Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourists’ behavior and satisfaction: the case of visitors of Crete on 2022.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚονταράτος, Νικόλαοςel
dc.creatorKontaratos, Nikolaosen
dc.date.accessioned2024-02-05T10:58:44Z
dc.date.available2024-02-05T10:58:44Z
dc.date.issued2024-02-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10917
dc.description.abstractΤο επίκεντρο αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει τη συμπεριφορά και την ικανοποίηση των τουριστών που ταξίδεψαν στην Κρήτη κατά την τουριστική περίοδο του 2022. Η συσχέτιση του τουριστικού προϊόντος - υπηρεσίας και της ζήτησης των τουριστών είναι εκτεταμένη και λειτουργεί ως το θεμέλιο πάνω στο οποίο οικοδομείται η τουριστική οικονομία. Η εξέταση αυτής της εργασίας είναι επιτακτική για τους τουριστικούς φορείς σε τοπικό επίπεδο, καθώς και για άτομα που συνδέονται με την τουριστική βιομηχανία, προκειμένου να αξιοποιήσουν πλήρως τις διαθέσιμες ευκαιρίες και να βελτιώσουν τις μεθόδους ενασχόλησης με τους τουρίστες. Στην έρευνά της συγκεντρώνει στοιχεία για τα πρότυπα κατανάλωσης και τους παράγοντες που επηρέασαν την απόφαση να ταξιδέψει ένας τουρίστας στην Κρήτη. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης επισκεπτών στο νησί της Κρήτης, τα οποία προκύπτουν από την στατιστική ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίων. Στη συνέχεια, το άρθρο αναφέρει τα ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια επιλογής του νησιού της Κρήτης. Επιπλέον, γίνεται ανάλυση των δεδομένων εισερχόμενου τουρισμού στο Ηράκλειο Κρήτης, ακολουθούμενη από ανάλυση δεδομένων που αφορούν την ίδια περιοχή. Με την παρουσίαση στατιστικής ανάλυσης των αποτελεσμάτων της πρωτογενούς έρευνας μέσω του εργαλείου SPSS, οι προτιμήσεις των επισκεπτών καταγράφονται και χωρίζονται με βάση επιλεγμένα κριτήρια. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα της ανάλυσης καθώς και με προτάσεις για μελλοντική έρευνα.el
dc.description.abstractThe focus of this paper is to examine the behaviour and satisfaction of tourists who travelled to Crete during the tourist season of 2022. The correlation between tourism product - service and tourist demand is extensive and serves as the foundation on which the tourism economy is built. Consideration of this work is imperative for tourism operators at the local level, as well as for individuals associated with the tourism industry, in order to take full advantage of available opportunities and improve methods of engaging with tourists. In her research she is gathering data on consumption patterns and the factors that influenced the decision to travel to Crete. It presents the results of a visitor satisfaction survey on the island of Crete, conducted using well-designed questionnaires. The article then evaluates the approach, repeatability and qualitative and quantitative criteria for selecting the island of Crete. In addition, an analysis of inbound tourism data in the Crete region is presented, followed by an analysis of data on the region. The paper concludes by presenting a statistical analysis of the primary survey results using the SPSS tool, where all visitor preferences are recorded and divided according to selected criteria.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμούel
dc.publisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES), MSc in Hospitality and Tourism Managementen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣυμπεριφορά και ικανοποίηση επισκεπτών της Κρήτης το 2022.el
dc.titleTourists’ behavior and satisfaction: the case of visitors of Crete on 2022.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚονταράτος, Νικόλαοςel
heal.creatorNameKontaratos, Nikolaosen
heal.publicationDate2024-02-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10917
heal.abstractΤο επίκεντρο αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει τη συμπεριφορά και την ικανοποίηση των τουριστών που ταξίδεψαν στην Κρήτη κατά την τουριστική περίοδο του 2022. Η συσχέτιση του τουριστικού προϊόντος - υπηρεσίας και της ζήτησης των τουριστών είναι εκτεταμένη και λειτουργεί ως το θεμέλιο πάνω στο οποίο οικοδομείται η τουριστική οικονομία. Η εξέταση αυτής της εργασίας είναι επιτακτική για τους τουριστικούς φορείς σε τοπικό επίπεδο, καθώς και για άτομα που συνδέονται με την τουριστική βιομηχανία, προκειμένου να αξιοποιήσουν πλήρως τις διαθέσιμες ευκαιρίες και να βελτιώσουν τις μεθόδους ενασχόλησης με τους τουρίστες. Στην έρευνά της συγκεντρώνει στοιχεία για τα πρότυπα κατανάλωσης και τους παράγοντες που επηρέασαν την απόφαση να ταξιδέψει ένας τουρίστας στην Κρήτη. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης επισκεπτών στο νησί της Κρήτης, τα οποία προκύπτουν από την στατιστική ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίων. Στη συνέχεια, το άρθρο αναφέρει τα ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια επιλογής του νησιού της Κρήτης. Επιπλέον, γίνεται ανάλυση των δεδομένων εισερχόμενου τουρισμού στο Ηράκλειο Κρήτης, ακολουθούμενη από ανάλυση δεδομένων που αφορούν την ίδια περιοχή. Με την παρουσίαση στατιστικής ανάλυσης των αποτελεσμάτων της πρωτογενούς έρευνας μέσω του εργαλείου SPSS, οι προτιμήσεις των επισκεπτών καταγράφονται και χωρίζονται με βάση επιλεγμένα κριτήρια. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα της ανάλυσης καθώς και με προτάσεις για μελλοντική έρευνα.el
heal.abstractThe focus of this paper is to examine the behaviour and satisfaction of tourists who travelled to Crete during the tourist season of 2022. The correlation between tourism product - service and tourist demand is extensive and serves as the foundation on which the tourism economy is built. Consideration of this work is imperative for tourism operators at the local level, as well as for individuals associated with the tourism industry, in order to take full advantage of available opportunities and improve methods of engaging with tourists. In her research she is gathering data on consumption patterns and the factors that influenced the decision to travel to Crete. It presents the results of a visitor satisfaction survey on the island of Crete, conducted using well-designed questionnaires. The article then evaluates the approach, repeatability and qualitative and quantitative criteria for selecting the island of Crete. In addition, an analysis of inbound tourism data in the Crete region is presented, followed by an analysis of data on the region. The paper concludes by presenting a statistical analysis of the primary survey results using the SPSS tool, where all visitor preferences are recorded and divided according to selected criteria.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμούel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES), MSc in Hospitality and Tourism Managementen
heal.titleΣυμπεριφορά και ικανοποίηση επισκεπτών της Κρήτης το 2022.el
heal.titleTourists’ behavior and satisfaction: the case of visitors of Crete on 2022.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά, ικανοποίηση, τουρίστας, τουρισμός, Κρήτηel
heal.keywordbehavior, satisfaction, tourist, tourism, Creteen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States