Εμφάνιση απλής εγγραφής

Evaluation of human resources in the aviation sector - The perspective of employees.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλογεράκη, Σύλβιαel
dc.creatorKalogeraki, Sylviaen
dc.date.accessioned2024-02-07T08:02:07Z
dc.date.available2024-02-07T08:02:07Z
dc.date.issued2024-02-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10919
dc.description.abstractΤο ανθρώπινο δυναμικό ενός οργανισμού είναι καθοριστικό για την επιτυχία του. Χωρίς επιτυχημένο προσωπικό, οι επιχειρήσεις θα λειτουργούσαν αναποτελεσματικά και θα κινδύνευαν να μην επιτύχουν τους δεδηλωμένους στόχους τους. Επομένως, κάθε επιχείρηση που έχει στρατηγική χρησιμοποιεί την καταλληλότερη μέθοδο διαχείρισης απόδοσης, μια διαδικασία που αυξάνει τη δέσμευση όλων των εργαζομένων για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού. Είναι πολύ σημαντικό για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να γνωρίζουν την στάση και την άποψη των εργαζομένων τους σχετικά με το σύστημα αξιολόγησης που χρησιμοποιούν. Ένα σωστό σύστημα αξιολόγησης μπορεί να λειτουργήσει θετικά στην αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα των εργαζομένων. Αντίθετα, η ανυπαρξία συστήματος αξιολόγησης ή ακόμα και η ύπαρξη ενός ελλιπούς συστήματος μπορεί να δημιουργήσει συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο. Η επανεξέταση της απόδοσης των εργαζομένων έχει ουσιαστικό ευεργετικό αντίκτυπο στη συντήρηση του προσωπικού. Η αποζημίωση ή άλλα κίνητρα, όπως η αξιολόγηση/ευγνωμοσύνη, ο έπαινος κ.λπ., θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για την ενθάρρυνση της προόδου. Οι αξιολογήσεις απόδοσης βοηθούν τους εργαζόμενους να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και το σύστημα ανάθεσης εργασίας κάνει τους εργαζόμενους να αισθάνονται ότι τους φροντίζουν. Η μάθηση επηρεάζει τη συντήρηση της απόδοσης των εργαζομένων. Με το πρόγραμμα εκπαίδευσης εργαζομένων, οι νέοι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι μπορούν να αποδώσουν στο ίδιο επίπεδο με τους παλιούς υπαλλήλους και όλοι οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι εκτιμώνται από τον οργανισμό. Στην παρούσα εργασία υλοποιήθηκε έρευνα με σκοπό να διερευνηθεί πώς βιώνουν και αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι την αξιολόγηση της απόδοσης στην εργασία τους, τόσο στις επιχειρήσεις των αερομεταφορών όσο και της επίγειας εξυπηρέτησης. Υπό αυτό το πρίσμα, συλλέχθηκαν πρωτογενή δεδομένα από 118 εργαζομένους στον τομέα των αερομεταφορών, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου μέσω δειγματοληψίας ευκολίας. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνηθεί πώς οι εργαζόμενοι στις αερομεταφορές βιώνουν και αντιλαμβάνονται την αξιολόγηση απόδοσης στην εργασία τους. Με σκοπό την κατανόηση των απόψεων των εργαζομένων τέθηκαν τα τρία ακόλουθα ερευνητικά ερωτήματα, για τα οποία θα γίνει προσπάθεια να απαντηθούν μέσω της έρευνας. Το πρώτο ερευνητικό ερώτημα αφορούσε στο ποιος είναι ο σκοπός της αξιολόγησης στον εργασιακό τους φορέα. Ακολούθως διερευνήθηκε ποια είναι η βάση για το σύστημα αξιολόγησης του εργασιακού τους φορέα και, τέλος, ποιοι ήταν οι λόγοι που θα πρέπει να δημοσιοποιούνται τα αποτελέσματα αξιολόγησης. Τα βασικά αποτελέσματα στα οποία κατέληξε η συγκεκριμένη έρευνα ήταν τα ακόλουθα. Αρχικά, στο 63,6% του δείγματος φάνηκε ότι εφαρμόζεται ένα σύστημα αξιολόγησης προσωπικού στο χώρο εργασίας τους και με διάμεση τιμή συχνότητας τους 8 μήνες. Ακόμη, οι συμμετέχοντες δείχθηκε ότι θεωρούν ως πολύ σημαντική την ύπαρξη συστήματος αξιολόγησης στον χώρο εργασίας τους. Αναφορικά με το πρώτο ερευνητικό ερώτημα, βασικότερο σκοπό της αξιολόγησης αποτέλεσε η παροχή ανατροφοδότησης για τη βελτίωση της απόδοσης και ακολούθησε ο προσδιορισμός των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων. Απαντώντας στο δεύτερο ερευνητικό ερώτημα, το σύστημα αξιολόγησης παρουσιάστηκε να βασίζεται, με βάση την οπτική των εργαζομένων, στους στόχους που αυτοί έχουν πετύχει και, έπειτα, στα σημαντικά καθήκοντα της εργασίας τους. Ακόμη, αναφορικά με το τρίτο ερευνητικό ερώτημα για τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων αξιολόγησης, το δείγμα φάνηκε να είναι ουδέτερο σε σχέση με την προσβασιμότητα των αποτελεσμάτων αξιολόγησης και να συμφωνεί περισσότερο με τη δημιουργία εμπιστοσύνης με τον προϊστάμενο μέσω αυτής. Στη συνέχεια τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι βασικότεροι παράγοντες για τους οποίους η αξιολόγηση είναι σημαντική για τους εργαζομένους ήταν η καλύτερη λειτουργία του οργανισμού καθώς και η καλύτερη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων της. Τέλος, οι εργαζόμενοι έθεσαν ως πρώτη πρόταση για τη βελτίωση του συστήματος αξιολόγησης, την αμφίδρομη αξιολόγηση, τόσο από τους προϊσταμένους προς τους υφισταμένους όσο και αντίστροφα.el
dc.description.abstractThe human resources of an organization are crucial to its success. Without successful staff, businesses would operate inefficiently and risk failing to achieve their stated goals. Therefore, any business that has a strategy uses the most appropriate method of performance management, a process that increases the commitment of all employees to achieving the organization's goals. It is very important for business owners to know their employee's attitude and opinion about the ratings system they use. A proper ratings system can work positively on employee efficiency and productivity. On the contrary, the absence of a system of evaluations or even the existence of a missing system can create conflicts in the workplace. Reviewing employee performance has a substantial beneficial impact on staff maintenance. Compensation or other incentives, such as evaluation / gratitude, praise, etc., should be used to encourage progress. Performance evaluations help employees feel valued, and the job assignment system makes employees feel cared for. Learning affects employee maintenance. With the employee training program, new employees believe they can perform at the same level as old employees, and all employees feel valued by the organization. In this work, a cross-sectional survey was implemented in order to investigate how employees experience and perceive the evaluation of their work performance both in the air transport and ground services companies. Primary data was collected from 118 employees, using a structured questionnaire and through convenience sampling. The purpose of this study is to investigate how aviation workers experience and perceive performance evaluation at work. In order to understand the views of the employees, three research questions were asked that will be attempted to be answered through the survey. The first research question concerns the purpose of the performance evaluation in their workplace. Additionally, the basis of the evaluation’s system in their work organization is searched as well as the reasons why the evaluation results should be made public. The basic results for the specific research were the following. Initially, the 63.6% of the sample appeared to have a system of personnel evaluation in their work environment and with a median frequency of 8 months. Moreover, the participants was pointed out to deem as very important the presence of an evaluation system in their workplace. As far as the first research question is concerned, the most important goal of the evaluation was to give feedback for the improvement of the efficiency and after that followed the determination of the employee’s educational needs. Replying to the second research question, the evaluation system was presented to be based, according to the employee’s point of view, on the goals they had succeeded and, then, on the important duties in their job. Furthermore, concerning the third research question for the disclosure of the evaluation’s results, the sample appeared to be neutral for the accessibility of the evaluation’s results and agreed more to building trust with the supervisor through this procedure. Accordingly the study’s results showed that the basic factors for which the evaluation is important to employees was the better function of the organization and management of human resources. Finally, the employees put as their first suggestion for the improvement of the evaluation system, the two-way evaluation, not only by the supervisors to the employees but also the other way back.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμούel
dc.publisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES), MSc in Hospitality and Tourism Managementen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα των αερομεταφορών - Η οπτική των εργαζομένων.el
dc.titleEvaluation of human resources in the aviation sector - The perspective of employees.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλογεράκη, Σύλβιαel
heal.creatorNameKalogeraki, Sylviaen
heal.publicationDate2024-02-07
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10919
heal.abstractΤο ανθρώπινο δυναμικό ενός οργανισμού είναι καθοριστικό για την επιτυχία του. Χωρίς επιτυχημένο προσωπικό, οι επιχειρήσεις θα λειτουργούσαν αναποτελεσματικά και θα κινδύνευαν να μην επιτύχουν τους δεδηλωμένους στόχους τους. Επομένως, κάθε επιχείρηση που έχει στρατηγική χρησιμοποιεί την καταλληλότερη μέθοδο διαχείρισης απόδοσης, μια διαδικασία που αυξάνει τη δέσμευση όλων των εργαζομένων για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού. Είναι πολύ σημαντικό για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να γνωρίζουν την στάση και την άποψη των εργαζομένων τους σχετικά με το σύστημα αξιολόγησης που χρησιμοποιούν. Ένα σωστό σύστημα αξιολόγησης μπορεί να λειτουργήσει θετικά στην αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα των εργαζομένων. Αντίθετα, η ανυπαρξία συστήματος αξιολόγησης ή ακόμα και η ύπαρξη ενός ελλιπούς συστήματος μπορεί να δημιουργήσει συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο. Η επανεξέταση της απόδοσης των εργαζομένων έχει ουσιαστικό ευεργετικό αντίκτυπο στη συντήρηση του προσωπικού. Η αποζημίωση ή άλλα κίνητρα, όπως η αξιολόγηση/ευγνωμοσύνη, ο έπαινος κ.λπ., θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για την ενθάρρυνση της προόδου. Οι αξιολογήσεις απόδοσης βοηθούν τους εργαζόμενους να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και το σύστημα ανάθεσης εργασίας κάνει τους εργαζόμενους να αισθάνονται ότι τους φροντίζουν. Η μάθηση επηρεάζει τη συντήρηση της απόδοσης των εργαζομένων. Με το πρόγραμμα εκπαίδευσης εργαζομένων, οι νέοι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι μπορούν να αποδώσουν στο ίδιο επίπεδο με τους παλιούς υπαλλήλους και όλοι οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι εκτιμώνται από τον οργανισμό. Στην παρούσα εργασία υλοποιήθηκε έρευνα με σκοπό να διερευνηθεί πώς βιώνουν και αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι την αξιολόγηση της απόδοσης στην εργασία τους, τόσο στις επιχειρήσεις των αερομεταφορών όσο και της επίγειας εξυπηρέτησης. Υπό αυτό το πρίσμα, συλλέχθηκαν πρωτογενή δεδομένα από 118 εργαζομένους στον τομέα των αερομεταφορών, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου μέσω δειγματοληψίας ευκολίας. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνηθεί πώς οι εργαζόμενοι στις αερομεταφορές βιώνουν και αντιλαμβάνονται την αξιολόγηση απόδοσης στην εργασία τους. Με σκοπό την κατανόηση των απόψεων των εργαζομένων τέθηκαν τα τρία ακόλουθα ερευνητικά ερωτήματα, για τα οποία θα γίνει προσπάθεια να απαντηθούν μέσω της έρευνας. Το πρώτο ερευνητικό ερώτημα αφορούσε στο ποιος είναι ο σκοπός της αξιολόγησης στον εργασιακό τους φορέα. Ακολούθως διερευνήθηκε ποια είναι η βάση για το σύστημα αξιολόγησης του εργασιακού τους φορέα και, τέλος, ποιοι ήταν οι λόγοι που θα πρέπει να δημοσιοποιούνται τα αποτελέσματα αξιολόγησης. Τα βασικά αποτελέσματα στα οποία κατέληξε η συγκεκριμένη έρευνα ήταν τα ακόλουθα. Αρχικά, στο 63,6% του δείγματος φάνηκε ότι εφαρμόζεται ένα σύστημα αξιολόγησης προσωπικού στο χώρο εργασίας τους και με διάμεση τιμή συχνότητας τους 8 μήνες. Ακόμη, οι συμμετέχοντες δείχθηκε ότι θεωρούν ως πολύ σημαντική την ύπαρξη συστήματος αξιολόγησης στον χώρο εργασίας τους. Αναφορικά με το πρώτο ερευνητικό ερώτημα, βασικότερο σκοπό της αξιολόγησης αποτέλεσε η παροχή ανατροφοδότησης για τη βελτίωση της απόδοσης και ακολούθησε ο προσδιορισμός των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων. Απαντώντας στο δεύτερο ερευνητικό ερώτημα, το σύστημα αξιολόγησης παρουσιάστηκε να βασίζεται, με βάση την οπτική των εργαζομένων, στους στόχους που αυτοί έχουν πετύχει και, έπειτα, στα σημαντικά καθήκοντα της εργασίας τους. Ακόμη, αναφορικά με το τρίτο ερευνητικό ερώτημα για τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων αξιολόγησης, το δείγμα φάνηκε να είναι ουδέτερο σε σχέση με την προσβασιμότητα των αποτελεσμάτων αξιολόγησης και να συμφωνεί περισσότερο με τη δημιουργία εμπιστοσύνης με τον προϊστάμενο μέσω αυτής. Στη συνέχεια τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι βασικότεροι παράγοντες για τους οποίους η αξιολόγηση είναι σημαντική για τους εργαζομένους ήταν η καλύτερη λειτουργία του οργανισμού καθώς και η καλύτερη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων της. Τέλος, οι εργαζόμενοι έθεσαν ως πρώτη πρόταση για τη βελτίωση του συστήματος αξιολόγησης, την αμφίδρομη αξιολόγηση, τόσο από τους προϊσταμένους προς τους υφισταμένους όσο και αντίστροφα.el
heal.abstractThe human resources of an organization are crucial to its success. Without successful staff, businesses would operate inefficiently and risk failing to achieve their stated goals. Therefore, any business that has a strategy uses the most appropriate method of performance management, a process that increases the commitment of all employees to achieving the organization's goals. It is very important for business owners to know their employee's attitude and opinion about the ratings system they use. A proper ratings system can work positively on employee efficiency and productivity. On the contrary, the absence of a system of evaluations or even the existence of a missing system can create conflicts in the workplace. Reviewing employee performance has a substantial beneficial impact on staff maintenance. Compensation or other incentives, such as evaluation / gratitude, praise, etc., should be used to encourage progress. Performance evaluations help employees feel valued, and the job assignment system makes employees feel cared for. Learning affects employee maintenance. With the employee training program, new employees believe they can perform at the same level as old employees, and all employees feel valued by the organization. In this work, a cross-sectional survey was implemented in order to investigate how employees experience and perceive the evaluation of their work performance both in the air transport and ground services companies. Primary data was collected from 118 employees, using a structured questionnaire and through convenience sampling. The purpose of this study is to investigate how aviation workers experience and perceive performance evaluation at work. In order to understand the views of the employees, three research questions were asked that will be attempted to be answered through the survey. The first research question concerns the purpose of the performance evaluation in their workplace. Additionally, the basis of the evaluation’s system in their work organization is searched as well as the reasons why the evaluation results should be made public. The basic results for the specific research were the following. Initially, the 63.6% of the sample appeared to have a system of personnel evaluation in their work environment and with a median frequency of 8 months. Moreover, the participants was pointed out to deem as very important the presence of an evaluation system in their workplace. As far as the first research question is concerned, the most important goal of the evaluation was to give feedback for the improvement of the efficiency and after that followed the determination of the employee’s educational needs. Replying to the second research question, the evaluation system was presented to be based, according to the employee’s point of view, on the goals they had succeeded and, then, on the important duties in their job. Furthermore, concerning the third research question for the disclosure of the evaluation’s results, the sample appeared to be neutral for the accessibility of the evaluation’s results and agreed more to building trust with the supervisor through this procedure. Accordingly the study’s results showed that the basic factors for which the evaluation is important to employees was the better function of the organization and management of human resources. Finally, the employees put as their first suggestion for the improvement of the evaluation system, the two-way evaluation, not only by the supervisors to the employees but also the other way back.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμούel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES), MSc in Hospitality and Tourism Managementen
heal.titleΑξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα των αερομεταφορών - Η οπτική των εργαζομένων.el
heal.titleEvaluation of human resources in the aviation sector - The perspective of employees.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordανθρώπινοι πόροι, αξιολόγηση, απόδοση εργαζομένουel
heal.keywordhuman resources, evaluation, employee performanceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαστεφανάκη, Σοφίαel
heal.advisorNamePapastefanaki, Sofiaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States