Εμφάνιση απλής εγγραφής

Discrimination against sexual orientation within the education community during higher education: experiences of homosexual students.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοκκινίδου, Ελευθερίαel
dc.creatorΣιμπίλεβα, Ιβέταel
dc.creatorΤζούβαλη, Μιχαέλα-Μαρίαel
dc.creatorKokkinidou, Eleftheriaen
dc.creatorSimpileva, Ivetaen
dc.creatorTzouvali, Michaela-Mariaen
dc.date.accessioned2023-06-16T14:05:24Z
dc.date.available2023-06-16T14:05:24Z
dc.date.issued2023-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10576
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη πραγματεύεται το ζήτημα των διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού, στα πλαίσια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση της συγκεκριμένης εργασίας αναφέρεται στην έννοια της σεξουαλικότητας και της ομοφυλοφιλίας και δίνει πληθώρα θεωρητικών προσεγγίσεων που αφορούν στο φαινόμενο της ετεροκανονικότητας, των διακρίσεων και της ομοφοβίας, καθώς καταγράφει και το αντίστοιχο νομοθετικό πλαίσιο που προστατεύει τα ομοφυλόφιλα άτομα από τις διακρίσεις. Επιπλέον, παρουσιάζει μέσω ερευνών την ήδη υπάρχουσα κατάσταση στα Πανεπιστήμια, ενώ δίνει μερικές προτάσεις που έχουν προβλεφθεί για τα ομοφυλόφιλα άτομα στα εκπαιδευτικά πλαίσια. Εστιάζει παράλληλα και στον ρόλο που έχει η Κοινωνική εργασία σε ζητήματα διαφορετικότητας. Για την διεξαγωγή της παρούσας πτυχιακής χρησιμοποιήσαμε την μέθοδο της ποιοτικής έρευνας, όπου προσεγγίσαμε το δείγμα μας με τη χρήση ημιδομημένης συνέντευξης και στη συνέχεια μέσω της θεματικής ανάλυσης, καταγράψαμε τα αποτελέσματά μας. Το δείγμα της έρευνάς μας απαρτίστηκε από δώδεκα άτομα τα οποία φοιτούν σε διάφορα Πανεπιστήμια της Ελλάδας. Η έρευνά μας αποτέλεσε πηγή πληροφόρησης για τις εμπειρίες διάκρισης λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και τις συνθήκες ένταξης που βίωναν οι 12 φοιτητές/φοιτήτριες που φοιτούσαν σε Τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας συμφωνούν με το θεωρητικό πλαίσιο, καθώς οι σχετικές έρευνες που έχουν γίνει σε Πανεπιστήμια επιβεβαιώνουν τις εμπειρίες του δείγματός μας, αλλά και η βιβλιογραφική ανασκόπηση που αφορούσε τα φαινόμενα των διακρίσεων, του ετεροσεξισμού και της ομοφοβίας, αποδεικνύεται μέσα από τα καταγεγραμμένα βιώματα των φοιτητών, ότι είναι αληθινά ζητήματα που βιώνουν τα ομοφυλόφιλα άτομα.el
dc.description.abstractThis current thesis talks about the discrimination because of a different sexual orientation in higher education. The literature review of this project should identify the meaning of sexuality and homosexuality and it should contain various theoretical approaches that explain the phenomenon of heteronormativity, discrimination and homophobia as it registers the corresponding legislative framework that protects homosexual people from discrimination. Furthermore, it presents through studies the already existing condition at universities and reports some propositions for the wellness of homosexual students in universities. At the same time, it concentrates on the role of Social Work in the matters of diversity. For the conduction of this thesis we used the method of qualitative research where we approached our sample with the use of semi-structured interviews and we recorded our results through contextual analysis. The sample of our project was made of twelve people that are studying in various Greek universities. The following research is a source of information about the situation that the higher education is currently at, regarding to the discrimination against homosexual people. We reached to essential findings that cover the type and gravity of discrimination, the circumstances of integration and stay of a student in a university as well as suggestions for the change of various conditions. The results of our project comply with the theoretical framework because similar research that have been conducted in universities confirm the experiences of our sample. The literature review that talks about the phenomenon of discrimination, heterosexism and homophobia turns out, through recorded experiences of students, that they are real issues that are experienced by homosexual people.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιακρίσεις λόγω του σεξουαλικού προσανατολισμού στην εκπαιδευτική κοινότητα, κατά τη διάρκεια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης: εμπειρίες ομοφυλόφιλων φοιτητών/τριών.el
dc.titleDiscrimination against sexual orientation within the education community during higher education: experiences of homosexual students.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοκκινίδου, Ελευθερίαel
heal.creatorNameΣιμπίλεβα, Ιβέταel
heal.creatorNameΤζούβαλη, Μιχαέλα-Μαρίαel
heal.creatorNameKokkinidou, Eleftheriaen
heal.creatorNameSimpileva, Ivetaen
heal.creatorNameTzouvali, Michaela-Mariaen
heal.publicationDate2023-06-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10576
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη πραγματεύεται το ζήτημα των διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού, στα πλαίσια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση της συγκεκριμένης εργασίας αναφέρεται στην έννοια της σεξουαλικότητας και της ομοφυλοφιλίας και δίνει πληθώρα θεωρητικών προσεγγίσεων που αφορούν στο φαινόμενο της ετεροκανονικότητας, των διακρίσεων και της ομοφοβίας, καθώς καταγράφει και το αντίστοιχο νομοθετικό πλαίσιο που προστατεύει τα ομοφυλόφιλα άτομα από τις διακρίσεις. Επιπλέον, παρουσιάζει μέσω ερευνών την ήδη υπάρχουσα κατάσταση στα Πανεπιστήμια, ενώ δίνει μερικές προτάσεις που έχουν προβλεφθεί για τα ομοφυλόφιλα άτομα στα εκπαιδευτικά πλαίσια. Εστιάζει παράλληλα και στον ρόλο που έχει η Κοινωνική εργασία σε ζητήματα διαφορετικότητας. Για την διεξαγωγή της παρούσας πτυχιακής χρησιμοποιήσαμε την μέθοδο της ποιοτικής έρευνας, όπου προσεγγίσαμε το δείγμα μας με τη χρήση ημιδομημένης συνέντευξης και στη συνέχεια μέσω της θεματικής ανάλυσης, καταγράψαμε τα αποτελέσματά μας. Το δείγμα της έρευνάς μας απαρτίστηκε από δώδεκα άτομα τα οποία φοιτούν σε διάφορα Πανεπιστήμια της Ελλάδας. Η έρευνά μας αποτέλεσε πηγή πληροφόρησης για τις εμπειρίες διάκρισης λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και τις συνθήκες ένταξης που βίωναν οι 12 φοιτητές/φοιτήτριες που φοιτούσαν σε Τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας συμφωνούν με το θεωρητικό πλαίσιο, καθώς οι σχετικές έρευνες που έχουν γίνει σε Πανεπιστήμια επιβεβαιώνουν τις εμπειρίες του δείγματός μας, αλλά και η βιβλιογραφική ανασκόπηση που αφορούσε τα φαινόμενα των διακρίσεων, του ετεροσεξισμού και της ομοφοβίας, αποδεικνύεται μέσα από τα καταγεγραμμένα βιώματα των φοιτητών, ότι είναι αληθινά ζητήματα που βιώνουν τα ομοφυλόφιλα άτομα.el
heal.abstractThis current thesis talks about the discrimination because of a different sexual orientation in higher education. The literature review of this project should identify the meaning of sexuality and homosexuality and it should contain various theoretical approaches that explain the phenomenon of heteronormativity, discrimination and homophobia as it registers the corresponding legislative framework that protects homosexual people from discrimination. Furthermore, it presents through studies the already existing condition at universities and reports some propositions for the wellness of homosexual students in universities. At the same time, it concentrates on the role of Social Work in the matters of diversity. For the conduction of this thesis we used the method of qualitative research where we approached our sample with the use of semi-structured interviews and we recorded our results through contextual analysis. The sample of our project was made of twelve people that are studying in various Greek universities. The following research is a source of information about the situation that the higher education is currently at, regarding to the discrimination against homosexual people. We reached to essential findings that cover the type and gravity of discrimination, the circumstances of integration and stay of a student in a university as well as suggestions for the change of various conditions. The results of our project comply with the theoretical framework because similar research that have been conducted in universities confirm the experiences of our sample. The literature review that talks about the phenomenon of discrimination, heterosexism and homophobia turns out, through recorded experiences of students, that they are real issues that are experienced by homosexual people.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΔιακρίσεις λόγω του σεξουαλικού προσανατολισμού στην εκπαιδευτική κοινότητα, κατά τη διάρκεια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης: εμπειρίες ομοφυλόφιλων φοιτητών/τριών.el
heal.titleDiscrimination against sexual orientation within the education community during higher education: experiences of homosexual students.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτριτοβάθμια εκπαίδευση, ομοφυλοφιλία, σεξουαλική ταυτότητα, σεξουαλικός προσανατολισμόςel
heal.keywordtertiary education, homosexuality, sexual identity, sexual orientationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Ελένηel
heal.advisorNamePapadaki, Elenien
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States