Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υλοποίηση ενός FPS 3D Adventure game σε Unreal Engine

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorTrochidis-Efthymiadis, Vasileiosen
dc.creatorΤροχίδης-Ευθυμιάδης, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2023-10-12T12:51:13Z
dc.date.available2023-10-12T12:51:13Z
dc.date.issued2023-10-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10818
dc.description.abstractIntroducing techniques to create a game environment with AAA graphic techniques for optimal performance and great quality in graphic fidelity is the concept of this thesis. We will first understand the Unreal renderer that we will use and the performance tricks we will need to go through, to get the maximum performance, and we will introduce concepts such as Stochastic Triplanar, Volumetric lighting and Virtual Textures. We then go on how to create a robust pipeline for asset creation, and last, we will explore some of the gameplay logic and code of the AI and the player. The game consists of 3 missions for the Player to explore the map and experience the environment.en
dc.description.abstractΣε αυτή την εργασία θα δούμε πως μπορούμε να εφαρμόσουμε διάφορες τεχνικές για την δημιουργία ενός περιβάλλοντος για ένα τρισδιάστατο παιχνίδι, ώστε να πετύχουμε μια πολύ καλή ποιότητα στα γραφικά και στην δημιουργία του περιβάλλοντος ώστε να φαίνεται όσο ποιο ρεαλιστικό γίνετε, αλλά κοιτώντας και την απόδοση ώστε να έχουμε πάντα αρκετά fps (frames per second) για να είναι το παιχνίδι ομαλό. Θα αναλυθούν τεχνικές όπως Stochastic Triplanar, Volumetric lighting και Virtual Textures. Έπειτα θα αναλυθεί το πως θα δημιουργήσουμε ένα σωστό και ασφαλές pipeline για να δημιουργούμε assets για το παιχνίδι, και τέλος θα δούμε πώς δουλεύει από πίσω η λογική του παιχνιδιού στους διάφορους τομείς του όπως το AI, ο Παίχτης αλλά και το σύστημα των αποστολών μιας και το παιχνίδι βασίζεται σε αυτό.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleImplementation of an FPS 3D Adventure game in Unreal Engine.en
dc.titleΥλοποίηση ενός FPS 3D Adventure game σε Unreal Engineel

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameTrochidis-Efthymiadis, Vasileiosen
heal.creatorNameΤροχίδης-Ευθυμιάδης, Βασίλειοςel
heal.publicationDate2023-10-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10818
heal.abstractIntroducing techniques to create a game environment with AAA graphic techniques for optimal performance and great quality in graphic fidelity is the concept of this thesis. We will first understand the Unreal renderer that we will use and the performance tricks we will need to go through, to get the maximum performance, and we will introduce concepts such as Stochastic Triplanar, Volumetric lighting and Virtual Textures. We then go on how to create a robust pipeline for asset creation, and last, we will explore some of the gameplay logic and code of the AI and the player. The game consists of 3 missions for the Player to explore the map and experience the environment.en
heal.abstractΣε αυτή την εργασία θα δούμε πως μπορούμε να εφαρμόσουμε διάφορες τεχνικές για την δημιουργία ενός περιβάλλοντος για ένα τρισδιάστατο παιχνίδι, ώστε να πετύχουμε μια πολύ καλή ποιότητα στα γραφικά και στην δημιουργία του περιβάλλοντος ώστε να φαίνεται όσο ποιο ρεαλιστικό γίνετε, αλλά κοιτώντας και την απόδοση ώστε να έχουμε πάντα αρκετά fps (frames per second) για να είναι το παιχνίδι ομαλό. Θα αναλυθούν τεχνικές όπως Stochastic Triplanar, Volumetric lighting και Virtual Textures. Έπειτα θα αναλυθεί το πως θα δημιουργήσουμε ένα σωστό και ασφαλές pipeline για να δημιουργούμε assets για το παιχνίδι, και τέλος θα δούμε πώς δουλεύει από πίσω η λογική του παιχνιδιού στους διάφορους τομείς του όπως το AI, ο Παίχτης αλλά και το σύστημα των αποστολών μιας και το παιχνίδι βασίζεται σε αυτό.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleImplementation of an FPS 3D Adventure game in Unreal Engine.en
heal.titleΥλοποίηση ενός FPS 3D Adventure game σε Unreal Engineel
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordgame development, three-dimensional (3D) computer game, Unreal Engineen
heal.keywordανάπτυξη παιχνιδιού, τρισδιάστατο παιχνίδι για υπολογιστή, Unreal Engineel
heal.accessfreeel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States