Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάδειξη πολιτιστικών κτηρίων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorPirpiris, Dimitriosen
dc.creatorΠιρπιρής, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2024-01-31T09:20:00Z
dc.date.available2024-01-31T09:20:00Z
dc.date.issued2024-01-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10908
dc.description.abstractAugmented Reality represents a burgeoning educational technology with the capacity to introduce inventive teaching approaches and foster captivating learning experiences. The integration of game-based design into Augmented Reality applications has the potential to enhance education by elevating motivation and engagement, ultimately leading to improved learning outcomes. Most applications adopting Augmented or Virtual reality for the presentation of buildings and artefacts offer a passive experience with limited interaction. The purpose of this thesis is to explore the intersection of technology and cultural heritage through the development of a gamified Augmented Reality (AR) application aimed at promoting cultural buildings. The software design of the AR application is detailed, emphasizing game design principles and the underlying architecture. The incorporation of various game activities, including navigating cultural buildings, solving puzzles, and matching labels, aims to create an engaging and educational user experience. This thesis contribution targets the different interactions as well as information presented to the user during their visit to cultural buildings using AR technology. The main focus of the study is the flow of the activities and guides within the application to keep the user engaged and entertained during their time on the resulting application. The thesis proposes game-based learning approaches for this purpose as those techniques have shown great results in the engagement and motivation of the users.en
dc.description.abstractΗ Επαυξημένη Πραγματικότητα αντιπροσωπεύει μια αναπτυσσόμενη εκπαιδευτική τεχνολογία με την ικανότητα να εισάγει εφευρετικές διδακτικές προσεγγίσεις και να ενθαρρύνει συναρπαστικές μαθησιακές εμπειρίες. Η ενσωμάτωση του σχεδιασμού που βασίζεται σε παιχνίδια που υπάρχουν σε εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει την εκπαίδευση αυξάνοντας τα κίνητρα και τη δέσμευση, οδηγώντας τελικά σε βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα. Οι περισσότερες εφαρμογές που υιοθετούν την επαυξημένη ή την εικονική πραγματικότητα για την παρουσίαση κτιρίων και αντικειμένων προσφέρουν μια παθητική εμπειρία με περιορισμένη αλληλεπίδραση. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της διασταύρωσης τεχνολογίας και πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της ανάπτυξης μιας παιγνιοποιημένης εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) που στοχεύει στην προώθηση πολιτιστικών κτιρίων. Ο σχεδιασμός λογισμικού της εφαρμογής AR είναι λεπτομερής, δίνοντας έμφαση στις αρχές σχεδιασμού του παιχνιδιού και στην υποκείμενη αρχιτεκτονική. Η ενσωμάτωση διαφόρων δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης σε πολιτιστικά κτίρια, της επίλυσης παζλ και της αντιστοίχισης ετικετών, στοχεύει στη δημιουργία μιας ελκυστικής και εκπαιδευτικής εμπειρίας χρήστη. Αυτή η πτυχιακή εργασία στοχεύει στις διαφορετικές αλληλεπιδράσεις καθώς και στις πληροφορίες που παρουσιάζονται στον χρήστη κατά την επίσκεψή του σε πολιτιστικά κτίρια χρησιμοποιώντας τεχνολογία AR. Το επίκεντρο της μελέτης είναι η ροή των δραστηριοτήτων και των οδηγών εντός της εφαρμογής για να κρατήσει τον χρήστη αφοσιωμένο και ψυχαγωγημένο κατά τη διάρκεια που την χρησιμοποιεί. Η πτυχιακή προτείνει προσεγγίσεις μάθησης με βάση το παιχνίδι για το σκοπό αυτό, καθώς αυτές οι τεχνικές έχουν δείξει εξαιρετικά αποτελέσματα στη δέσμευση και τα κίνητρα των χρηστών.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleAugmented reality as a cultural building promotion mediumen
dc.titleΑνάδειξη πολιτιστικών κτηρίων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNamePirpiris, Dimitriosen
heal.creatorNameΠιρπιρής, Δημήτριοςel
heal.publicationDate2024-01-31
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10908
heal.abstractAugmented Reality represents a burgeoning educational technology with the capacity to introduce inventive teaching approaches and foster captivating learning experiences. The integration of game-based design into Augmented Reality applications has the potential to enhance education by elevating motivation and engagement, ultimately leading to improved learning outcomes. Most applications adopting Augmented or Virtual reality for the presentation of buildings and artefacts offer a passive experience with limited interaction. The purpose of this thesis is to explore the intersection of technology and cultural heritage through the development of a gamified Augmented Reality (AR) application aimed at promoting cultural buildings. The software design of the AR application is detailed, emphasizing game design principles and the underlying architecture. The incorporation of various game activities, including navigating cultural buildings, solving puzzles, and matching labels, aims to create an engaging and educational user experience. This thesis contribution targets the different interactions as well as information presented to the user during their visit to cultural buildings using AR technology. The main focus of the study is the flow of the activities and guides within the application to keep the user engaged and entertained during their time on the resulting application. The thesis proposes game-based learning approaches for this purpose as those techniques have shown great results in the engagement and motivation of the users.en
heal.abstractΗ Επαυξημένη Πραγματικότητα αντιπροσωπεύει μια αναπτυσσόμενη εκπαιδευτική τεχνολογία με την ικανότητα να εισάγει εφευρετικές διδακτικές προσεγγίσεις και να ενθαρρύνει συναρπαστικές μαθησιακές εμπειρίες. Η ενσωμάτωση του σχεδιασμού που βασίζεται σε παιχνίδια που υπάρχουν σε εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει την εκπαίδευση αυξάνοντας τα κίνητρα και τη δέσμευση, οδηγώντας τελικά σε βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα. Οι περισσότερες εφαρμογές που υιοθετούν την επαυξημένη ή την εικονική πραγματικότητα για την παρουσίαση κτιρίων και αντικειμένων προσφέρουν μια παθητική εμπειρία με περιορισμένη αλληλεπίδραση. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της διασταύρωσης τεχνολογίας και πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της ανάπτυξης μιας παιγνιοποιημένης εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) που στοχεύει στην προώθηση πολιτιστικών κτιρίων. Ο σχεδιασμός λογισμικού της εφαρμογής AR είναι λεπτομερής, δίνοντας έμφαση στις αρχές σχεδιασμού του παιχνιδιού και στην υποκείμενη αρχιτεκτονική. Η ενσωμάτωση διαφόρων δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης σε πολιτιστικά κτίρια, της επίλυσης παζλ και της αντιστοίχισης ετικετών, στοχεύει στη δημιουργία μιας ελκυστικής και εκπαιδευτικής εμπειρίας χρήστη. Αυτή η πτυχιακή εργασία στοχεύει στις διαφορετικές αλληλεπιδράσεις καθώς και στις πληροφορίες που παρουσιάζονται στον χρήστη κατά την επίσκεψή του σε πολιτιστικά κτίρια χρησιμοποιώντας τεχνολογία AR. Το επίκεντρο της μελέτης είναι η ροή των δραστηριοτήτων και των οδηγών εντός της εφαρμογής για να κρατήσει τον χρήστη αφοσιωμένο και ψυχαγωγημένο κατά τη διάρκεια που την χρησιμοποιεί. Η πτυχιακή προτείνει προσεγγίσεις μάθησης με βάση το παιχνίδι για το σκοπό αυτό, καθώς αυτές οι τεχνικές έχουν δείξει εξαιρετικά αποτελέσματα στη δέσμευση και τα κίνητρα των χρηστών.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleAugmented reality as a cultural building promotion mediumen
heal.titleΑνάδειξη πολιτιστικών κτηρίων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordaugmented reality, educational technology, cultural heritage, Unity, game-based learningen
heal.keywordεπαυξημένη πραγματικότητα, εκπαιδευτική τεχνολογία, πολιτιστική κληρονομιά, Unity, μάθηση βασισμένη στο παιχνίδιel
heal.accessfreeel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States