Εμφάνιση απλής εγγραφής

The financial analysis of the cash flow statements of the passenger shipping industry in the time period 2010-2020. Study of five shipping companies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤζαγκαράκη, Ελένηel
dc.creatorTzagkaraki, Elenien
dc.date.accessioned2023-07-03T08:58:12Z
dc.date.available2023-07-03T08:58:12Z
dc.date.issued2023-07-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10613
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας δεν είναι να αναλυθεί για ακόμη μία φορά ένας κλάδος της ελληνικής οικονομίας με τη βοήθεια των κλασικών αριθμοδεικτών. Δηλαδή, να χρησιμοποιηθούν στοιχεία του Ισολογισμού και της Κατάσταση των Αποτελεσμάτων Χρήσης. Αλλά να αναλυθούν βασικές οικονομικές έννοιες όπως ρευστότητα και αποδοτικότητα μέσα από τους δείκτες των Ταμειακών Ροών. Συγκεκριμένα, θα εξεταστεί ο κλάδος της επιβατικής ακτοπλοΐας τη δεκαετία 2010-2020 γενικά αλλά και των πέντε βασικών ακτοπλοϊκών εταιριών: • ANEK LINES • MINOAN LINES • BLUE STAR FERRIES • SUPER FAST FERRIES HELLENIC SEAWAYS. Τα στοιχεία όλα της χρηματοοικονομικής ανάλυσης έχουν συλλεχθεί από τις ετήσιες καταστάσεις των Ταμειακών Ροών της κάθε εταιρίας. Ένα βασικό μέρος της εργασίας ασχολείται με τη διαχρονική εξέλιξη της Κατάστασης των Ταμειακών Ροών της κάθε εταιρίας ξεχωριστά. Ενώ θα αναπτυχθεί ένα βασικό πτωχευτικό μοντέλο z-score. Σημαντική εξέταση ειδικά τη πιο δύσκολη οικονομική περίοδο του κλάδου. Βασικό συμπέρασμα της παραπάνω ανάλυσης είναι ότι η Κατάσταση των Ταμειακών Ροών εξάγει συγκεκριμένα και ακριβή συμπεράσματα σχετικά με τη διαχείριση και εκμετάλλευση των χρηματικών διαθεσίμων της κάθε εταιρίας. Η δεκαετία που πέρασε ήταν μία δύσκολη εποχή όχι μόνο για τον κλάδο αλλά και για τη παγκόσμια και εγχωρία οικονομία, γενικότερα, η οικονομική κρίση, καθώς και η πανδημία των τελευταίων ετών εμπόδισαν την πρόοδο και ανάπτυξη του κλάδου. Ο κλάδος της ναυτιλίας μπορεί στο μέλλον να επανέλθει στα θετικά επίπεδα που βρισκόταν τόσα χρόνια αν μειώσει το κόστος των καυσίμων της, το οποίο είναι υψηλό και θα μειώσει ταυτόχρονα και το μεικτό κέρδος του κλάδου και των επιχειρήσεων. Αλλά θα πρέπει επίσης να πραγματοποιήσει βασικές αλλαγές και στα πλοία της που θα βοηθήσουν στην προστασία του περιβάλλοντος και της θάλασσας.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is not to analyze once again a branch of the Greek economy with the help of classical ratios. That is, to use data from the Balance Sheet and the Statement of Profit and Loss. But to analyze basic financial concepts such as liquidity and efficiency through Cash Flow ratios. pecifically, the passenger shipping industry in the decade 2010-2020 will be examined in general, but also of the five main shipping companies: • ANEK LINES • MINOAN LINES • BLUE STAR FERRIES • SUPER FAST FERRIES HELLENIC SEAWAYS. All the elements of the financial analysis have been collected from the annual cash flow statements of each company. A key part of the work deals with the evolution of the Cash Flow Statement of each individual company over time. While a basic bankruptcy z-score model will be developed. Important consideration especially in the industry's toughest economic period. The main conclusion of the above analysis is that the Statement of Cash Flows draws specific and accurate conclusions regarding the management and exploitation of the cash reserves of each company. The past decade was a difficult time not only for the sector but also for the global and domestic economy, in general, the financial crisis, as well as the pandemic of the last years prevented the progress and development of the sector. The shipping industry can in the future return to the positive levels it has been in for so many years if it reduces its fuel costs, which are high and will simultaneously reduce the gross profit of the industry and companies. But it will also need to make key changes to its ships that will help protect the environment and the sea.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΔΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτικήel
dc.publisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES) MSc in Accounting and Auditingen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ χρηματοοικονομική ανάλυση των καταστάσεων των ταμειακών ροών του κλάδου της επιβατικής ακτοπλοΐας στο χρονικό περιθώριο 2010-2020. Μελέτη πέντε ναυτιλιακών εταιρειών.el
dc.titleThe financial analysis of the cash flow statements of the passenger shipping industry in the time period 2010-2020. Study of five shipping companies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤζαγκαράκη, Ελένηel
heal.creatorNameTzagkaraki, Elenien
heal.publicationDate2023-07-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10613
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας δεν είναι να αναλυθεί για ακόμη μία φορά ένας κλάδος της ελληνικής οικονομίας με τη βοήθεια των κλασικών αριθμοδεικτών. Δηλαδή, να χρησιμοποιηθούν στοιχεία του Ισολογισμού και της Κατάσταση των Αποτελεσμάτων Χρήσης. Αλλά να αναλυθούν βασικές οικονομικές έννοιες όπως ρευστότητα και αποδοτικότητα μέσα από τους δείκτες των Ταμειακών Ροών. Συγκεκριμένα, θα εξεταστεί ο κλάδος της επιβατικής ακτοπλοΐας τη δεκαετία 2010-2020 γενικά αλλά και των πέντε βασικών ακτοπλοϊκών εταιριών: • ANEK LINES • MINOAN LINES • BLUE STAR FERRIES • SUPER FAST FERRIES HELLENIC SEAWAYS. Τα στοιχεία όλα της χρηματοοικονομικής ανάλυσης έχουν συλλεχθεί από τις ετήσιες καταστάσεις των Ταμειακών Ροών της κάθε εταιρίας. Ένα βασικό μέρος της εργασίας ασχολείται με τη διαχρονική εξέλιξη της Κατάστασης των Ταμειακών Ροών της κάθε εταιρίας ξεχωριστά. Ενώ θα αναπτυχθεί ένα βασικό πτωχευτικό μοντέλο z-score. Σημαντική εξέταση ειδικά τη πιο δύσκολη οικονομική περίοδο του κλάδου. Βασικό συμπέρασμα της παραπάνω ανάλυσης είναι ότι η Κατάσταση των Ταμειακών Ροών εξάγει συγκεκριμένα και ακριβή συμπεράσματα σχετικά με τη διαχείριση και εκμετάλλευση των χρηματικών διαθεσίμων της κάθε εταιρίας. Η δεκαετία που πέρασε ήταν μία δύσκολη εποχή όχι μόνο για τον κλάδο αλλά και για τη παγκόσμια και εγχωρία οικονομία, γενικότερα, η οικονομική κρίση, καθώς και η πανδημία των τελευταίων ετών εμπόδισαν την πρόοδο και ανάπτυξη του κλάδου. Ο κλάδος της ναυτιλίας μπορεί στο μέλλον να επανέλθει στα θετικά επίπεδα που βρισκόταν τόσα χρόνια αν μειώσει το κόστος των καυσίμων της, το οποίο είναι υψηλό και θα μειώσει ταυτόχρονα και το μεικτό κέρδος του κλάδου και των επιχειρήσεων. Αλλά θα πρέπει επίσης να πραγματοποιήσει βασικές αλλαγές και στα πλοία της που θα βοηθήσουν στην προστασία του περιβάλλοντος και της θάλασσας.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is not to analyze once again a branch of the Greek economy with the help of classical ratios. That is, to use data from the Balance Sheet and the Statement of Profit and Loss. But to analyze basic financial concepts such as liquidity and efficiency through Cash Flow ratios. pecifically, the passenger shipping industry in the decade 2010-2020 will be examined in general, but also of the five main shipping companies: • ANEK LINES • MINOAN LINES • BLUE STAR FERRIES • SUPER FAST FERRIES HELLENIC SEAWAYS. All the elements of the financial analysis have been collected from the annual cash flow statements of each company. A key part of the work deals with the evolution of the Cash Flow Statement of each individual company over time. While a basic bankruptcy z-score model will be developed. Important consideration especially in the industry's toughest economic period. The main conclusion of the above analysis is that the Statement of Cash Flows draws specific and accurate conclusions regarding the management and exploitation of the cash reserves of each company. The past decade was a difficult time not only for the sector but also for the global and domestic economy, in general, the financial crisis, as well as the pandemic of the last years prevented the progress and development of the sector. The shipping industry can in the future return to the positive levels it has been in for so many years if it reduces its fuel costs, which are high and will simultaneously reduce the gross profit of the industry and companies. But it will also need to make key changes to its ships that will help protect the environment and the sea.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΔΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτικήel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES) MSc in Accounting and Auditingen
heal.titleΗ χρηματοοικονομική ανάλυση των καταστάσεων των ταμειακών ροών του κλάδου της επιβατικής ακτοπλοΐας στο χρονικό περιθώριο 2010-2020. Μελέτη πέντε ναυτιλιακών εταιρειών.el
heal.titleThe financial analysis of the cash flow statements of the passenger shipping industry in the time period 2010-2020. Study of five shipping companies.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordχρηματοοικονομική ανάλυση, ταμειακές ροές, ναυτιλιακή εταιρεία, ρευστότητα, αποδοτικότηταel
heal.keywordfinancial analysis, cash flows, shipping company, liquidity, efficiencyen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΒορτελίνος, Δημήτριοςel
heal.advisorNameVortelinos, Dimitriosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States