Εμφάνιση απλής εγγραφής

Investigation of employee satisfaction at a university hospital.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒαλτζάκη, Μαριλέναel
dc.creatorValtzaki, Marilenaen
dc.date.accessioned2023-07-18T17:18:34Z
dc.date.available2023-07-18T17:18:34Z
dc.date.issued2023-07-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10669
dc.description.abstractΗ εργασιακή ικανοποίηση είναι ένας από τους παράγοντες αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των εργαζομένων. Στις μέρες μας έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και στις ψυχολογικές διαστάσεις του θέματος καθώς επηρεάζει όχι μόνο την επαγγελματική αλλά και την προσωπική ζωή των εργαζομένων. Ο τομέας της υγείας είναι ένας ιδιαίτερα απαιτητικός εργασιακός χώρος ο οποίος αφορά τόσο το υγειονομικό προσωπικό που έρχεται σε άμεση επαφή με τους ασθενείς όσο και το διοικητικό – τεχνικό προσωπικό ενός υγειονομικού οργανισμού. Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο τη διερεύνηση της εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου – Πα.Γ.Ν.Η. Για τις ανάγκες της έρευνας χρησιμοποιήσαμε την Ελληνική έκδοση του Ερωτηματολογίου JSS. Κατόπιν των σχετικών εγκρίσεων διαθέσαμε το ερωτηματολόγιο σε δείγμα 100 εργαζομένων της Διοικητικής Υποδιεύθυνσης και Τεχνικής Υποδιεύθυνσης του νοσοκομείου. Οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν διατήρησαν την ανωνυμία τους. Εκτός από τα δημογραφικά στοιχεία που συλλέχθηκαν το ερωτηματολόγιο συμπεριλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου – πολλαπλής επιλογής οι οποίες μεταξύ άλλων κατέδειξαν ότι το 31% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι δεν έχει ευκαιρίες εξέλιξης στη δουλειά του, το 28% ότι δεν είναι ικανοποιημένος από τις πρόσθετες αποδοχές που λαμβάνει για την εργασία του ενώ οι αυξήσεις μισθού είναι πολύ σπάνιες. Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει υψηλά ποσοστά εργαζομένων της Διοικητικής και Τεχνικής Υπηρεσίας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου – Πα.Γ.Ν.Η. που δεν λαμβάνουν την απαιτούμενη εργασιακή ικανοποίηση ούτως ώστε να κινητοποιηθούν και να είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους. Είναι κρίσιμο να ληφθούν άμεσα μέτρα - πολιτικές προς την κατεύθυνση ικανοποίησης των εργαζομένων σε τομείς όπως αυτός της παροχής υπηρεσιών υγείας.el
dc.description.abstractJob satisfaction is one of the factors of employee effectiveness and efficiency. Nowadays, special emphasis has been placed on the psychological dimensions of the issue as it affects not only the professional but also the personal life of the employees. The health sector is a particularly demanding workplace, which concerns both the health personnel who come into direct contact with patients and the administrative-technical staff of a health organization. The aim of this work is to investigate the job satisfaction of the employees of the University General Hospital of Heraklion - Pa.G.N.H. For the needs of the research, we used the Greek version of the JSS Questionnaire. Following the relevant approvals, we administered the questionnaire to a sample of 100 employees of the Hospital's Administrative Sub-Directorate and Technical Sub-Directorate. Participating workers have maintained their anonymity. In addition to the demographic data collected, the questionnaire included closed types – multiple choice of the respondents among others showed that 31% of the respondents consider that there is no development in their work, 28% that they are not satisfied with the questions additional remuneration they receive. For his work while salary increases are very rare. This specific work presents high percentages of employees of the Administrative and Technical Service of the University General Hospital of Heraklion - Pa.GNI. who do not receive the required job satisfaction in order to become and be more effective in their work. It is critical that immediate measures - policies towards employee satisfaction in sectors such as service provision.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιερεύνηση ικανοποίησης εργαζομένων σε ένα πανεπιστημιακό νοσοκομείο.el
dc.titleInvestigation of employee satisfaction at a university hospital.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒαλτζάκη, Μαριλέναel
heal.creatorNameValtzaki, Marilenaen
heal.publicationDate2023-07-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10669
heal.abstractΗ εργασιακή ικανοποίηση είναι ένας από τους παράγοντες αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των εργαζομένων. Στις μέρες μας έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και στις ψυχολογικές διαστάσεις του θέματος καθώς επηρεάζει όχι μόνο την επαγγελματική αλλά και την προσωπική ζωή των εργαζομένων. Ο τομέας της υγείας είναι ένας ιδιαίτερα απαιτητικός εργασιακός χώρος ο οποίος αφορά τόσο το υγειονομικό προσωπικό που έρχεται σε άμεση επαφή με τους ασθενείς όσο και το διοικητικό – τεχνικό προσωπικό ενός υγειονομικού οργανισμού. Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο τη διερεύνηση της εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου – Πα.Γ.Ν.Η. Για τις ανάγκες της έρευνας χρησιμοποιήσαμε την Ελληνική έκδοση του Ερωτηματολογίου JSS. Κατόπιν των σχετικών εγκρίσεων διαθέσαμε το ερωτηματολόγιο σε δείγμα 100 εργαζομένων της Διοικητικής Υποδιεύθυνσης και Τεχνικής Υποδιεύθυνσης του νοσοκομείου. Οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν διατήρησαν την ανωνυμία τους. Εκτός από τα δημογραφικά στοιχεία που συλλέχθηκαν το ερωτηματολόγιο συμπεριλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου – πολλαπλής επιλογής οι οποίες μεταξύ άλλων κατέδειξαν ότι το 31% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι δεν έχει ευκαιρίες εξέλιξης στη δουλειά του, το 28% ότι δεν είναι ικανοποιημένος από τις πρόσθετες αποδοχές που λαμβάνει για την εργασία του ενώ οι αυξήσεις μισθού είναι πολύ σπάνιες. Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει υψηλά ποσοστά εργαζομένων της Διοικητικής και Τεχνικής Υπηρεσίας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου – Πα.Γ.Ν.Η. που δεν λαμβάνουν την απαιτούμενη εργασιακή ικανοποίηση ούτως ώστε να κινητοποιηθούν και να είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους. Είναι κρίσιμο να ληφθούν άμεσα μέτρα - πολιτικές προς την κατεύθυνση ικανοποίησης των εργαζομένων σε τομείς όπως αυτός της παροχής υπηρεσιών υγείας.el
heal.abstractJob satisfaction is one of the factors of employee effectiveness and efficiency. Nowadays, special emphasis has been placed on the psychological dimensions of the issue as it affects not only the professional but also the personal life of the employees. The health sector is a particularly demanding workplace, which concerns both the health personnel who come into direct contact with patients and the administrative-technical staff of a health organization. The aim of this work is to investigate the job satisfaction of the employees of the University General Hospital of Heraklion - Pa.G.N.H. For the needs of the research, we used the Greek version of the JSS Questionnaire. Following the relevant approvals, we administered the questionnaire to a sample of 100 employees of the Hospital's Administrative Sub-Directorate and Technical Sub-Directorate. Participating workers have maintained their anonymity. In addition to the demographic data collected, the questionnaire included closed types – multiple choice of the respondents among others showed that 31% of the respondents consider that there is no development in their work, 28% that they are not satisfied with the questions additional remuneration they receive. For his work while salary increases are very rare. This specific work presents high percentages of employees of the Administrative and Technical Service of the University General Hospital of Heraklion - Pa.GNI. who do not receive the required job satisfaction in order to become and be more effective in their work. It is critical that immediate measures - policies towards employee satisfaction in sectors such as service provision.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΔιερεύνηση ικανοποίησης εργαζομένων σε ένα πανεπιστημιακό νοσοκομείο.el
heal.titleInvestigation of employee satisfaction at a university hospital.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεργασιακή ικανοποίηση, θεωρίες κινήτρων, παράγοντες εργασιακής ικανοποίησης, εργαλεία μέτρησης εργασιακής ικανοποίησης, αποτελεσματικότητα στην εργασία, πανεπιστημιακό γενικό νοσοκομείο Ηρακλείου – Πα.Γ.Ν.Η, ερωτηματολόγιο JSSel
heal.keywordjob satisfaction, motivation theories, job satisfaction factors, job satisfaction measurement tools, efficient work, university general hospital of Heraklion - Pa.G.N.H., JSS questionnaireen
heal.advisorNameΦανουργιάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameFanourgiakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjfanourgiakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States