Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism in the European Union: the case of wine tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιαννακόπουλος, Χρήστοςel
dc.creatorGiannakopoulos, Christosen
dc.date.accessioned2024-03-05T10:52:39Z
dc.date.available2024-03-05T10:52:39Z
dc.date.issued2024-03-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10957
dc.description.abstractΣε παγκόσμιο επίπεδο, οι οικονομίες τόσο των ανεπτυγμένων όσο και των αναπτυσσόμενων χωρών βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στον τουρισμό. Η Ευρώπη είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός διακοπών στον κόσμο, λαμβάνοντας σχεδόν το εξήντα τοις εκατό όλων των ξένων επισκεπτών και άνω του 50% όλων των εσόδων που σχετίζονται με τον τουρισμό ενώ προβλέπεται να γίνει ακόμη πιο κυρίαρχη καθώς τα εξερχόμενα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων γίνονται πιο διαδεδομένα. Λόγω του γεγονότος ότι το κρασί και η κουζίνα έχουν γίνει δημοφιλείς προορισμοί διακοπών παγκοσμίως, ο οινοτουρισμός έχει αυξηθεί σημαντικά από την αλλαγή της χιλιετίας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να εξετασθούν οινοτουριστικές περιοχές, καθώς αυτό βοηθά στην οργάνωση όλων των πόρων που απαιτούνται για την καλή λειτουργία των περιοχών και των αμπελώνων για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό η έρευνα αυτή με μιας μελέτη περιπτώσεων οινοτουριστικών περιοχών στην Ευρώπη όπου γίνεται ουσιαστικά μια ανάλυση των πιο δημοφιλών τοποθεσιών κρασιού σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, προκειμένου να κατανοηθεί η τρέχουσα κατάσταση και να προσδιοριστούν οι περιφερειακές διακυμάνσεις που επηρεάζουν τις ροές των ταξιδιωτών σε οινοτουριστικές περιοχές. Ως συμπέρασμα ο οινοτουρισμός δεν αποτελεί μια απλή μορφή τουρισμού καθώς εμπλέκει ενέργειες και συντονισμό πολλών ενδιαφερομένων. Τα οινοποιεία θα πρέπει να δημιουργήσουν εσωτερικά τους τους κατάλληλους χώρους ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να απολαμβάνει μια διαφορετική εμπειρία και να επιθυμεί να επισκεφτεί το ίδιο οινοποιείο για τις υπηρεσίες. Θα πρέπει συνολικά τα οινοποιεία να δημιουργήσουν τους απαραίτητους δρόμους κρασιού ώστε να μπορούν οι επισκέπτες σε σχετικά σύντομο χρονικά διάστημα να επισκέπτονται διαφορετικά οινοποιεία. Για να προωθηθεί όλη αυτή η προσπάθεια θα πρέπει να διοργανωθούν κάποιες δραστηριότητες όπου θα αποτελούν πόλο έλξης για τους τουρίστες. Τέλος η πολιτεία με συντονισμένη προσπάθεια θα πρέπει να προωθήσει τον οινοτουρισμό είτε ξεχωριστά είτε συνδυαστικά.el
dc.description.abstractGlobally, economies of both developed and developing countries rely heavily on tourism. Europe is the world's most popular holiday destination, receiving nearly sixty percent of all foreign visitors and over fifty percent of all tourism-related revenue, and is projected to become even more dominant as outbound long-distance travel becomes more widespread. Due to the fact that wine and cuisine have become popular holiday destinations worldwide, wine tourism has increased significantly since the turn of the millennium. Therefore, it is vital to consider wine tourism areas, as this helps to organize all the resources needed for the proper functioning of the areas and vineyards to attract more visitors. In order to achieve this research a case study of wine tourism regions in Europe is performed with an analysis of the most popular wine locations at European level in order to understand the current situation and identify the regional variations affecting the flows of travelers to wine tourism areas. In conclusion, wine tourism is not a simple form of tourism as it involves actions and coordination of many stakeholders. Wineries should create appropriate spaces internally so that visitors can enjoy a different experience and wish to visit the same winery for services. Overall, wineries should create the necessary wine routes so that visitors can visit different wineries in a relatively short period of time. In order to promote all this effort, some activities should be organized where they will be a pole of attraction for tourists. Finally, the state, with a concerted effort, should promote wine tourism either separately or in combination.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤουρισμός στην ευρωπαϊκή ένωση: η περίπτωση του οινοτουρισμού.el
dc.titleTourism in the European Union: the case of wine tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιαννακόπουλος, Χρήστοςel
heal.creatorNameGiannakopoulos, Christosen
heal.publicationDate2024-03-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10957
heal.abstractΣε παγκόσμιο επίπεδο, οι οικονομίες τόσο των ανεπτυγμένων όσο και των αναπτυσσόμενων χωρών βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στον τουρισμό. Η Ευρώπη είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός διακοπών στον κόσμο, λαμβάνοντας σχεδόν το εξήντα τοις εκατό όλων των ξένων επισκεπτών και άνω του 50% όλων των εσόδων που σχετίζονται με τον τουρισμό ενώ προβλέπεται να γίνει ακόμη πιο κυρίαρχη καθώς τα εξερχόμενα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων γίνονται πιο διαδεδομένα. Λόγω του γεγονότος ότι το κρασί και η κουζίνα έχουν γίνει δημοφιλείς προορισμοί διακοπών παγκοσμίως, ο οινοτουρισμός έχει αυξηθεί σημαντικά από την αλλαγή της χιλιετίας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να εξετασθούν οινοτουριστικές περιοχές, καθώς αυτό βοηθά στην οργάνωση όλων των πόρων που απαιτούνται για την καλή λειτουργία των περιοχών και των αμπελώνων για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό η έρευνα αυτή με μιας μελέτη περιπτώσεων οινοτουριστικών περιοχών στην Ευρώπη όπου γίνεται ουσιαστικά μια ανάλυση των πιο δημοφιλών τοποθεσιών κρασιού σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, προκειμένου να κατανοηθεί η τρέχουσα κατάσταση και να προσδιοριστούν οι περιφερειακές διακυμάνσεις που επηρεάζουν τις ροές των ταξιδιωτών σε οινοτουριστικές περιοχές. Ως συμπέρασμα ο οινοτουρισμός δεν αποτελεί μια απλή μορφή τουρισμού καθώς εμπλέκει ενέργειες και συντονισμό πολλών ενδιαφερομένων. Τα οινοποιεία θα πρέπει να δημιουργήσουν εσωτερικά τους τους κατάλληλους χώρους ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να απολαμβάνει μια διαφορετική εμπειρία και να επιθυμεί να επισκεφτεί το ίδιο οινοποιείο για τις υπηρεσίες. Θα πρέπει συνολικά τα οινοποιεία να δημιουργήσουν τους απαραίτητους δρόμους κρασιού ώστε να μπορούν οι επισκέπτες σε σχετικά σύντομο χρονικά διάστημα να επισκέπτονται διαφορετικά οινοποιεία. Για να προωθηθεί όλη αυτή η προσπάθεια θα πρέπει να διοργανωθούν κάποιες δραστηριότητες όπου θα αποτελούν πόλο έλξης για τους τουρίστες. Τέλος η πολιτεία με συντονισμένη προσπάθεια θα πρέπει να προωθήσει τον οινοτουρισμό είτε ξεχωριστά είτε συνδυαστικά.el
heal.abstractGlobally, economies of both developed and developing countries rely heavily on tourism. Europe is the world's most popular holiday destination, receiving nearly sixty percent of all foreign visitors and over fifty percent of all tourism-related revenue, and is projected to become even more dominant as outbound long-distance travel becomes more widespread. Due to the fact that wine and cuisine have become popular holiday destinations worldwide, wine tourism has increased significantly since the turn of the millennium. Therefore, it is vital to consider wine tourism areas, as this helps to organize all the resources needed for the proper functioning of the areas and vineyards to attract more visitors. In order to achieve this research a case study of wine tourism regions in Europe is performed with an analysis of the most popular wine locations at European level in order to understand the current situation and identify the regional variations affecting the flows of travelers to wine tourism areas. In conclusion, wine tourism is not a simple form of tourism as it involves actions and coordination of many stakeholders. Wineries should create appropriate spaces internally so that visitors can enjoy a different experience and wish to visit the same winery for services. Overall, wineries should create the necessary wine routes so that visitors can visit different wineries in a relatively short period of time. In order to promote all this effort, some activities should be organized where they will be a pole of attraction for tourists. Finally, the state, with a concerted effort, should promote wine tourism either separately or in combination.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΤουρισμός στην ευρωπαϊκή ένωση: η περίπτωση του οινοτουρισμού.el
heal.titleTourism in the European Union: the case of wine tourism.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordοινοτουρισμός, μελέτη περίπτωσης, οικονομία, τουρισμός, Ευρωπαϊκή Ένωσηel
heal.keywordwine tourism, case study, economy, tourism, European Unionen
heal.advisorNameΣκουλουδάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameSkouloudakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emaileskouloudakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States