Εμφάνιση απλής εγγραφής

The development of the cultural creative industry in Greece. The basic theories, the implementation of policies and the practical aspects in national, regional and local area.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑδαμαντίδης, Λεωνίδαςel
dc.creatorΡεμπελάκη, Αθηνάel
dc.creatorAdamantidis, Leonidasen
dc.creatorRempelaki, Athinaen
dc.date.accessioned2024-02-26T10:43:18Z
dc.date.available2024-02-26T10:43:18Z
dc.date.issued2024-02-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10952
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται μία ανάλυση των προοπτικών για την προώθηση και ανάπτυξη των πολιτιστικών και δημιουργικών βιομηχανιών και, συγχρόνως, μία εμπεριστατωμένη παρουσίαση των πολιτικών και πρακτικών που εφαρμόζονται σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Η έρευνα που διεξήχθη έχει σκοπό μέσα από τη συλλογή και ανάλυση πληροφοριών και δεδομένων να συνάγει συμπεράσματα για τα ανωτέρω ερευνητικά ζητήματα. Με σκοπό την ανάδειξη και προώθηση του τομέα πρέπει ταυτόχρονα να λαμβάνονται υπόψη διαφορετικά στοιχεία, δίνοντας παράλληλα προσοχή στα συγκεκριμένα εθνικά ή περιφερειακά πλαίσια για να αξιολογούνται τα πιο επείγοντα. Μολονότι τόσο η «υποδομή» όσο και η «κατάρτιση» ή το «ρυθμιστικό πλαίσιο» είναι επισημασμένες διαστάσεις για την ανάπτυξη του κλάδου, σε ορισμένες περιπτώσεις θα είναι απαραίτητο να προωθηθεί κάποια νωρίτερα από άλλες, ή θα απαιτηθεί μεγαλύτερη οικονομική και πολιτική προσοχή. Υπό αυτή την έννοια, και σε συνδυασμό με αυτό που σε πολλές περιπτώσεις υπήρξε το επίκεντρο της συζήτησης σχετικά με τις πολιτιστικές βιομηχανίες, όντας η ώθηση της «πολιτιστικής αγοράς», θα πρέπει να τονιστεί ότι ο πυρήνας αυτών είναι πάντα το περιεχόμενο. Δηλαδή ο δημιουργικός και, σε πολλές περιπτώσεις καινοτόμος, χαρακτήρας του πολιτιστικού προϊόντος ή υπηρεσίας. Η καινοτόμος και δημιουργική φύση του πολιτιστικού πεδίου είναι ίσως η αρχή, η αφετηρία για την ενεργοποίηση του κλάδου και αυτή που θα έχει τελικά μεγαλύτερο αντίκτυπο σε άλλους τομείς της κοινωνίας. Υπό άλλο πρίσμα, οι πολιτικές που προωθούν τον τομέα θα πρέπει πάντα να λαμβάνουν υπόψη αμφότερους τους δημιουργικούς και κοινωνικούς δεσμούς που αντιπροσωπεύουν οι δημιουργίες τους, για παράδειγμα, στην παραγωγή νέων μοντέλων θεμάτων, αλλά, ταυτόχρονα, αυτή η παραγωγή απαιτεί εκείνα τα πιο «επίσημα» στοιχεία για την υποστήριξη, την κυκλοφορία και τη βιωσιμότητά της.el
dc.description.abstractThis work attempts an analysis of the prospects for the promotion and development of cultural and creative industry and, at the same time, an in-depth presentation of the policies and practices implemented at the national, regional, and local level. The research carried out has the purpose, through the collection and analysis of information and data, to draw conclusions about the above research questions. In order to highlight and promote the sector, different elements must be considered at the same time, while paying attention to the specific national or regional contexts to assess the most urgent ones. Although both 'infrastructure' and 'training' or 'regulatory framework' are highlighted dimensions for the development of the sector, in some cases it will be necessary to promote one earlier than others, or more financial and political attention will be required. In this sense, and in conjunction with what has in many cases been the focus of the debate on cultural industries, being the impetus of the 'cultural market', it should be emphasized that the core of them is always content. That is, the creative and in many cases innovative character of the cultural product or service. The innovative and creative nature of the cultural field is perhaps the beginning, the starting point for the activation of the sector and the one that will ultimately have a greater impact on other sectors of society. In other words, policies that promote the field should always take into account both the creative and social ties that their creations represent, for example in the production of new subject models, but, at the same time, this production requires those more "official" elements for its support, circulation, and sustainability.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ανάπτυξη της πολιτιστικής-δημιουργικής βιομηχανίας στην Ελλάδα. Το θεωρητικό πλαίσιο, ο σχεδιασμός πολιτικών και οι πρακτικές εφαρμογές σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.el
dc.titleThe development of the cultural creative industry in Greece. The basic theories, the implementation of policies and the practical aspects in national, regional and local area.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑδαμαντίδης, Λεωνίδαςel
heal.creatorNameΡεμπελάκη, Αθηνάel
heal.creatorNameAdamantidis, Leonidasen
heal.creatorNameRempelaki, Athinaen
heal.publicationDate2024-02-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10952
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται μία ανάλυση των προοπτικών για την προώθηση και ανάπτυξη των πολιτιστικών και δημιουργικών βιομηχανιών και, συγχρόνως, μία εμπεριστατωμένη παρουσίαση των πολιτικών και πρακτικών που εφαρμόζονται σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Η έρευνα που διεξήχθη έχει σκοπό μέσα από τη συλλογή και ανάλυση πληροφοριών και δεδομένων να συνάγει συμπεράσματα για τα ανωτέρω ερευνητικά ζητήματα. Με σκοπό την ανάδειξη και προώθηση του τομέα πρέπει ταυτόχρονα να λαμβάνονται υπόψη διαφορετικά στοιχεία, δίνοντας παράλληλα προσοχή στα συγκεκριμένα εθνικά ή περιφερειακά πλαίσια για να αξιολογούνται τα πιο επείγοντα. Μολονότι τόσο η «υποδομή» όσο και η «κατάρτιση» ή το «ρυθμιστικό πλαίσιο» είναι επισημασμένες διαστάσεις για την ανάπτυξη του κλάδου, σε ορισμένες περιπτώσεις θα είναι απαραίτητο να προωθηθεί κάποια νωρίτερα από άλλες, ή θα απαιτηθεί μεγαλύτερη οικονομική και πολιτική προσοχή. Υπό αυτή την έννοια, και σε συνδυασμό με αυτό που σε πολλές περιπτώσεις υπήρξε το επίκεντρο της συζήτησης σχετικά με τις πολιτιστικές βιομηχανίες, όντας η ώθηση της «πολιτιστικής αγοράς», θα πρέπει να τονιστεί ότι ο πυρήνας αυτών είναι πάντα το περιεχόμενο. Δηλαδή ο δημιουργικός και, σε πολλές περιπτώσεις καινοτόμος, χαρακτήρας του πολιτιστικού προϊόντος ή υπηρεσίας. Η καινοτόμος και δημιουργική φύση του πολιτιστικού πεδίου είναι ίσως η αρχή, η αφετηρία για την ενεργοποίηση του κλάδου και αυτή που θα έχει τελικά μεγαλύτερο αντίκτυπο σε άλλους τομείς της κοινωνίας. Υπό άλλο πρίσμα, οι πολιτικές που προωθούν τον τομέα θα πρέπει πάντα να λαμβάνουν υπόψη αμφότερους τους δημιουργικούς και κοινωνικούς δεσμούς που αντιπροσωπεύουν οι δημιουργίες τους, για παράδειγμα, στην παραγωγή νέων μοντέλων θεμάτων, αλλά, ταυτόχρονα, αυτή η παραγωγή απαιτεί εκείνα τα πιο «επίσημα» στοιχεία για την υποστήριξη, την κυκλοφορία και τη βιωσιμότητά της.el
heal.abstractThis work attempts an analysis of the prospects for the promotion and development of cultural and creative industry and, at the same time, an in-depth presentation of the policies and practices implemented at the national, regional, and local level. The research carried out has the purpose, through the collection and analysis of information and data, to draw conclusions about the above research questions. In order to highlight and promote the sector, different elements must be considered at the same time, while paying attention to the specific national or regional contexts to assess the most urgent ones. Although both 'infrastructure' and 'training' or 'regulatory framework' are highlighted dimensions for the development of the sector, in some cases it will be necessary to promote one earlier than others, or more financial and political attention will be required. In this sense, and in conjunction with what has in many cases been the focus of the debate on cultural industries, being the impetus of the 'cultural market', it should be emphasized that the core of them is always content. That is, the creative and in many cases innovative character of the cultural product or service. The innovative and creative nature of the cultural field is perhaps the beginning, the starting point for the activation of the sector and the one that will ultimately have a greater impact on other sectors of society. In other words, policies that promote the field should always take into account both the creative and social ties that their creations represent, for example in the production of new subject models, but, at the same time, this production requires those more "official" elements for its support, circulation, and sustainability.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΗ ανάπτυξη της πολιτιστικής-δημιουργικής βιομηχανίας στην Ελλάδα. Το θεωρητικό πλαίσιο, ο σχεδιασμός πολιτικών και οι πρακτικές εφαρμογές σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.el
heal.titleThe development of the cultural creative industry in Greece. The basic theories, the implementation of policies and the practical aspects in national, regional and local area.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπολιτιστικός τουρισμός, τουριστική ανάπτυξη, καινοτομίαel
heal.keywordcultural tourism, tourism development, innovationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΞηρουχάκης, Φραγκίσκοςel
heal.advisorNameXirouchakis, Fragkiskosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States