackles with, suggestions regarding the upgrade of the tourist product of the area follow. Lastly, it is observed that a great part of the sample evaluated their overall holiday experience positively implying a few particular elements that were considered to remain poor and whose solving will determine the high-quality upgrade of the broader area.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΟι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών του Πλατανιά Χανίων.el
heal.titleTourists' preferences and satisfaction in Platania, Chania.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρισμός, τουρίστας, ικανοποίηση, ποιότητα υπηρεσιών, Χανιάel
heal.keywordtourism, tourist, satisfaction, quality of services, Chaniaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNamekourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States