Show simple item record

Reasons that lead to students in the abandonment of education. The case of the municipality of Gorgolaini.

Dublin Core metadata

dc.creatorΓεωργιάδης, Χρήστοςel
dc.creatorΚουμής, Διονύσιοςel
dc.creatorΤερζάκη, Σοφίαel
dc.creatorΤζουλιαδάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorGeorgiadis, Christosen
dc.creatorKoumis, Dionisiosen
dc.creatorTerzaki, Sofiaen
dc.creatorTzouliadakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:41:32Z
dc.date.available2016-03-15T12:41:32Z
dc.date.issued2013-11-05T17:18:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1018
dc.description.abstractΒασικός προβληματισμός που οδήγησε στην επιλογή του θέματος ήταν η μελέτη ερευνών, που σχετίζονταν με το θέμα της σχολικής εγκατάλειψης και έχουν γίνει στο παρελθόν. Μελετήσαμε την έρευνα των Παλαιοκρασά, Ρουσέα και Βρετάκου (2001) με τίτλο «η γυμνασιακή σχολική διαρροή στην Ελλάδα: ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία». Μελετήσαμε επίσης και μια έρευνα του παιδαγωγικού Ινστιτούτου με τίτλο «η μαθητική διαρροή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο, Ενιαίο Λύκειο, ΤΕΕ) που πραγματοποιήθηκε το 2006 από τους Παναγιώτη Ρουσέα και Βασιλεία Βρεττάκου, εκπαιδευτικούς, και συνάμα στελέχη του παρατηρητηρίου μετάβασης. Σκοπός της έρευνάς μας είναι μέσα από συνεντεύξεις που πήραμε από νέους του δήμου Γοργολαΐνη , να κατανοήσουμε εις βάθος τους λόγους που ένας νέος αποφασίζει να διακόψει το σχολείο και πώς το πραγματοποιεί.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΛόγοι που οδηγούν τους μαθητές στην εγκατάλειψη της υποχρεωτικής και λυκειακής εκπαίδευσης. Η περίπτωση του δήμου Γοργολαϊνη.el
dc.titleReasons that lead to students in the abandonment of education. The case of the municipality of Gorgolaini.en

healMeta

heal.creatorNameΓεωργιάδης, Χρήστοςel
heal.creatorNameΚουμής, Διονύσιοςel
heal.creatorNameΤερζάκη, Σοφίαel
heal.creatorNameΤζουλιαδάκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameGeorgiadis, Christosen
heal.creatorNameKoumis, Dionisiosen
heal.creatorNameTerzaki, Sofiaen
heal.creatorNameTzouliadakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2013-11-05T17:18:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1018
heal.abstractΒασικός προβληματισμός που οδήγησε στην επιλογή του θέματος ήταν η μελέτη ερευνών, που σχετίζονταν με το θέμα της σχολικής εγκατάλειψης και έχουν γίνει στο παρελθόν. Μελετήσαμε την έρευνα των Παλαιοκρασά, Ρουσέα και Βρετάκου (2001) με τίτλο «η γυμνασιακή σχολική διαρροή στην Ελλάδα: ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία». Μελετήσαμε επίσης και μια έρευνα του παιδαγωγικού Ινστιτούτου με τίτλο «η μαθητική διαρροή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο, Ενιαίο Λύκειο, ΤΕΕ) που πραγματοποιήθηκε το 2006 από τους Παναγιώτη Ρουσέα και Βασιλεία Βρεττάκου, εκπαιδευτικούς, και συνάμα στελέχη του παρατηρητηρίου μετάβασης. Σκοπός της έρευνάς μας είναι μέσα από συνεντεύξεις που πήραμε από νέους του δήμου Γοργολαΐνη , να κατανοήσουμε εις βάθος τους λόγους που ένας νέος αποφασίζει να διακόψει το σχολείο και πώς το πραγματοποιεί.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΛόγοι που οδηγούν τους μαθητές στην εγκατάλειψη της υποχρεωτικής και λυκειακής εκπαίδευσης. Η περίπτωση του δήμου Γοργολαϊνη.el
heal.titleReasons that lead to students in the abandonment of education. The case of the municipality of Gorgolaini.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεκπαίδευση, δήμος Γοργολαϊνηel
heal.keywordeducation, municipality of Gorgolainien
heal.advisorNameΡάτσικα, Νικολέταel
heal.advisorNameRatsika, Nikoletaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)