Εμφάνιση απλής εγγραφής

Serious game compost

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤούγλη, Ελένηel
dc.creatorTougli, Elenien
dc.date.accessioned2024-01-31T09:48:45Z
dc.date.available2024-01-31T09:48:45Z
dc.date.issued2024-01-31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10909
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια έχουν παρατηρηθεί σημαντικές προσπάθειες που έχουν ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με την κλιματική αλλαγή και προστασία του περιβάλλοντος. Ειδικότερα, έχει δοθεί έμφαση στη διαχείριση των αποβλήτων, και συγκεκριμένα στις διαδικασίες ανακύκλωσης και κομποστοποίησης. Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει ένα "σοβαρό παιχνίδι" (serious game) που έχει σχεδιαστεί για την εκπαίδευση μαθητών Δημοτικού σχολείου σχετικά με την κομποστοποίηση. Το παιχνίδι στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σε παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών, επιτρέποντάς τους: α) να αναγνωρίζουν τα κομποστοποιήσιμα απόβλητα και να διακρίνουν τα ανακυκλώσιμα υλικά, β) να διαχωρίζουν σωστά τα απόβλητα και να τα τοποθετούν στους κατάλληλους χρωματιστούς κάδους, γ) να κατανοούν τη διαδικασία ανακύκλωσης και δ) να μαθαίνουν για την κομποστοποίηση (τρόπος λειτουργίας, αναλογίες υλικών, συνθήκες ομαλής λειτουργίας, απαιτήσεις και κυρίως τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της). Αυτό το διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαλείο αντιπροσωπεύει μια καινοτόμο προσέγγιση στην ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην πρώιμη παιδική ηλικία. Χρησιμοποιώντας τη δυναμική του παιχνιδιού, ενισχύονται βασικές πρακτικές διαχείρισης αποβλήτων και η περιβαλλοντική διαχείριση ανάμεσα στους νεαρούς μαθητές. Με τις τρέχουσες εξελίξεις, η συμφωνία του παιχνιδιού στον τομέα του gamification υπογραμμίζει το δυναμικό του ως εργαλείο αιχμής στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Δεν παρέχει μόνο εκπαίδευση σχετικά με τα πρακτικά στοιχεία του διαχωρισμού αποβλήτων, αλλά επίσης, καλλιεργεί μια οικολογική συνείδηση, αποτελώντας έτσι σημαντική συμβολή στον εξελισσόμενο τομέα του περιβαλλοντικού gamification και γενικότερα στο τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε διαπιστώθηκε ελλιπής η γνώση των εκπαιδευτικών ώς προς τη διαχείριση του περιβάλλοντος. Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με γενικές αρχές γνώσεων στο τομέα της ανακύκλωσης και κομποστοποίησης τόσο στην αρχή του παιχνιδιού όσο και μετέπειτα προκειμένου να διαπιστωθεί το γνωστικό επίπεδο που παρέχει στους μαθητές.el
dc.description.abstractIn recent years, significant efforts, aiming at raising public awareness of climate change and environmental protection, have been observed. In particular, emphasis has been given to waste management, particularly recycling and composting processes. This study presents a 'serious game' designed to educate primary school students about composting. This game aims to develop skills in children aged 6 to 12 years old, allowing them to: a) identify compostable waste and distinguish between recyclable materials; b) correctly separate waste and place it in the appropriate colored bins; c) understand the recycling process; and d) learn about composting (how it works, material ratios, conditions for smooth operation, requirements and, most importantly, its environmental impact). This interactive educational tool represents an innovative approach to the incorporation of environmental education in early childhood. Using the dynamics of the game, are reinforced basic waste management practices and environmental management among young students. With current developments, the agreement of the game in the field of gamification highlights its potential as a cutting-edge tool for environmental awareness. It is not only providing education on the practices of waste segregation but also cultivates an ecological consciousness, thus making an important contribution to the evolving field of environmental gamification and generally in the field of education. According to the research that has become, it was ascertained that the knowledge of the teachers regarding the management of the environment is insufficient. A questionnaire with general principles of knowledge in the field of recycling and composting was used both at the beginning of the game and afterward to establish the level of knowledge it provides to the students.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleSerious game κομποστοποίησηel
dc.titleSerious game composten

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤούγλη, Ελένηel
heal.creatorNameTougli, Elenien
heal.publicationDate2024-01-31
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10909
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια έχουν παρατηρηθεί σημαντικές προσπάθειες που έχουν ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με την κλιματική αλλαγή και προστασία του περιβάλλοντος. Ειδικότερα, έχει δοθεί έμφαση στη διαχείριση των αποβλήτων, και συγκεκριμένα στις διαδικασίες ανακύκλωσης και κομποστοποίησης. Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει ένα "σοβαρό παιχνίδι" (serious game) που έχει σχεδιαστεί για την εκπαίδευση μαθητών Δημοτικού σχολείου σχετικά με την κομποστοποίηση. Το παιχνίδι στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σε παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών, επιτρέποντάς τους: α) να αναγνωρίζουν τα κομποστοποιήσιμα απόβλητα και να διακρίνουν τα ανακυκλώσιμα υλικά, β) να διαχωρίζουν σωστά τα απόβλητα και να τα τοποθετούν στους κατάλληλους χρωματιστούς κάδους, γ) να κατανοούν τη διαδικασία ανακύκλωσης και δ) να μαθαίνουν για την κομποστοποίηση (τρόπος λειτουργίας, αναλογίες υλικών, συνθήκες ομαλής λειτουργίας, απαιτήσεις και κυρίως τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της). Αυτό το διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαλείο αντιπροσωπεύει μια καινοτόμο προσέγγιση στην ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην πρώιμη παιδική ηλικία. Χρησιμοποιώντας τη δυναμική του παιχνιδιού, ενισχύονται βασικές πρακτικές διαχείρισης αποβλήτων και η περιβαλλοντική διαχείριση ανάμεσα στους νεαρούς μαθητές. Με τις τρέχουσες εξελίξεις, η συμφωνία του παιχνιδιού στον τομέα του gamification υπογραμμίζει το δυναμικό του ως εργαλείο αιχμής στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Δεν παρέχει μόνο εκπαίδευση σχετικά με τα πρακτικά στοιχεία του διαχωρισμού αποβλήτων, αλλά επίσης, καλλιεργεί μια οικολογική συνείδηση, αποτελώντας έτσι σημαντική συμβολή στον εξελισσόμενο τομέα του περιβαλλοντικού gamification και γενικότερα στο τομέα της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε διαπιστώθηκε ελλιπής η γνώση των εκπαιδευτικών ώς προς τη διαχείριση του περιβάλλοντος. Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με γενικές αρχές γνώσεων στο τομέα της ανακύκλωσης και κομποστοποίησης τόσο στην αρχή του παιχνιδιού όσο και μετέπειτα προκειμένου να διαπιστωθεί το γνωστικό επίπεδο που παρέχει στους μαθητές.el
heal.abstractIn recent years, significant efforts, aiming at raising public awareness of climate change and environmental protection, have been observed. In particular, emphasis has been given to waste management, particularly recycling and composting processes. This study presents a 'serious game' designed to educate primary school students about composting. This game aims to develop skills in children aged 6 to 12 years old, allowing them to: a) identify compostable waste and distinguish between recyclable materials; b) correctly separate waste and place it in the appropriate colored bins; c) understand the recycling process; and d) learn about composting (how it works, material ratios, conditions for smooth operation, requirements and, most importantly, its environmental impact). This interactive educational tool represents an innovative approach to the incorporation of environmental education in early childhood. Using the dynamics of the game, are reinforced basic waste management practices and environmental management among young students. With current developments, the agreement of the game in the field of gamification highlights its potential as a cutting-edge tool for environmental awareness. It is not only providing education on the practices of waste segregation but also cultivates an ecological consciousness, thus making an important contribution to the evolving field of environmental gamification and generally in the field of education. According to the research that has become, it was ascertained that the knowledge of the teachers regarding the management of the environment is insufficient. A questionnaire with general principles of knowledge in the field of recycling and composting was used both at the beginning of the game and afterward to establish the level of knowledge it provides to the students.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
heal.titleSerious game κομποστοποίησηel
heal.titleSerious game composten
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordserious game, μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι, κομποστοποίησηel
heal.keywordserious game, game-based learning, compostingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States