Εμφάνιση απλής εγγραφής

Passenger vehicles in Greece. Vehicle fleet and public acceptance of upcoming changes due to emissions.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡασούλης, Μιχαήλel
dc.creatorRasoulis, Michailen
dc.date.accessioned2023-09-21T07:25:23Z
dc.date.available2023-09-21T07:25:23Z
dc.date.issued2023-09-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10777
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να αναδείξει το πρόβλημα του γερασμένου στόλου οχημάτων στην Ελλάδα σήμερα καθώς και τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτό το γεγονός, κυρίως στην ανθρώπινη υγεία με τους παραγόμενους ρύπους. Επίσης πραγματοποιήθηκε έρευνα και συλλογή ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, από όπου οι ερωτηθέντες (261 συνολικά) απάντησαν σε ερωτήσεις όπως, το κατά πόσο αποδέχονται τις επικείμενες αλλαγές που θα γίνουν στην αυτοκίνηση και την σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, την ηλικία των οχημάτων που διαθέτουν, την προθυμία τους να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο μέλλον και άλλα. Αναλυτικότερα στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα προβλήματα που δημιουργούνται από την κατανάλωση ορυκτών καυσίμων, όπως η ρύπανση της ατμόσφαιρας, η υπερθέρμανση του πλανήτη, γίνεται αναλυτική παρουσίαση των πρωτογενών ρύπων καθώς και αναδεικνύεται η άμεση ανάγκη για την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα. Στο δεύτερο κεφάλαιο πραγματοποιήθηκε αναλυτική παρουσίαση του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων στην Ελλάδα σήμερα. Στην πρώτη ενότητα παρουσιάζεται το πλήθος ανά κατηγορία οχημάτων, στην δεύτερη ενότητα η μέση ηλικία του στόλου και στην τρίτη ενότητα ο τύπος καυσίμου που καταναλώνει ο στόλος κυκλοφορούντων οχημάτων. Στο τρίτο κεφάλαιο έγινε παρουσίαση της μεθοδολογίας της έρευνας για την αποδοχή του κοινού στις επικείμενες αλλαγές στην αυτοκίνηση αλλά και την σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Παρουσιάζεται αναλυτικά ο σκοπός δημιουργίας της συγκεκριμένης έρευνας, η έρευνα και το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε σε αυτήν, το ερωτηματολόγιο και η δομή που είχε καθώς και η μέθοδος που πραγματοποιήθηκε η δειγματοληψία. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας σε τρεις ενότητες. Η πρώτη ενότητα αφορά τα δημογραφικά στοιχεία, η δεύτερη ενότητα ερωτήσεις για την αυτοκίνηση και τέλος η τρίτη ενότητα ερωτήσεις που αφορούν την ηλεκτροκίνηση. Στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση συμβατικού με αντίστοιχο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και προκύπτουν πολύ σημαντικά συμπεράσματα για το αν αξίζει πραγματικά να αγοράσει κανείς ηλεκτρικό σήμερα. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την παρούσα διπλωματική εργασία και γίνονται κάποιες προτάσεις για την πιο άμεση μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.el
dc.description.abstractThis diploma thesis was created in order to highlight the problem of the aging fleet of vehicles in Greece today as well as the problems arising from this fact, mainly in human health with the pollutants produced. A survey and collection of electronic questionnaires was also carried out, from which the respondents (261 in total) answered questions such as whether they accept the upcoming changes that will be made in motoring fleet and the gradual transition to electric mobility, the age of the vehicles they own, their willingness to buy an electric car in the future and more. Detailed, the first chapter presents the problems created by the consumption of fossil fuels, such as air pollution, global warming, a detailed presentation of primary pollutants as well as the immediate need of stop using fossil fuels. In the second chapter, a detailed presentation of the Greek vehicles fleet was carried out. The first section presents the number by vehicle category, the second section the average age of the fleet and the third section the type of fuel consumed by the Greek vehicles fleet. In the third chapter, the research methodology was presented for public acceptance of the upcoming changes in motoring and the gradual transition to electric mobility. The purpose of creating the specific research, the research and the tool used in it, the questionnaire, and its structure as well as the sampling method are presented in detail. The fourth chapter presents the results of the research in three sections. The first section concerns demographic data, the second section questions about motoring and finally the third section questions about electric mobility. In the fifth chapter, a comparison of a conventional car with a corresponding purely electric car is made, and very important conclusions are drawn as to whether it is worth buying an electric car today. Finally, the conclusions obtained from this diploma thesis are presented and some proposals are made for the most immediate transition to electric mobility.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕπιβατικά οχήματα στην Ελλάδα. Στόλος κυκλοφορούντων και αποδοχή του κοινού στις επικείμενες αλλαγές λόγω εκπομπών ρύπων.el
dc.titlePassenger vehicles in Greece. Vehicle fleet and public acceptance of upcoming changes due to emissions.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡασούλης, Μιχαήλel
heal.creatorNameRasoulis, Michailen
heal.publicationDate2023-09-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10777
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να αναδείξει το πρόβλημα του γερασμένου στόλου οχημάτων στην Ελλάδα σήμερα καθώς και τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτό το γεγονός, κυρίως στην ανθρώπινη υγεία με τους παραγόμενους ρύπους. Επίσης πραγματοποιήθηκε έρευνα και συλλογή ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, από όπου οι ερωτηθέντες (261 συνολικά) απάντησαν σε ερωτήσεις όπως, το κατά πόσο αποδέχονται τις επικείμενες αλλαγές που θα γίνουν στην αυτοκίνηση και την σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, την ηλικία των οχημάτων που διαθέτουν, την προθυμία τους να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο μέλλον και άλλα. Αναλυτικότερα στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα προβλήματα που δημιουργούνται από την κατανάλωση ορυκτών καυσίμων, όπως η ρύπανση της ατμόσφαιρας, η υπερθέρμανση του πλανήτη, γίνεται αναλυτική παρουσίαση των πρωτογενών ρύπων καθώς και αναδεικνύεται η άμεση ανάγκη για την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα. Στο δεύτερο κεφάλαιο πραγματοποιήθηκε αναλυτική παρουσίαση του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων στην Ελλάδα σήμερα. Στην πρώτη ενότητα παρουσιάζεται το πλήθος ανά κατηγορία οχημάτων, στην δεύτερη ενότητα η μέση ηλικία του στόλου και στην τρίτη ενότητα ο τύπος καυσίμου που καταναλώνει ο στόλος κυκλοφορούντων οχημάτων. Στο τρίτο κεφάλαιο έγινε παρουσίαση της μεθοδολογίας της έρευνας για την αποδοχή του κοινού στις επικείμενες αλλαγές στην αυτοκίνηση αλλά και την σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Παρουσιάζεται αναλυτικά ο σκοπός δημιουργίας της συγκεκριμένης έρευνας, η έρευνα και το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε σε αυτήν, το ερωτηματολόγιο και η δομή που είχε καθώς και η μέθοδος που πραγματοποιήθηκε η δειγματοληψία. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας σε τρεις ενότητες. Η πρώτη ενότητα αφορά τα δημογραφικά στοιχεία, η δεύτερη ενότητα ερωτήσεις για την αυτοκίνηση και τέλος η τρίτη ενότητα ερωτήσεις που αφορούν την ηλεκτροκίνηση. Στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση συμβατικού με αντίστοιχο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και προκύπτουν πολύ σημαντικά συμπεράσματα για το αν αξίζει πραγματικά να αγοράσει κανείς ηλεκτρικό σήμερα. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την παρούσα διπλωματική εργασία και γίνονται κάποιες προτάσεις για την πιο άμεση μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.el
heal.abstractThis diploma thesis was created in order to highlight the problem of the aging fleet of vehicles in Greece today as well as the problems arising from this fact, mainly in human health with the pollutants produced. A survey and collection of electronic questionnaires was also carried out, from which the respondents (261 in total) answered questions such as whether they accept the upcoming changes that will be made in motoring fleet and the gradual transition to electric mobility, the age of the vehicles they own, their willingness to buy an electric car in the future and more. Detailed, the first chapter presents the problems created by the consumption of fossil fuels, such as air pollution, global warming, a detailed presentation of primary pollutants as well as the immediate need of stop using fossil fuels. In the second chapter, a detailed presentation of the Greek vehicles fleet was carried out. The first section presents the number by vehicle category, the second section the average age of the fleet and the third section the type of fuel consumed by the Greek vehicles fleet. In the third chapter, the research methodology was presented for public acceptance of the upcoming changes in motoring and the gradual transition to electric mobility. The purpose of creating the specific research, the research and the tool used in it, the questionnaire, and its structure as well as the sampling method are presented in detail. The fourth chapter presents the results of the research in three sections. The first section concerns demographic data, the second section questions about motoring and finally the third section questions about electric mobility. In the fifth chapter, a comparison of a conventional car with a corresponding purely electric car is made, and very important conclusions are drawn as to whether it is worth buying an electric car today. Finally, the conclusions obtained from this diploma thesis are presented and some proposals are made for the most immediate transition to electric mobility.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
heal.titleΕπιβατικά οχήματα στην Ελλάδα. Στόλος κυκλοφορούντων και αποδοχή του κοινού στις επικείμενες αλλαγές λόγω εκπομπών ρύπων.el
heal.titlePassenger vehicles in Greece. Vehicle fleet and public acceptance of upcoming changes due to emissions.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.classificationURIotherel
heal.keywordαυτοκίνητο, ηλεκτρικό όχημα, ηλεκτροκίνηση, ατμοσφαιρική ρύπανσηel
heal.keywordcar, electric vehicle, electromobility, atmospheric pollutionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States