Εμφάνιση απλής εγγραφής

Analysis of long-distance / urban route of a passenger vehicle in the prefecture of Attica.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜέγας, Δημήτριοςel
dc.creatorMegas, Dimitriosen
dc.date.accessioned2023-10-02T10:37:24Z
dc.date.available2023-10-02T10:37:24Z
dc.date.issued2023-10-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10799
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται προσπάθεια να σχεδιαστεί ένας κύκλος οδήγησης που να αντιπροσωπεύει την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών της ευρύτερης περιοχής της Αττικής. Σαν περιοχή καταγραφών σαν περιοχή δοκίμων και καταγραφών επιλέχτηκε μία περιοχή του νότιου παραλιακού μετώπου της Αττικής που συνδυάζει στην εναλλαγή της κυκλοφορίας μεταξύ αστικών περιοχών και μεγάλων περιφερειακών λεωφόρων της Αττικής. Οι κύκλοι οδήγησης αναπτύχθηκαν τόσο για την αξιολόγηση των αποδόσεων των οχημάτων, όσο και για τη μελέτη της συμμετοχής τους στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Ως εκ τούτου το 1 ο κεφάλαιο ασχολείται με τους ατμοσφαιρικούς ρύπους που προέρχονται από τα αυτοκίνητα και τα προβλήματα που αυτοί δημιουργούν. Στο 2ο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η Ευρωπαϊκή πολιτική που ασκήθηκε τις τελευταίες δεκαετίες προκειμένου να μειωθούν οι ρύποι που προέρχονται από τα αυτοκίνητα. Επίσης παρουσιάζονται τα Ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών που ισχύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση για ελαφρά οχήματα και η εξέλιξη αυτών των προτύπων χρονικά. Στο 3 ο κεφάλαιο αναλύονται και παρουσιάζονται οι σπουδαιότεροι θεσμοθετημένοι κύκλοι οδήγησης σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία καθώς και οι Real World κύκλοι οδήγησης. Στο ίδιο κεφάλαιο αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο συλλέγονται δεδομένα προκειμένου να σχεδιαστεί ένας κύκλος οδήγησης. Η μεθοδολογία του σχεδιασμού και της κατασκευής ενός κύκλου οδήγησης παρουσιάζεται στο 4 ο κεφάλαιο της εργασίας, όπου αναλύονται τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουμε τη διαδρομή μετρήσεων, τον τρόπο συλλογής και φιλτράρισμα των δεδομένων και το φιλτράρισμα τους και πως τελικά από τα δεδομένα θα σχεδιάσουμε ένα κύκλο οδήγησης. Στο 5 ο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η προεργασία, καθώς και οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν προκειμένου να πάρουμε τις μετρήσεις για να σχεδιάσουμε τον κύκλο οδήγησης. Παρουσιάζεται επίσης το όχημα ο εξοπλισμός που χρησιμοποιήθηκε για το λόγο αυτό. Στο 6 ο κεφάλαιο αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο επεξεργαστήκαμε τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από επαναλαμβανόμενες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην επιλεγμένη διαδρομή. Στο ίδιο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της επεξεργασίας και τα επιμέρους συμπεράσματα που βγήκαν από τα αποτελέσματα. Τέλος γίνεται η κατασκευή του κύκλου οδήγησης, με τη σχεδίαση των διαγραμμάτων ταχύτητας και επιτάχυνσης της διαδρομής μας, καθώς και η αξιολόγηση του κύκλου. Τέλος τα συμπεράσματα που προκύπτουν, από τον κύκλο οδήγησης που σχεδιάσαμε, για την οδηγική συμπεριφορά στη συγκεκριμένη περιοχή της Αττικής παρουσιάζονται στο 7 ο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας.el
dc.description.abstractIn this thesis, an attempt is made to design a driving cycle that represents the driving behavior of the drivers of the wider Attica region. An area of the southern coastal front of Attica was chosen as a test and recording area, which combines traffic interchange between urban areas and large regional avenues of Attica. Driving cycles were developed both to evaluate vehicle performance and to study their contribution to air pollution. Therefore, the 1st chapter deals with atmospheric pollutants coming from cars and the problems they create. In the 2nd chapter of the work, the European policy implemented in the last decades is presented in order to reduce the pollutants coming from cars. The European emission standards applicable in the European Union for light vehicles and the evolution of these standards over time are also presented. In the 3rd chapter, the most important institutionalized driving cycles in Europe, USA and Japan as well as the Real World driving cycles are analyzed and presented. The same chapter analyzes how data is collected in order to design a driving cycle. The methodology for the design and construction of a driving cycle is presented in the 4th chapter of the work, where the criteria by which we choose the measurement path, the way of collecting and filtering the data and its filtering are analyzed and how we will finally design a cycle from the data driving. In the 5th chapter of the paper, the pre-work is presented, as well as the procedures followed in order to take the measurements to design the driving cycle. The vehicle and the equipment used for this purpose are also presented. Chapter 6 analyzes how we processed the data collected from repeated tests carried out on the selected route. In the same chapter, the results of the processing and the individual conclusions drawn from the results are presented. Finally, the construction of the driving cycle is done, with the drawing of the speed and acceleration diagrams of our route, as well as the evaluation of the cycle. Finally, the conclusions drawn from the driving cycle we designed, for driving behavior in the specific area of Attica, are presented in the 7th chapter of this paper.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάλυση υπεραστικής / αστικής διαδρομής επιβατικού οχήματος στο νομό Αττικής.el
dc.titleAnalysis of long-distance / urban route of a passenger vehicle in the prefecture of Attica.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜέγας, Δημήτριοςel
heal.creatorNameMegas, Dimitriosen
heal.publicationDate2023-10-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10799
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται προσπάθεια να σχεδιαστεί ένας κύκλος οδήγησης που να αντιπροσωπεύει την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών της ευρύτερης περιοχής της Αττικής. Σαν περιοχή καταγραφών σαν περιοχή δοκίμων και καταγραφών επιλέχτηκε μία περιοχή του νότιου παραλιακού μετώπου της Αττικής που συνδυάζει στην εναλλαγή της κυκλοφορίας μεταξύ αστικών περιοχών και μεγάλων περιφερειακών λεωφόρων της Αττικής. Οι κύκλοι οδήγησης αναπτύχθηκαν τόσο για την αξιολόγηση των αποδόσεων των οχημάτων, όσο και για τη μελέτη της συμμετοχής τους στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Ως εκ τούτου το 1 ο κεφάλαιο ασχολείται με τους ατμοσφαιρικούς ρύπους που προέρχονται από τα αυτοκίνητα και τα προβλήματα που αυτοί δημιουργούν. Στο 2ο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η Ευρωπαϊκή πολιτική που ασκήθηκε τις τελευταίες δεκαετίες προκειμένου να μειωθούν οι ρύποι που προέρχονται από τα αυτοκίνητα. Επίσης παρουσιάζονται τα Ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών που ισχύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση για ελαφρά οχήματα και η εξέλιξη αυτών των προτύπων χρονικά. Στο 3 ο κεφάλαιο αναλύονται και παρουσιάζονται οι σπουδαιότεροι θεσμοθετημένοι κύκλοι οδήγησης σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία καθώς και οι Real World κύκλοι οδήγησης. Στο ίδιο κεφάλαιο αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο συλλέγονται δεδομένα προκειμένου να σχεδιαστεί ένας κύκλος οδήγησης. Η μεθοδολογία του σχεδιασμού και της κατασκευής ενός κύκλου οδήγησης παρουσιάζεται στο 4 ο κεφάλαιο της εργασίας, όπου αναλύονται τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουμε τη διαδρομή μετρήσεων, τον τρόπο συλλογής και φιλτράρισμα των δεδομένων και το φιλτράρισμα τους και πως τελικά από τα δεδομένα θα σχεδιάσουμε ένα κύκλο οδήγησης. Στο 5 ο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η προεργασία, καθώς και οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν προκειμένου να πάρουμε τις μετρήσεις για να σχεδιάσουμε τον κύκλο οδήγησης. Παρουσιάζεται επίσης το όχημα ο εξοπλισμός που χρησιμοποιήθηκε για το λόγο αυτό. Στο 6 ο κεφάλαιο αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο επεξεργαστήκαμε τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από επαναλαμβανόμενες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην επιλεγμένη διαδρομή. Στο ίδιο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της επεξεργασίας και τα επιμέρους συμπεράσματα που βγήκαν από τα αποτελέσματα. Τέλος γίνεται η κατασκευή του κύκλου οδήγησης, με τη σχεδίαση των διαγραμμάτων ταχύτητας και επιτάχυνσης της διαδρομής μας, καθώς και η αξιολόγηση του κύκλου. Τέλος τα συμπεράσματα που προκύπτουν, από τον κύκλο οδήγησης που σχεδιάσαμε, για την οδηγική συμπεριφορά στη συγκεκριμένη περιοχή της Αττικής παρουσιάζονται στο 7 ο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας.el
heal.abstractIn this thesis, an attempt is made to design a driving cycle that represents the driving behavior of the drivers of the wider Attica region. An area of the southern coastal front of Attica was chosen as a test and recording area, which combines traffic interchange between urban areas and large regional avenues of Attica. Driving cycles were developed both to evaluate vehicle performance and to study their contribution to air pollution. Therefore, the 1st chapter deals with atmospheric pollutants coming from cars and the problems they create. In the 2nd chapter of the work, the European policy implemented in the last decades is presented in order to reduce the pollutants coming from cars. The European emission standards applicable in the European Union for light vehicles and the evolution of these standards over time are also presented. In the 3rd chapter, the most important institutionalized driving cycles in Europe, USA and Japan as well as the Real World driving cycles are analyzed and presented. The same chapter analyzes how data is collected in order to design a driving cycle. The methodology for the design and construction of a driving cycle is presented in the 4th chapter of the work, where the criteria by which we choose the measurement path, the way of collecting and filtering the data and its filtering are analyzed and how we will finally design a cycle from the data driving. In the 5th chapter of the paper, the pre-work is presented, as well as the procedures followed in order to take the measurements to design the driving cycle. The vehicle and the equipment used for this purpose are also presented. Chapter 6 analyzes how we processed the data collected from repeated tests carried out on the selected route. In the same chapter, the results of the processing and the individual conclusions drawn from the results are presented. Finally, the construction of the driving cycle is done, with the drawing of the speed and acceleration diagrams of our route, as well as the evaluation of the cycle. Finally, the conclusions drawn from the driving cycle we designed, for driving behavior in the specific area of Attica, are presented in the 7th chapter of this paper.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
heal.titleΑνάλυση υπεραστικής / αστικής διαδρομής επιβατικού οχήματος στο νομό Αττικής.el
heal.titleAnalysis of long-distance / urban route of a passenger vehicle in the prefecture of Attica.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκύκλος οδήγησης, ατμοσφαιρική ρύπανση, Αττικήel
heal.keyworddriving cycle, atmospheric pollution, Atticaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States