Εμφάνιση απλής εγγραφής

Audiom: electronic instrument for music augmentation.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσάμης, Κωνσταντίνος-Θεόδωροςel
dc.creatorTsamis, Konstantinos-Theodorosen
dc.date.accessioned2024-02-26T10:16:33Z
dc.date.available2024-02-26T10:16:33Z
dc.date.issued2024-02-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10951
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας διαδραστικής εφαρμογής ενός επαυξημένου ηλεκτρονικού μουσικού οργάνου η οποία απευθύνεται σε μουσικούς που θέλουν να επεκτείνουν τις δυνατότητες του ήδη υπάρχοντος μουσικού οργάνου τους διαμορφώνοντας το ηχητικό αποτέλεσμα με την εφαρμογή διαφόρων ηχητικών εφέ σε πραγματικό χρόνο μέσω της παρακολούθησης των κινήσεών τους. Βασική αρχή που διέπει την εφαρμογή είναι η δυνατότητα ευρείας χρήσης της χωρίς την ανάγκη εξειδικευμένου εξοπλισμού. Συνεπώς καθίσταται δυνατή η λειτουργία της εφαρμογής μόνο με την χρήση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή και μιας USB-κάμερας. Ο τρόπος λειτουργίας της εφαρμογής βασίζεται στην διαχείριση της πληροφορίας που καταγράφεται από την κάμερα μέσω ενός αλγορίθμου εύρεσης/παρακολούθησης χρώματος. Οι τιμές εξόδου του αλγορίθμου παρακολούθησης χρώματος επηρεάζουν τις παραμέτρους κάποιων ηχητικών εφέ, τα οποία είναι διαθέσιμα για τον χρήστη. Ο χρήστης χειρίζεται την εφαρμογή μέσω ενός γραφικού περιβάλλοντος που προσφέρει τα απαραίτητα ρυθμιστικά και τις οπτικές ανατροφοδοτήσεις. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, αναφέρονται κάποιοι όροι και πληροφορίες που είναι χρήσιμοι για την κατανόηση των βασικών ιδεών πίσω από την εφαρμογή, ενώ στο δεύτερο μέρος αναλύονται τα επιμέρους στοιχεία που απαρτίζουν την εφαρμογή. Ακόμα επεξηγείται ο κώδικας πίσω από την εφαρμογή και τέλος, δίνεται ένα παράδειγμα χρήσης της εφαρμογής από έναν μουσικό.el
dc.description.abstractThe purpose of this bachelor's thesis is the development of an interactive application for an augmented electronic musical instrument targeting musicians who want to expand the capabilities of their existing musical instrument by shaping the sound output through the realtime application of various audio effects based on the monitoring of their movements. The underlying principle guiding the application is its versatility without the need for specialized equipment. Therefore, the application can operate solely using a computer and a USB camera. The operation of the application relies on managing the information captured by the camera through a color detection/tracking algorithm. The output values of the color tracking algorithm affect the parameters of certain audio effects available to the user. The user controls the application through a graphical interface that provides the necessary controls and visual feedback. In the first part of the work, some terms and information are discussed that are useful for understanding the basic ideas behind the application. In the second part, the individual components that make up the application are analyzed. Additionally, the code behind the application is explained, and finally, an example of the application's use by a musician is provided.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Music and Optoacoustic Technologies (SMOT), Music Technology and Acoustics Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleAudiom: ηλεκτρονικό όργανο μουσικής επαύξησης.el
dc.titleAudiom: electronic instrument for music augmentation.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσάμης, Κωνσταντίνος-Θεόδωροςel
heal.creatorNameTsamis, Konstantinos-Theodorosen
heal.publicationDate2024-02-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10951
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας διαδραστικής εφαρμογής ενός επαυξημένου ηλεκτρονικού μουσικού οργάνου η οποία απευθύνεται σε μουσικούς που θέλουν να επεκτείνουν τις δυνατότητες του ήδη υπάρχοντος μουσικού οργάνου τους διαμορφώνοντας το ηχητικό αποτέλεσμα με την εφαρμογή διαφόρων ηχητικών εφέ σε πραγματικό χρόνο μέσω της παρακολούθησης των κινήσεών τους. Βασική αρχή που διέπει την εφαρμογή είναι η δυνατότητα ευρείας χρήσης της χωρίς την ανάγκη εξειδικευμένου εξοπλισμού. Συνεπώς καθίσταται δυνατή η λειτουργία της εφαρμογής μόνο με την χρήση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή και μιας USB-κάμερας. Ο τρόπος λειτουργίας της εφαρμογής βασίζεται στην διαχείριση της πληροφορίας που καταγράφεται από την κάμερα μέσω ενός αλγορίθμου εύρεσης/παρακολούθησης χρώματος. Οι τιμές εξόδου του αλγορίθμου παρακολούθησης χρώματος επηρεάζουν τις παραμέτρους κάποιων ηχητικών εφέ, τα οποία είναι διαθέσιμα για τον χρήστη. Ο χρήστης χειρίζεται την εφαρμογή μέσω ενός γραφικού περιβάλλοντος που προσφέρει τα απαραίτητα ρυθμιστικά και τις οπτικές ανατροφοδοτήσεις. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, αναφέρονται κάποιοι όροι και πληροφορίες που είναι χρήσιμοι για την κατανόηση των βασικών ιδεών πίσω από την εφαρμογή, ενώ στο δεύτερο μέρος αναλύονται τα επιμέρους στοιχεία που απαρτίζουν την εφαρμογή. Ακόμα επεξηγείται ο κώδικας πίσω από την εφαρμογή και τέλος, δίνεται ένα παράδειγμα χρήσης της εφαρμογής από έναν μουσικό.el
heal.abstractThe purpose of this bachelor's thesis is the development of an interactive application for an augmented electronic musical instrument targeting musicians who want to expand the capabilities of their existing musical instrument by shaping the sound output through the realtime application of various audio effects based on the monitoring of their movements. The underlying principle guiding the application is its versatility without the need for specialized equipment. Therefore, the application can operate solely using a computer and a USB camera. The operation of the application relies on managing the information captured by the camera through a color detection/tracking algorithm. The output values of the color tracking algorithm affect the parameters of certain audio effects available to the user. The user controls the application through a graphical interface that provides the necessary controls and visual feedback. In the first part of the work, some terms and information are discussed that are useful for understanding the basic ideas behind the application. In the second part, the individual components that make up the application are analyzed. Additionally, the code behind the application is explained, and finally, an example of the application's use by a musician is provided.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Music and Optoacoustic Technologies (SMOT), Music Technology and Acoustics Dept.en
heal.titleAudiom: ηλεκτρονικό όργανο μουσικής επαύξησης.el
heal.titleAudiom: electronic instrument for music augmentation.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μουσικό όργανο, διαδραστική εφαρμογή, MAX/MSP λογισμικόel
heal.keywordelectronic musical instrument, interactive application, MAX/MSP softwareen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠασχαλίδου, Παναγιώτα-Στυλιανήel
heal.advisorNameΒαλσαμάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePaschalidou, Panagiota-Stylianien
heal.advisorNameValsamakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States