Show simple item record

360 digital marketing: what is it and its importance in modern marketing and advertising.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜιχάσι, Γιοάναel
dc.creatorMichasi, Gioanaen
dc.creatorΝτάκα, Ανθούλαel
dc.creatorNtaka, Anthoulaen
dc.date.accessioned2023-03-14T07:53:09Z
dc.date.available2023-03-14T07:53:09Z
dc.date.issued2023-03-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10497
dc.description.abstractΜια επικοινωνία το μάρκετινγκ 360 μοιρών, ορίζεται ως επικοινωνία που προσεγγίζει τα μέλη του κοινού της με πολλούς τρόπους (Merenda, 2012) σε διάφορες περιπτώσεις των βημάτων πειθούς, προκειμένου να «συνδεθεί» με τους καταναλωτές. Παρόλο που ένας πωλητής διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, επηρεάζοντας τις αποφάσεις των μελών του κοινού, άλλα μέσα ενημέρωσης έχουν εξίσου αν όχι μεγαλύτερη επιρροή. Από τη μέθοδο στόμα σε στόμα, οι ειδικοί, η οικογένεια και οι φίλοι, εκτός από τις εισροές των μέσων ενημέρωσης από εμπόρους μάρκετινγκ, έχουν συσσωρευτική επίδραση στις αποφάσεις των καταναλωτών. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των απόψεων των εργαζομένων στις επιχειρήσεις για την εφαρμογή της μεθόδου μάρκετινγκ των 360 μοιρών. Προϋπόθεση για την ομαλή και ολοκληρωμένη παρουσίαση του σχετικού αντικειμένου της εργασίας, αποτελεί η ουσιαστική και ενδελεχής μελέτη όλων των σχετικών άρθρων και συγγραμμάτων για την διερεύνηση των αντιλήψεων και των απόψεων των εργαζομένων στις επιχειρήσεις για την εφαρμογή της μεθόδου μάρκετινγκ των 360 μοιρών,. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι σε αυτή τη μελέτη, όπως και σε κάθε αντίστοιχη ερευνητική διαδικασία, οι ερευνητές δεν μπορούν να διευκρινίσουν όλες τις πτυχές του προβλήματος με τα ευρήματά τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, το 37,5% των ερωτηθέντων συμφωνούν αρκετά με την άποψη ότι το Marketing 360○είναι ένας συνδυασμός του κλασσικού & του Ψηφιακού Marketing, το 33,8% συμφωνούν πολύ και το υπόλοιπο 28,8% συμφωνούν πάρα πολύ και το 30% των ερωτηθέντων γνωρίζουν πως τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι ένα εργαλείο του Marketing 360○, το 23,8% δήλωσε πως οι διαφημίσεις μέσω Google είναι ένα ακόμα εργαλείο ενώ το 17,5% δήλωσε πως γνωρίζει τα παραπάνω που αναφέραμε καθώς επίσης και την ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματος μέσω κινητού, το Στοχευμένο Marketing, τη Bελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, την Ουσιαστική & αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη και την Πελατειακή πίστη Συμπερασματικά, μέσα από το βιβλιογραφικό αλλά και ερευνητικό μέρος της εργασίας, το ψηφιακό και το 360 μάρκετινγκ, ως όρος είχε μπει στη ζωή μας πρόσφατα. Πολλοί πιστεύουν ότι το μάρκετινγκ, γενικά, είναι απλώς διαφήμιση για την αύξηση των πωλήσεων. Αλλά το μάρκετινγκ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ό,τι κάνει μια εταιρεία για να αυξήσει την προσέλκυση πελατών και να διατηρήσει τη σχέση τους.el
dc.description.abstractA 360-degree marketing communication is defined as communication that reaches out to its audience members in multiple ways (Merenda, 2012) at various stages of persuasion in order to "connect" with consumers. Although a marketer plays an important role in influencing the decisions of members of the public, other media are equally if not more influential. Word of mouth, experts, family and friends, in addition to media inputs from marketers, have a cumulative effect on consumer decisions. The purpose of the work is to investigate the perceptions and opinions of employees in companies for the implementation of the 360 degree marketing method. A prerequisite for the smooth and complete presentation of the relevant subject of the work is the essential and thorough study of all relevant articles and writings to investigate the perceptions and opinions of employees in companies for the implementation of the 360 degree marketing method. It is important to emphasize that in this research, as in any corresponding research process, the researchers cannot shed light on all aspects of the issue with their findings. According to the survey results, 37.5% of respondents quite agree with the opinion that Marketing 360○ is a combination of traditional & Digital Marketing, 33.8% strongly agree and the remaining 28.8% strongly agree and 30% of respondents know that Social Media is a tool of Marketing 360○, 23.8% stated that Google ads are another tool while 17.5% stated that they know the above mentioned as well as and email or mobile messaging, Targeted Marketing, Search Engine Optimization, Substantial & two-way customer communication and Customer Loyalty. By concluding, it could be said that through the bibliographic and research part of the work, digital and the 360 marketing method, as a term had entered our lives recently. Many people think that marketing, in general, is just advertising to increase sales. But marketing is nothing more than what a company does to increase customer attraction and maintain their relationship.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.title360 digital marketing: τι είναι και η σημασία του στο σύγχρονο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.el
dc.title360 digital marketing: what is it and its importance in modern marketing and advertising.en

healMeta

heal.creatorNameΜιχάσι, Γιοάναel
heal.creatorNameMichasi, Gioanaen
heal.creatorNameΝτάκα, Ανθούλαel
heal.creatorNameNtaka, Anthoulaen
heal.publicationDate2023-03-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10497
heal.abstractΜια επικοινωνία το μάρκετινγκ 360 μοιρών, ορίζεται ως επικοινωνία που προσεγγίζει τα μέλη του κοινού της με πολλούς τρόπους (Merenda, 2012) σε διάφορες περιπτώσεις των βημάτων πειθούς, προκειμένου να «συνδεθεί» με τους καταναλωτές. Παρόλο που ένας πωλητής διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, επηρεάζοντας τις αποφάσεις των μελών του κοινού, άλλα μέσα ενημέρωσης έχουν εξίσου αν όχι μεγαλύτερη επιρροή. Από τη μέθοδο στόμα σε στόμα, οι ειδικοί, η οικογένεια και οι φίλοι, εκτός από τις εισροές των μέσων ενημέρωσης από εμπόρους μάρκετινγκ, έχουν συσσωρευτική επίδραση στις αποφάσεις των καταναλωτών. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των απόψεων των εργαζομένων στις επιχειρήσεις για την εφαρμογή της μεθόδου μάρκετινγκ των 360 μοιρών. Προϋπόθεση για την ομαλή και ολοκληρωμένη παρουσίαση του σχετικού αντικειμένου της εργασίας, αποτελεί η ουσιαστική και ενδελεχής μελέτη όλων των σχετικών άρθρων και συγγραμμάτων για την διερεύνηση των αντιλήψεων και των απόψεων των εργαζομένων στις επιχειρήσεις για την εφαρμογή της μεθόδου μάρκετινγκ των 360 μοιρών,. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι σε αυτή τη μελέτη, όπως και σε κάθε αντίστοιχη ερευνητική διαδικασία, οι ερευνητές δεν μπορούν να διευκρινίσουν όλες τις πτυχές του προβλήματος με τα ευρήματά τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, το 37,5% των ερωτηθέντων συμφωνούν αρκετά με την άποψη ότι το Marketing 360○είναι ένας συνδυασμός του κλασσικού & του Ψηφιακού Marketing, το 33,8% συμφωνούν πολύ και το υπόλοιπο 28,8% συμφωνούν πάρα πολύ και το 30% των ερωτηθέντων γνωρίζουν πως τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι ένα εργαλείο του Marketing 360○, το 23,8% δήλωσε πως οι διαφημίσεις μέσω Google είναι ένα ακόμα εργαλείο ενώ το 17,5% δήλωσε πως γνωρίζει τα παραπάνω που αναφέραμε καθώς επίσης και την ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματος μέσω κινητού, το Στοχευμένο Marketing, τη Bελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, την Ουσιαστική & αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη και την Πελατειακή πίστη Συμπερασματικά, μέσα από το βιβλιογραφικό αλλά και ερευνητικό μέρος της εργασίας, το ψηφιακό και το 360 μάρκετινγκ, ως όρος είχε μπει στη ζωή μας πρόσφατα. Πολλοί πιστεύουν ότι το μάρκετινγκ, γενικά, είναι απλώς διαφήμιση για την αύξηση των πωλήσεων. Αλλά το μάρκετινγκ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ό,τι κάνει μια εταιρεία για να αυξήσει την προσέλκυση πελατών και να διατηρήσει τη σχέση τους.el
heal.abstractA 360-degree marketing communication is defined as communication that reaches out to its audience members in multiple ways (Merenda, 2012) at various stages of persuasion in order to "connect" with consumers. Although a marketer plays an important role in influencing the decisions of members of the public, other media are equally if not more influential. Word of mouth, experts, family and friends, in addition to media inputs from marketers, have a cumulative effect on consumer decisions. The purpose of the work is to investigate the perceptions and opinions of employees in companies for the implementation of the 360 degree marketing method. A prerequisite for the smooth and complete presentation of the relevant subject of the work is the essential and thorough study of all relevant articles and writings to investigate the perceptions and opinions of employees in companies for the implementation of the 360 degree marketing method. It is important to emphasize that in this research, as in any corresponding research process, the researchers cannot shed light on all aspects of the issue with their findings. According to the survey results, 37.5% of respondents quite agree with the opinion that Marketing 360○ is a combination of traditional & Digital Marketing, 33.8% strongly agree and the remaining 28.8% strongly agree and 30% of respondents know that Social Media is a tool of Marketing 360○, 23.8% stated that Google ads are another tool while 17.5% stated that they know the above mentioned as well as and email or mobile messaging, Targeted Marketing, Search Engine Optimization, Substantial & two-way customer communication and Customer Loyalty. By concluding, it could be said that through the bibliographic and research part of the work, digital and the 360 marketing method, as a term had entered our lives recently. Many people think that marketing, in general, is just advertising to increase sales. But marketing is nothing more than what a company does to increase customer attraction and maintain their relationship.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.title360 digital marketing: τι είναι και η σημασία του στο σύγχρονο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.el
heal.title360 digital marketing: what is it and its importance in modern marketing and advertising.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, 360 μάρκετινγκ , ψηφιακό μάρκετινγκel
heal.keywordmarketing, 360 marketing , digital marketingen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States