Show simple item record

Methods of displaying and using innovative advertisements on online store websites.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜανιδάκη, Εμμανουέλαel
dc.creatorManidaki, Emmanouelaen
dc.creatorΧατζηηλία, Μαρίαel
dc.creatorChatziilia, Mariaen
dc.date.accessioned2023-03-27T10:33:56Z
dc.date.available2023-03-27T10:33:56Z
dc.date.issued2023-03-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10515
dc.description.abstractΘέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελούν οι καινοτόμες μέθοδοι διαφήμισης σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η διαφήμιση που παρέχεται μέσω του Διαδικτύου--«διαφήμιση στο Διαδίκτυο»— έχει γίνει σημαντική πηγή εσόδων για τις επιχειρήσεις που βασίζονται στο διαδίκτυο. Ιδιαίτερα οι ιστότοποι έχουν γίνει ένα δημοφιλές μέσο ενημέρωσης για όλες τις εταιρείες για να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Το Διαδίκτυο θεωρείται ως ένα ανεξάρτητο και αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ. Με βάση τη μελέτη μας, το Διαδίκτυο όχι μόνο φέρνει διαφορετική εικόνα σε όλα τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ, αλλά έχει φέρει έναν νέο τρόπο προσέγγισης των πιθανών πελατών με έναν πολύ ενδιαφέρον, δημιουργικό και οικονομικά αποδοτικό τρόπο επίσης. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εννοιολογική γνώση του διαδικτυακού μάρκετινγκ.el
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the innovative methods of advertising on e-commerce websites. Advertising delivered over the Internet—“Internet advertising”—has become an important source of revenue for Internet-based businesses. Especially websites have become a popular medium for all companies to present their products and services. The Internet is seen as an independent and effective marketing tool. Based on our study, the Internet not only brings a different picture to all the elements of the marketing mix, but it has brought a new way of approaching potential customers in a very engaging, creative and cost-effective manner as well. This paper deals with the conceptual knowledge of online marketing.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημίσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών καταστημάτων.el
dc.titleMethods of displaying and using innovative advertisements on online store websites.en

healMeta

heal.creatorNameΜανιδάκη, Εμμανουέλαel
heal.creatorNameManidaki, Emmanouelaen
heal.creatorNameΧατζηηλία, Μαρίαel
heal.creatorNameChatziilia, Mariaen
heal.publicationDate2023-03-27
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10515
heal.abstractΘέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελούν οι καινοτόμες μέθοδοι διαφήμισης σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η διαφήμιση που παρέχεται μέσω του Διαδικτύου--«διαφήμιση στο Διαδίκτυο»— έχει γίνει σημαντική πηγή εσόδων για τις επιχειρήσεις που βασίζονται στο διαδίκτυο. Ιδιαίτερα οι ιστότοποι έχουν γίνει ένα δημοφιλές μέσο ενημέρωσης για όλες τις εταιρείες για να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Το Διαδίκτυο θεωρείται ως ένα ανεξάρτητο και αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ. Με βάση τη μελέτη μας, το Διαδίκτυο όχι μόνο φέρνει διαφορετική εικόνα σε όλα τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ, αλλά έχει φέρει έναν νέο τρόπο προσέγγισης των πιθανών πελατών με έναν πολύ ενδιαφέρον, δημιουργικό και οικονομικά αποδοτικό τρόπο επίσης. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εννοιολογική γνώση του διαδικτυακού μάρκετινγκ.el
heal.abstractThe subject of this thesis is the innovative methods of advertising on e-commerce websites. Advertising delivered over the Internet—“Internet advertising”—has become an important source of revenue for Internet-based businesses. Especially websites have become a popular medium for all companies to present their products and services. The Internet is seen as an independent and effective marketing tool. Based on our study, the Internet not only brings a different picture to all the elements of the marketing mix, but it has brought a new way of approaching potential customers in a very engaging, creative and cost-effective manner as well. This paper deals with the conceptual knowledge of online marketing.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΜέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημίσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών καταστημάτων.el
heal.titleMethods of displaying and using innovative advertisements on online store websites.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαφήμιση, διαδίκτυο, ηλεκτρονικές ιστοσελίδες, μάρκετινγκel
heal.keywordadvertising, internet, e-commerce websites, marketingen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States