Show simple item record

The power of psychology to consumers.

Dublin Core metadata

dc.creatorΧόντου, Μαρία-Βασιλικήel
dc.creatorChontou, Maria-Vasilikien
dc.date.accessioned2023-10-25T10:09:34Z
dc.date.available2023-10-25T10:09:34Z
dc.date.issued2023-10-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10834
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά σε βάθος τη δύναμη της ψυχολογίας στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και την επιρροή της στις τεχνικές μάρκετινγκ. Διεξήχθη μια περιεκτική βιβλιογραφική ανασκόπηση για να εξεταστεί η περίπλοκη σχέση μεταξύ ψυχολογίας και λήψης αποφάσεων των καταναλωτών. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα συναισθήματα, οι γνωστικές προκαταλήψεις και οι κοινωνικές επιρροές παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι έμποροι έχουν από καιρό αναγνωρίσει ότι η δύναμη της ψυχολογίας επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, με τεχνικές όπως το νευρομάρκετινγκ και τη διαφήμιση που στοχεύουν τις υποσυνείδητες επιθυμίες και τα συναισθήματα των καταναλωτών. Ενώ αυτές οι τεχνικές μπορούν να είναι αποτελεσματικές στην αύξηση των πωλήσεων, έχουν δημιουργηθεί ηθικές ανησυχίες σχετικά με τη χρήση τους. Η παρούσα εργασία εξετάζει επίσης τον αντίκτυπο της ατμόσφαιρας του καταστήματος στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με παράγοντες όπως ο φωτισμός, η μουσική και η διάταξη να επηρεάζουν την εμπειρία αγορών. Κατανοώντας τη δύναμη της ψυχολογίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και οι έμποροι μπορούν να δημιουργήσουν καμπάνιες που είναι ηθικές και αποτελεσματικές. Στη σύγχρονη πραγματικότητα ο καταναλωτής κατέχει όλες τις πληροφορίες γύρω από το καταναλωτικό προϊόν, αντιλαμβάνεται και αξιολογεί τα ερεθίσματα και θεωρείται εκπαιδευμένος στις τεχνικές του μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων των καταναλωτών, με τα συναισθήματα και τις λειτουργίες του εγκεφάλου να επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά.el
dc.description.abstractThis bachelor thesis explores in depth the power of psychology in shaping consumer behavior and its influence on marketing techniques. A comprehensive literature review was conducted to examine the complex relationship between psychology and consumer decision making. The results show that emotions, cognitive biases and social influences play an important role in shaping consumer behavior. Marketers have long recognized the power of psychology to influence consumer behavior, with techniques such as neuromarketing and advertising targeting consumers' subconscious desires and emotions. While these techniques can be effective in increasing sales, ethical concerns have been raised about their use. This thesis also examines the impact of store atmosphere on consumer behavior, with factors such as lighting, music and layout influencing the shopping experience. By understanding the power of psychology in consumer behavior, consumers can make informed decisions and marketers can create campaigns that are ethical and effective. In modern reality, the consumer possesses all the information surrounding the consumer product, perceives and evaluates stimuli and is considered trained in marketing techniques. The results show that psychology plays an important role in consumer decision-making, with emotions and brain functions influencing purchasing behavior.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ δύναμη της ψυχολογίας στους καταναλωτές.el
dc.titleThe power of psychology to consumers.en

healMeta

heal.creatorNameΧόντου, Μαρία-Βασιλικήel
heal.creatorNameChontou, Maria-Vasilikien
heal.publicationDate2023-10-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10834
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά σε βάθος τη δύναμη της ψυχολογίας στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και την επιρροή της στις τεχνικές μάρκετινγκ. Διεξήχθη μια περιεκτική βιβλιογραφική ανασκόπηση για να εξεταστεί η περίπλοκη σχέση μεταξύ ψυχολογίας και λήψης αποφάσεων των καταναλωτών. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα συναισθήματα, οι γνωστικές προκαταλήψεις και οι κοινωνικές επιρροές παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι έμποροι έχουν από καιρό αναγνωρίσει ότι η δύναμη της ψυχολογίας επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, με τεχνικές όπως το νευρομάρκετινγκ και τη διαφήμιση που στοχεύουν τις υποσυνείδητες επιθυμίες και τα συναισθήματα των καταναλωτών. Ενώ αυτές οι τεχνικές μπορούν να είναι αποτελεσματικές στην αύξηση των πωλήσεων, έχουν δημιουργηθεί ηθικές ανησυχίες σχετικά με τη χρήση τους. Η παρούσα εργασία εξετάζει επίσης τον αντίκτυπο της ατμόσφαιρας του καταστήματος στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με παράγοντες όπως ο φωτισμός, η μουσική και η διάταξη να επηρεάζουν την εμπειρία αγορών. Κατανοώντας τη δύναμη της ψυχολογίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και οι έμποροι μπορούν να δημιουργήσουν καμπάνιες που είναι ηθικές και αποτελεσματικές. Στη σύγχρονη πραγματικότητα ο καταναλωτής κατέχει όλες τις πληροφορίες γύρω από το καταναλωτικό προϊόν, αντιλαμβάνεται και αξιολογεί τα ερεθίσματα και θεωρείται εκπαιδευμένος στις τεχνικές του μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων των καταναλωτών, με τα συναισθήματα και τις λειτουργίες του εγκεφάλου να επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά.el
heal.abstractThis bachelor thesis explores in depth the power of psychology in shaping consumer behavior and its influence on marketing techniques. A comprehensive literature review was conducted to examine the complex relationship between psychology and consumer decision making. The results show that emotions, cognitive biases and social influences play an important role in shaping consumer behavior. Marketers have long recognized the power of psychology to influence consumer behavior, with techniques such as neuromarketing and advertising targeting consumers' subconscious desires and emotions. While these techniques can be effective in increasing sales, ethical concerns have been raised about their use. This thesis also examines the impact of store atmosphere on consumer behavior, with factors such as lighting, music and layout influencing the shopping experience. By understanding the power of psychology in consumer behavior, consumers can make informed decisions and marketers can create campaigns that are ethical and effective. In modern reality, the consumer possesses all the information surrounding the consumer product, perceives and evaluates stimuli and is considered trained in marketing techniques. The results show that psychology plays an important role in consumer decision-making, with emotions and brain functions influencing purchasing behavior.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ δύναμη της ψυχολογίας στους καταναλωτές.el
heal.titleThe power of psychology to consumers.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordψυχολογία, καταναλωτής, νευρομάρκετινγκ, ατμόσφαιρα καταστήματοςel
heal.keywordpsychology, consumer, neuromarketing, atmosphericsen
heal.advisorNameΜαρκάκη, Σμαράγδαel
heal.advisorNameMarkaki, Smaragdaen
heal.advisorID.emailsmarkaki@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States