Show simple item record

Marketing strategies for product selection using Multicriteria Decision Making Analysis Methods (MCDA).

Dublin Core metadata

dc.creatorΣουνδουλουνάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorSoundoulounakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2021-11-15T12:54:31Z
dc.date.available2021-11-15T12:54:31Z
dc.date.issued2021-11-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10110
dc.description.abstractΟ στόχος της επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι η δημιουργία νέων και η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών της, σε μια αέναη προσπάθεια διατήρησης και ανάπτυξης του μεριδίου αγοράς που καταλαμβάνει. Συντελώντας έτσι στην επίτευξη του τελικού στόχου της επιχείρησης που είναι η αύξηση του κέρδους. Με την βοήθεια του μάρκετινγκ τίθενται οι εταιρικοί στόχοι για την κάλυψη των αναγκών των πελατών της επιχείρησης. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ, εκτός των άλλων περιγράφουν, τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα επιτύχει τους στόχους της. Όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ στηρίζονται στην τμηματοποίηση, την στόχευση και την τοποθέτηση. Η επιχείρηση ανακαλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες και ομάδες που υπάρχουν στην αγορά, έπειτα στοχεύει σε εκείνες που μπορεί να ικανοποιήσει με τον βέλτιστο τρόπο και στη συνέχεια τοποθετεί την προσφορά της στην αγορά. Με τον τρόπο αυτό η αγορά στόχος δύναται να αναγνωρίσει την ξεχωριστή πρόταση και εικόνα της επιχείρησης. Μια καλά οργανωμένη και σωστή επιλογή στρατηγική τοποθέτησης των προϊόντων μιας επιχείρησης θα συμβάλει στην αποτελεσματικότερη επίτευξη των στόχων της. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη και η εφαρμογή κα-τάλληλης μεθοδολογίας για την υποστήριξη αποφάσεων όσον αφορά την επιλογή στρατηγικών τοποθέτησης προϊόντων στην αγορά. Η μεθοδολογία που προτείνεται βασίζεται στην χρήση Πολυκριτηριακών Μεθόδων ανάλυσης και λήψης αποφάσεων. Οι πολυκριτηριακές μέθοδοι που εφαρμόστηκαν είναι η PROMETHEE, η TOPSIS, η SAW και η VICOR. Η φιλοσοφία και η διαδικασία υλοποίησης τους αναλύονται στην παρούσα εργασία. Η πολυκριτηριακή ανάλυση εφαρμόστηκε σε τρία πραγματικά βιομηχανικά προϊόντα, ανεξάρτητα και ασυσχέτιστα μεταξύ τους, που απευθύνονται σε υφιστάμενα εμπορικά καταστήματα της Κρήτης. Με την μέθοδο αυτή προτείνεται κατάλληλη τοποθέτηση σε επιχειρήσεις της αγοράς που μπορούν να υποστηρίξουν τα προϊόντα και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την επέκταση της μεθοδολογίας σε περισσότερα προϊόντα και αγορές.el
dc.description.abstractThe goal of a business is to create new and retain existing customers in a continuous effort to maintain and grow the market share earned, thus achieving the final goal of the business; to increase the company's profit. Marketing sets the corporate goals that serve the needs of the company's customers. Marketing strategies describe the com-panies’ goals. All marketing strategies are based on segmentation, targeting and posi-tioning. The company discovers the different groups existed in the market and their dif-ferent needs. Then it targets those that fit to its goals and places its offer in the market. In this way the target market can recognize the individual proposal and profile of the business. A well-organized and well-chosen product positioning strategy will help a company to achieve its goals more effectively. The aim of this thesis is to develop and implement an appropriate methodology to sup-port decisions regarding the selection of product positioning strategies. The proposed methodology is based on the use of Multi-Criteria Analysis Methods. The multi-criteria methods applied are PROMETHEE, TOPSIS, SAW and VICOR and the main idea and process of their implementation are analyzed. The multi-criteria analysis was applied to existing relevant stores in Crete, for three existing industrial products, independent and unrelated to each other. This method proposes appropriate product positioning in the market for companies that could support it. The method also creates the conditions for the extension of the methodology to more products and markets.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕπιλογή στρατηγικών τοποθέτησης προϊόντος στην αγορά με χρήση Πολυκριτηριακών Μεθόδων Λήψης Απόφασης (MCDA).el
dc.titleMarketing strategies for product selection using Multicriteria Decision Making Analysis Methods (MCDA).en

healMeta

heal.creatorNameΣουνδουλουνάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameSoundoulounakis, Georgiosen
heal.publicationDate2021-11-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10110
heal.abstractΟ στόχος της επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι η δημιουργία νέων και η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών της, σε μια αέναη προσπάθεια διατήρησης και ανάπτυξης του μεριδίου αγοράς που καταλαμβάνει. Συντελώντας έτσι στην επίτευξη του τελικού στόχου της επιχείρησης που είναι η αύξηση του κέρδους. Με την βοήθεια του μάρκετινγκ τίθενται οι εταιρικοί στόχοι για την κάλυψη των αναγκών των πελατών της επιχείρησης. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ, εκτός των άλλων περιγράφουν, τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα επιτύχει τους στόχους της. Όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ στηρίζονται στην τμηματοποίηση, την στόχευση και την τοποθέτηση. Η επιχείρηση ανακαλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες και ομάδες που υπάρχουν στην αγορά, έπειτα στοχεύει σε εκείνες που μπορεί να ικανοποιήσει με τον βέλτιστο τρόπο και στη συνέχεια τοποθετεί την προσφορά της στην αγορά. Με τον τρόπο αυτό η αγορά στόχος δύναται να αναγνωρίσει την ξεχωριστή πρόταση και εικόνα της επιχείρησης. Μια καλά οργανωμένη και σωστή επιλογή στρατηγική τοποθέτησης των προϊόντων μιας επιχείρησης θα συμβάλει στην αποτελεσματικότερη επίτευξη των στόχων της. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη και η εφαρμογή κα-τάλληλης μεθοδολογίας για την υποστήριξη αποφάσεων όσον αφορά την επιλογή στρατηγικών τοποθέτησης προϊόντων στην αγορά. Η μεθοδολογία που προτείνεται βασίζεται στην χρήση Πολυκριτηριακών Μεθόδων ανάλυσης και λήψης αποφάσεων. Οι πολυκριτηριακές μέθοδοι που εφαρμόστηκαν είναι η PROMETHEE, η TOPSIS, η SAW και η VICOR. Η φιλοσοφία και η διαδικασία υλοποίησης τους αναλύονται στην παρούσα εργασία. Η πολυκριτηριακή ανάλυση εφαρμόστηκε σε τρία πραγματικά βιομηχανικά προϊόντα, ανεξάρτητα και ασυσχέτιστα μεταξύ τους, που απευθύνονται σε υφιστάμενα εμπορικά καταστήματα της Κρήτης. Με την μέθοδο αυτή προτείνεται κατάλληλη τοποθέτηση σε επιχειρήσεις της αγοράς που μπορούν να υποστηρίξουν τα προϊόντα και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την επέκταση της μεθοδολογίας σε περισσότερα προϊόντα και αγορές.el
heal.abstractThe goal of a business is to create new and retain existing customers in a continuous effort to maintain and grow the market share earned, thus achieving the final goal of the business; to increase the company's profit. Marketing sets the corporate goals that serve the needs of the company's customers. Marketing strategies describe the com-panies’ goals. All marketing strategies are based on segmentation, targeting and posi-tioning. The company discovers the different groups existed in the market and their dif-ferent needs. Then it targets those that fit to its goals and places its offer in the market. In this way the target market can recognize the individual proposal and profile of the business. A well-organized and well-chosen product positioning strategy will help a company to achieve its goals more effectively. The aim of this thesis is to develop and implement an appropriate methodology to sup-port decisions regarding the selection of product positioning strategies. The proposed methodology is based on the use of Multi-Criteria Analysis Methods. The multi-criteria methods applied are PROMETHEE, TOPSIS, SAW and VICOR and the main idea and process of their implementation are analyzed. The multi-criteria analysis was applied to existing relevant stores in Crete, for three existing industrial products, independent and unrelated to each other. This method proposes appropriate product positioning in the market for companies that could support it. The method also creates the conditions for the extension of the methodology to more products and markets.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΕπιλογή στρατηγικών τοποθέτησης προϊόντος στην αγορά με χρήση Πολυκριτηριακών Μεθόδων Λήψης Απόφασης (MCDA).el
heal.titleMarketing strategies for product selection using Multicriteria Decision Making Analysis Methods (MCDA).en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordπολυκριτηριακή ανάλυση αποφάσεων, βιομηχανικό προϊόνel
heal.keywordmulti-criteria decision analysis (MCDA), industrial producten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΛεμονάκης, Χρήστοςel
heal.advisorNameLemonakis, Christosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States