Show simple item record

Consumer attitudes towards commercial augmented/virtual reality applications.

Dublin Core metadata

dc.creatorΟικονόμου, Αναστάσιοςel
dc.creatorOikonomou, Anastasiosen
dc.date.accessioned2022-10-21T11:25:10Z
dc.date.available2022-10-21T11:25:10Z
dc.date.issued2022-10-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10427
dc.description.abstractΟι ψηφιακές τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν, τα τελευταία χρόνια οδηγήσει σε μια αύξηση της αποτελεσματικότητας της έρευνας του μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ ορίστηκε πρόσφατα ως μια προσαρμοστική διαδικασία που υποστηρίζεται από την τεχνολογία, μέσω της οποίας οι οργανισμοί συνεργάζονται με πελάτες και συνεργάτες για να δημιουργήσουν από κοινού, να επικοινωνήσουν, να προσφέρουν και να διατηρήσουν αξία για όλες τις ομάδες ενδιαφέροντος. Αρκετές μελέτες έχουν αναλύσει τη σημαντική επιρροή που έχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, όπως το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην έρευνα του μάρκετινγκ. Οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν αλλάξει τους τρόπους που τα άτομα βιώνουν το φυσικό και το εικονικό περιβάλλον. Ειδικά, η εικονική πραγματικότητα (VR-virtual reality) είναι πιθανό να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο σε πολλούς κλάδους, όπως το λιανικό εμπόριο, τον τουρισμό κ.ά. Η παρούσα εργασία διερεύνησε τις στάσεις των καταναλωτών της Αττικής, ως προς το VR/AR, προσπαθώντας να καταλήξει σε ουσιώδη συμπεράσματα και χρήσιμες προτάσεις. Για το σκοπό αυτό, υιοθετήθηκε η ποσοτική έρευνα, ενώ τα ευρήματα παρουσιάζονται παρακάτω. Σε γενικές γραμμές, φάνηκε ότι δεν υπάρχει σημαντική χρήση των υπό μελέτη τεχνολογιών.el
dc.description.abstractDigital Information and Communication Technologies (ICT) have, in recent years, led to an increase in the effectiveness of marketing research. Digital marketing has recently been defined as a technology-backed adaptive process through which organizations work with clients and partners to jointly create, communicate, deliver and maintain value for all stakeholders. Several studies have analyzed the significant influence that digital technologies, such as the Internet and social media, have on marketing research. Recent technological developments have changed the way people experience the natural and virtual environment. In particular, virtual reality (VR-virtual reality) is likely to play a central role in many industries, such as retail, tourism, etc. This paper investigated the attitudes of consumers in Attica, towards VR / AR, trying to reach substantial conclusions and useful suggestions. For this purpose, the quantitative research was adopted, while the findings are presented below. In general, it appeared that there is no significant use of the technologies under study.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ στάση των καταναλωτών απέναντι στις εμπορικές εφαρμογές επαυξημένης /εικονικής πραγματικότητας.el
dc.titleConsumer attitudes towards commercial augmented/virtual reality applications.en

healMeta

heal.creatorNameΟικονόμου, Αναστάσιοςel
heal.creatorNameOikonomou, Anastasiosen
heal.publicationDate2022-10-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10427
heal.abstractΟι ψηφιακές τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν, τα τελευταία χρόνια οδηγήσει σε μια αύξηση της αποτελεσματικότητας της έρευνας του μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ ορίστηκε πρόσφατα ως μια προσαρμοστική διαδικασία που υποστηρίζεται από την τεχνολογία, μέσω της οποίας οι οργανισμοί συνεργάζονται με πελάτες και συνεργάτες για να δημιουργήσουν από κοινού, να επικοινωνήσουν, να προσφέρουν και να διατηρήσουν αξία για όλες τις ομάδες ενδιαφέροντος. Αρκετές μελέτες έχουν αναλύσει τη σημαντική επιρροή που έχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, όπως το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην έρευνα του μάρκετινγκ. Οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν αλλάξει τους τρόπους που τα άτομα βιώνουν το φυσικό και το εικονικό περιβάλλον. Ειδικά, η εικονική πραγματικότητα (VR-virtual reality) είναι πιθανό να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο σε πολλούς κλάδους, όπως το λιανικό εμπόριο, τον τουρισμό κ.ά. Η παρούσα εργασία διερεύνησε τις στάσεις των καταναλωτών της Αττικής, ως προς το VR/AR, προσπαθώντας να καταλήξει σε ουσιώδη συμπεράσματα και χρήσιμες προτάσεις. Για το σκοπό αυτό, υιοθετήθηκε η ποσοτική έρευνα, ενώ τα ευρήματα παρουσιάζονται παρακάτω. Σε γενικές γραμμές, φάνηκε ότι δεν υπάρχει σημαντική χρήση των υπό μελέτη τεχνολογιών.el
heal.abstractDigital Information and Communication Technologies (ICT) have, in recent years, led to an increase in the effectiveness of marketing research. Digital marketing has recently been defined as a technology-backed adaptive process through which organizations work with clients and partners to jointly create, communicate, deliver and maintain value for all stakeholders. Several studies have analyzed the significant influence that digital technologies, such as the Internet and social media, have on marketing research. Recent technological developments have changed the way people experience the natural and virtual environment. In particular, virtual reality (VR-virtual reality) is likely to play a central role in many industries, such as retail, tourism, etc. This paper investigated the attitudes of consumers in Attica, towards VR / AR, trying to reach substantial conclusions and useful suggestions. For this purpose, the quantitative research was adopted, while the findings are presented below. In general, it appeared that there is no significant use of the technologies under study.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΗ στάση των καταναλωτών απέναντι στις εμπορικές εφαρμογές επαυξημένης /εικονικής πραγματικότητας.el
heal.titleConsumer attitudes towards commercial augmented/virtual reality applications.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, εικονική πραγματικότητα, επαυξημένη πραγματικότηταel
heal.keywordconsumer behavior, virtual reality, augmented realityen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States