Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effects of covid_19 on marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκουράι, Γιόργκενel
dc.creatorGkourai, Giorgkenen
dc.creatorΜπουρνέλου, Μυρτώel
dc.creatorBournelou, Myrtoen
dc.date.accessioned2023-12-11T16:21:08Z
dc.date.available2023-12-11T16:21:08Z
dc.date.issued2023-12-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10860
dc.description.abstractΟ Covid-19, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Γουχάν της Κίνας και εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο μέσα σε λίγους μήνες. Ακόμη, η πανδημία Covid-19 φανερώνει μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις στη σύγχρονη ιστορία του μάρκετινγκ, ενώ η βραχυπρόθεσμη επίδραση του Covid-19 ήταν ξεκάθαρη και έγινε αμέσως αντιληπτή, λόγω των εκτεταμένων μέτρων περιορισμού και της εφαρμογής των κανονισμών κοινωνικής αποστασιοποίησης παγκοσμίως. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του μάρκετινγκ στην περίοδο της πανδημίας. Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας αναπτύσσεται και ερωτηματολόγιο με στόχο την συμπλήρωσή του για την αποτύπωση των απόψεων ατόμων που εργάζονται στον τομέα των επιχειρήσεων σχετικά με τον ρόλο της πανδημίας στο μάρκετινγκ. Το ερωτηματολόγιο περιείχε 15 ερωτήσεις και απαντήθηκε από 46 άτομα που εργάζονται στο χώρο των επιχειρήσεων. Η συγκεκριμένη εποχή φαίνεται να δίνει πολλές δυνατότητες στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δείξουν την αξία τους από τις επιχειρήσεις που είτε έχουν πληγεί από τον COVID-19 είτε καταφέρνουν να ορθοποδήσουν, παρέχοντας διευκόλυνση στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η πανδημία. Συνεπώς, από τα αποτελέσματα είναι φανερό ότι η πανδημία επηρέασε το μάρκετινγκ. Η καραντίνα και η κοινωνική αποστασιοποίηση άλλαξαν όλο το φάσμα της συμπεριφοράς των καταναλωτών και δημιούργησαν νέες ευκαιρίες στον τομέα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.el
dc.description.abstractCovid-19 first appeared in Wuhan, China and spread around the world within a few months. Furthermore, the Covid-19 pandemic represents one of the most significant challenges in modern marketing history, while the short-term impact of Covid-19 was clear and felt immediately, due to widespread containment measures and the implementation of social distancing regulations worldwide. The aim of this work is the study of marketing in the period of the pandemic. Αs part of this thesis, it is noted, that a questionnaire is also being developed with the aim of completing it, to capture the opinions of people working in the business sector regarding the role of the pandemic in marketing. The questionnaire contained 15 questions and was answered by 46 people working in business. This season seems to offer plenty of opportunities for marketers to show their value to companies that have either been affected by COVID-19 or are doing well by easing the way the pandemic is being dealt with. Therefore, it is clear from the results that the pandemic has affected marketing. Quarantine and social distancing have changed the entire spectrum of consumer behavior and created new opportunities in the field of consumer behavior.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟι επιπτώσεις του covid_19 στο μάρκετινγκ.el
dc.titleThe effects of covid_19 on marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκουράι, Γιόργκενel
heal.creatorNameGkourai, Giorgkenen
heal.creatorNameΜπουρνέλου, Μυρτώel
heal.creatorNameBournelou, Myrtoen
heal.publicationDate2023-12-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10860
heal.abstractΟ Covid-19, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Γουχάν της Κίνας και εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο μέσα σε λίγους μήνες. Ακόμη, η πανδημία Covid-19 φανερώνει μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις στη σύγχρονη ιστορία του μάρκετινγκ, ενώ η βραχυπρόθεσμη επίδραση του Covid-19 ήταν ξεκάθαρη και έγινε αμέσως αντιληπτή, λόγω των εκτεταμένων μέτρων περιορισμού και της εφαρμογής των κανονισμών κοινωνικής αποστασιοποίησης παγκοσμίως. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του μάρκετινγκ στην περίοδο της πανδημίας. Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας αναπτύσσεται και ερωτηματολόγιο με στόχο την συμπλήρωσή του για την αποτύπωση των απόψεων ατόμων που εργάζονται στον τομέα των επιχειρήσεων σχετικά με τον ρόλο της πανδημίας στο μάρκετινγκ. Το ερωτηματολόγιο περιείχε 15 ερωτήσεις και απαντήθηκε από 46 άτομα που εργάζονται στο χώρο των επιχειρήσεων. Η συγκεκριμένη εποχή φαίνεται να δίνει πολλές δυνατότητες στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δείξουν την αξία τους από τις επιχειρήσεις που είτε έχουν πληγεί από τον COVID-19 είτε καταφέρνουν να ορθοποδήσουν, παρέχοντας διευκόλυνση στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η πανδημία. Συνεπώς, από τα αποτελέσματα είναι φανερό ότι η πανδημία επηρέασε το μάρκετινγκ. Η καραντίνα και η κοινωνική αποστασιοποίηση άλλαξαν όλο το φάσμα της συμπεριφοράς των καταναλωτών και δημιούργησαν νέες ευκαιρίες στον τομέα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.el
heal.abstractCovid-19 first appeared in Wuhan, China and spread around the world within a few months. Furthermore, the Covid-19 pandemic represents one of the most significant challenges in modern marketing history, while the short-term impact of Covid-19 was clear and felt immediately, due to widespread containment measures and the implementation of social distancing regulations worldwide. The aim of this work is the study of marketing in the period of the pandemic. Αs part of this thesis, it is noted, that a questionnaire is also being developed with the aim of completing it, to capture the opinions of people working in the business sector regarding the role of the pandemic in marketing. The questionnaire contained 15 questions and was answered by 46 people working in business. This season seems to offer plenty of opportunities for marketers to show their value to companies that have either been affected by COVID-19 or are doing well by easing the way the pandemic is being dealt with. Therefore, it is clear from the results that the pandemic has affected marketing. Quarantine and social distancing have changed the entire spectrum of consumer behavior and created new opportunities in the field of consumer behavior.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΟι επιπτώσεις του covid_19 στο μάρκετινγκ.el
heal.titleThe effects of covid_19 on marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordcovid_19, μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, επιπτώσειςel
heal.keywordcovid_19, marketing, e-marketing, effectsen
heal.advisorNameΑρακαδάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameArakadakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailarakadakisjr@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States