Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δυναμική οπτικοποίηση 3D αντικειμένων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorSfyrakis, Myronen
dc.creatorΣφυράκης, Μύρωνel
dc.date.accessioned2023-07-05T09:18:15Z
dc.date.available2023-07-05T09:18:15Z
dc.date.issued2023-07-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10621
dc.description.abstractAugmented Reality (AR) is a technology that overlays digital information and elements onto the physical world, enhancing the user's real-world experience. It has various applications, including entertainment, education, gaming, retail, and advertising industries. Although it might still be at its early stage, it is surely escalating into popularity, and developers even more frequently use everyday use and across the world. One of the unfortunate, but logical things about AR, is the lack of tools, which help the developers and not only, to get more familiar with the technology and eventually, start easily and quickly the development of applications that have to do with augmented reality experiences. For all the aforementioned reasons, a toolset named 3D Visualization in AR needed to be implemented. It helps any user who wants to build an AR experience that will visualize, in a unique way, any custom object that he desires. The main behavior of the custom objects that the toolset currently supports is the orbit behavior, but it can easily be extended to support more types of behaviors. The toolset is made of two different custom editors in the Unity environment, where the first one is responsible for the selection of the behavior to be used. The second custom editor, which is the main one, requires the user’s input to fill in some properties that will define the custom object’s orbit behavior, such as the orbit speed, the distance, the orbit around object, etc.en
dc.description.abstractΗ επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι μια τεχνολογία που επικαλύπτει ψηφιακές πληροφορίες και στοιχεία στον φυσικό κόσμο, ενισχύοντας την εμπειρία του χρήστη στον πραγματικό κόσμο. Έχει διάφορες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των βιομηχανιών ψυχαγωγίας, εκπαίδευσης, τυχερών παιχνιδιών, λιανικής και διαφήμισης. Αν και μπορεί να βρίσκεται ακόμη στο αρχικό της στάδιο, σίγουρα κλιμακώνεται σε δημοτικότητα και οι προγραμματιστές το χρησιμοποιούν ακόμη πιο συχνά κάθε μέρα και σε όλο τον κόσμο. Ένα από τα ατυχή, αλλά λογικά πράγματα για το AR, είναι η έλλειψη εργαλείων, που βοηθούν τους προγραμματιστές και όχι μόνο, να εξοικειωθούν περισσότερο με την τεχνολογία και τελικά να ξεκινήσουν εύκολα και γρήγορα την ανάπτυξη εφαρμογών που έχουν να κάνουν με εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας. Για όλους τους προαναφερθέντες λόγους, χρειάστηκε να υλοποιηθεί ένα εργαλείο με το όνομα 3D Visualization in AR. Βοηθά κάθε χρήστη που θέλει να δημιουργήσει μια εμπειρία AR που θα οπτικοποιήσει, με μοναδικό τρόπο, κάθε προσαρμοσμένο αντικείμενο που επιθυμεί. Η κύρια συμπεριφορά των προσαρμοσμένων αντικειμένων που υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή το εργαλείο, είναι η συμπεριφορά τροχιάς, αλλά μπορεί εύκολα να επεκταθεί για να υποστηρίξει περισσότερους τύπους συμπεριφορών. Το σύνολο εργαλείων αποτελείται από δύο διαφορετικούς custom editors στο περιβάλλον Unity, όπου ο πρώτος είναι υπεύθυνος για την επιλογή της συμπεριφοράς που θα χρησιμοποιηθεί. Ο δεύτερος custom editor, ο οποίος είναι ο κύριος, απαιτεί από τον χρήστη να συμπληρώσει ορισμένες ιδιότητες που θα καθορίσουν τη συμπεριφορά τροχιάς του προσαρμοσμένου αντικειμένου, όπως η ταχύτητα τροχιάς, η απόσταση, η τροχιά γύρω από το αντικείμενο κ.λπ.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDynamic visualization of 3D objects through augmented reality.en
dc.titleΔυναμική οπτικοποίηση 3D αντικειμένων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameSfyrakis, Myronen
heal.creatorNameΣφυράκης, Μύρωνel
heal.publicationDate2023-07-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10621
heal.abstractAugmented Reality (AR) is a technology that overlays digital information and elements onto the physical world, enhancing the user's real-world experience. It has various applications, including entertainment, education, gaming, retail, and advertising industries. Although it might still be at its early stage, it is surely escalating into popularity, and developers even more frequently use everyday use and across the world. One of the unfortunate, but logical things about AR, is the lack of tools, which help the developers and not only, to get more familiar with the technology and eventually, start easily and quickly the development of applications that have to do with augmented reality experiences. For all the aforementioned reasons, a toolset named 3D Visualization in AR needed to be implemented. It helps any user who wants to build an AR experience that will visualize, in a unique way, any custom object that he desires. The main behavior of the custom objects that the toolset currently supports is the orbit behavior, but it can easily be extended to support more types of behaviors. The toolset is made of two different custom editors in the Unity environment, where the first one is responsible for the selection of the behavior to be used. The second custom editor, which is the main one, requires the user’s input to fill in some properties that will define the custom object’s orbit behavior, such as the orbit speed, the distance, the orbit around object, etc.en
heal.abstractΗ επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι μια τεχνολογία που επικαλύπτει ψηφιακές πληροφορίες και στοιχεία στον φυσικό κόσμο, ενισχύοντας την εμπειρία του χρήστη στον πραγματικό κόσμο. Έχει διάφορες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των βιομηχανιών ψυχαγωγίας, εκπαίδευσης, τυχερών παιχνιδιών, λιανικής και διαφήμισης. Αν και μπορεί να βρίσκεται ακόμη στο αρχικό της στάδιο, σίγουρα κλιμακώνεται σε δημοτικότητα και οι προγραμματιστές το χρησιμοποιούν ακόμη πιο συχνά κάθε μέρα και σε όλο τον κόσμο. Ένα από τα ατυχή, αλλά λογικά πράγματα για το AR, είναι η έλλειψη εργαλείων, που βοηθούν τους προγραμματιστές και όχι μόνο, να εξοικειωθούν περισσότερο με την τεχνολογία και τελικά να ξεκινήσουν εύκολα και γρήγορα την ανάπτυξη εφαρμογών που έχουν να κάνουν με εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας. Για όλους τους προαναφερθέντες λόγους, χρειάστηκε να υλοποιηθεί ένα εργαλείο με το όνομα 3D Visualization in AR. Βοηθά κάθε χρήστη που θέλει να δημιουργήσει μια εμπειρία AR που θα οπτικοποιήσει, με μοναδικό τρόπο, κάθε προσαρμοσμένο αντικείμενο που επιθυμεί. Η κύρια συμπεριφορά των προσαρμοσμένων αντικειμένων που υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή το εργαλείο, είναι η συμπεριφορά τροχιάς, αλλά μπορεί εύκολα να επεκταθεί για να υποστηρίξει περισσότερους τύπους συμπεριφορών. Το σύνολο εργαλείων αποτελείται από δύο διαφορετικούς custom editors στο περιβάλλον Unity, όπου ο πρώτος είναι υπεύθυνος για την επιλογή της συμπεριφοράς που θα χρησιμοποιηθεί. Ο δεύτερος custom editor, ο οποίος είναι ο κύριος, απαιτεί από τον χρήστη να συμπληρώσει ορισμένες ιδιότητες που θα καθορίσουν τη συμπεριφορά τροχιάς του προσαρμοσμένου αντικειμένου, όπως η ταχύτητα τροχιάς, η απόσταση, η τροχιά γύρω από το αντικείμενο κ.λπ.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleDynamic visualization of 3D objects through augmented reality.en
heal.titleΔυναμική οπτικοποίηση 3D αντικειμένων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordhuman-computer interaction, augmented reality, visualization, 3Den
heal.keywordαλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή, επαυξημένη πραγματικότητα, οπτικοποίηση, 3Del
heal.accessfreeel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States