Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of new technologies in adolescent students aged 13-18, in the municipalities of Messolonghi, Heraklion and Agia Varvara (Athens).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚορακίδη, Λεονόραel
dc.creatorΛάφη, Ελένηel
dc.creatorΠερογαμβράκη, Δέσποιναel
dc.creatorKorakidi, Leonoraen
dc.creatorLafi, Elenien
dc.creatorPerogamvraki, Despoinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:47:27Z
dc.date.available2016-03-15T12:47:27Z
dc.date.issued2014-07-10T16:28:11Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1270
dc.description.abstractΗ πτυχιακή μας εργασία εστιάζει στη χρήση νέων τεχνολογιών στην πληθυσμιακή ομάδα των εφήβων μαθητών και πως επηρεάζονται μέσα από αυτή. Στο εγχείρημά μας αυτό θα μελετηθούν δύο παράμετροι, από τη μία πλευρά οι νέες τεχνολογίες ενώ από την άλλη πλευρά θα γίνει μελέτη του πληθυσμού και των ιδιαιτεροτήτων του, μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα την ομάδα που μελετούμε. Αυτό που μας οδήγησε στην επιλογή του συγκεκριμένου θέματος είναι το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει ραγδαία ανάπτυξη τόσο πολλών τεχνολογικών επιτευγμάτων, και συγκεκριμένα στις νέες τεχνολογίες που αφορούν ως επί το πλείστον την επικοινωνία, την ψυχαγωγία και την πληροφόρηση και ολοένα και περισσότερο γίνονται μέρος της καθημερινότητάς μας. Το δείγμα της έρευνας μας, ηλικιακά ανήκει στους εφήβους. Η εφηβεία είναι μια ιδιαίτερη περίοδος στην ζωη του ανθρώπου όπου ουσιαστικά πρόκειται για τη μετάβαση της παιδικής ηλικίας στην ενήλικη ζωή. Συνήθως η εφηβεία συνοδεύεται από ψυχοσωματικές αλλαγές οι οποίες διαφοροπιουνται τόσο ως προς το είδος τους και ως προς το βαθμό τους. Μέσα από έρευνες που έχουν γίνει, έχει διαπιστωθεί πως οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε κάποιο από αυτά τα μέσα τα οποία είτε τα χρησιμοποιούν στο σπίτι τους είτε στο σχολείο είτε σε κάποιο άλλο χώρο. Στην περίπτωση των νέων μαθητών, η αλλαγή που προέρχεται από την εξέλιξη της τεχνολογίας δεν θεωρείται μεγάλη γιατί από τη μία πλευρά έχουν την ικανότητα να αφομοιώνουν με μεγάλη ευκολία όλες τις πληροφορίες που προσλαμβάνουν, ενώ από την άλλη πλευρά, ένα μεγάλο μέρος των εφήβων τείνουν να ενστερνίζονται καθετί νέο. Η δομή της εργασίας μας αποτελείται από 2 μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει τα παρακάτω κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γινεται αναφορά στις νέες τεχνολογίες, στην κινητή τηλεφωνία, στους υπολογιστές, στη χρήση των νέων τεχνολογιών και τέλος στα αποτελέσματα της χρήσης αυτής. Συνεχίζοντας, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του διαδικτύου αλλά και των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης περιγράφονται τα θετικά και αρνητικά αποτελέσματα της χρήσης των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και τα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα της χρήσης του διαδικύου. Έπειτα σχολιάζονται οι λόγοι χρήσης των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης και τέλος εστιάζουμε εκτενέστερα στο facebook- twitter- msn- hi5- skype. Στο 3ο κεφάλαιο με γενικότερο τίτλο «η εφηβεία», επισημαίνονται, η εφηβεία και τα βασικά χαρακτηριστικά της, η ψυχολογία των εφήβων, οι έφηβοι και κινητή τηλεφωνία, οι έφηβοι και οι υπολογιστές, οι έφηβοι και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τέλος οι έφηβοι και το διαδίκτυο. Στο 4ο κεφάλαιο, ασχολούμαστε, με τους βασικούς θεσμούς κοινωνικοποίησης, δηλαδή, το θεσμό της οικογένειας, το θεσμό της εκπαίδευσης, και τους εφήβους συνδυαστικά με την παρέα των συνομιλήκων. Το επόμενο κεφάλαιο αφορά τη μεθοδολογία έρευνας που ακολουθήθηκε. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει τον τύπο έρευνας, το ερευνητικό εργαλείο, την επιλογή δείγματος, τη διεξαγωγή της έρευνας, τις τεχνικές συλλογής στοιχείων, τις μεθόδους ανάλυσης, τις υποθέσεις έρευνας και τέλος τις εκτιμώμενες δυσκολίες κατά τη συλλογή πληροφοριών. Τέλος ακολουθούν δυο τελευταία κεφάλαια, όπου παρουσιάζονται τα αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας και στο επόμενο, τα συμπεράσματα της μελέτης.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση νέων τεχνολογιών σε έφηβους μαθητές ηλικίας 13-18 ετών, στους δήμους Μεσολογγίου, Ηρακλείου και Αγίας Βαρβάρας (Αττική).el
dc.titleThe use of new technologies in adolescent students aged 13-18, in the municipalities of Messolonghi, Heraklion and Agia Varvara (Athens).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚορακίδη, Λεονόραel
heal.creatorNameΛάφη, Ελένηel
heal.creatorNameΠερογαμβράκη, Δέσποιναel
heal.creatorNameKorakidi, Leonoraen
heal.creatorNameLafi, Elenien
heal.creatorNamePerogamvraki, Despoinaen
heal.publicationDate2014-07-10T16:28:11Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1270
heal.abstractΗ πτυχιακή μας εργασία εστιάζει στη χρήση νέων τεχνολογιών στην πληθυσμιακή ομάδα των εφήβων μαθητών και πως επηρεάζονται μέσα από αυτή. Στο εγχείρημά μας αυτό θα μελετηθούν δύο παράμετροι, από τη μία πλευρά οι νέες τεχνολογίες ενώ από την άλλη πλευρά θα γίνει μελέτη του πληθυσμού και των ιδιαιτεροτήτων του, μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα την ομάδα που μελετούμε. Αυτό που μας οδήγησε στην επιλογή του συγκεκριμένου θέματος είναι το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει ραγδαία ανάπτυξη τόσο πολλών τεχνολογικών επιτευγμάτων, και συγκεκριμένα στις νέες τεχνολογίες που αφορούν ως επί το πλείστον την επικοινωνία, την ψυχαγωγία και την πληροφόρηση και ολοένα και περισσότερο γίνονται μέρος της καθημερινότητάς μας. Το δείγμα της έρευνας μας, ηλικιακά ανήκει στους εφήβους. Η εφηβεία είναι μια ιδιαίτερη περίοδος στην ζωη του ανθρώπου όπου ουσιαστικά πρόκειται για τη μετάβαση της παιδικής ηλικίας στην ενήλικη ζωή. Συνήθως η εφηβεία συνοδεύεται από ψυχοσωματικές αλλαγές οι οποίες διαφοροπιουνται τόσο ως προς το είδος τους και ως προς το βαθμό τους. Μέσα από έρευνες που έχουν γίνει, έχει διαπιστωθεί πως οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε κάποιο από αυτά τα μέσα τα οποία είτε τα χρησιμοποιούν στο σπίτι τους είτε στο σχολείο είτε σε κάποιο άλλο χώρο. Στην περίπτωση των νέων μαθητών, η αλλαγή που προέρχεται από την εξέλιξη της τεχνολογίας δεν θεωρείται μεγάλη γιατί από τη μία πλευρά έχουν την ικανότητα να αφομοιώνουν με μεγάλη ευκολία όλες τις πληροφορίες που προσλαμβάνουν, ενώ από την άλλη πλευρά, ένα μεγάλο μέρος των εφήβων τείνουν να ενστερνίζονται καθετί νέο. Η δομή της εργασίας μας αποτελείται από 2 μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει τα παρακάτω κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γινεται αναφορά στις νέες τεχνολογίες, στην κινητή τηλεφωνία, στους υπολογιστές, στη χρήση των νέων τεχνολογιών και τέλος στα αποτελέσματα της χρήσης αυτής. Συνεχίζοντας, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του διαδικτύου αλλά και των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης περιγράφονται τα θετικά και αρνητικά αποτελέσματα της χρήσης των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και τα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα της χρήσης του διαδικύου. Έπειτα σχολιάζονται οι λόγοι χρήσης των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης και τέλος εστιάζουμε εκτενέστερα στο facebook- twitter- msn- hi5- skype. Στο 3ο κεφάλαιο με γενικότερο τίτλο «η εφηβεία», επισημαίνονται, η εφηβεία και τα βασικά χαρακτηριστικά της, η ψυχολογία των εφήβων, οι έφηβοι και κινητή τηλεφωνία, οι έφηβοι και οι υπολογιστές, οι έφηβοι και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τέλος οι έφηβοι και το διαδίκτυο. Στο 4ο κεφάλαιο, ασχολούμαστε, με τους βασικούς θεσμούς κοινωνικοποίησης, δηλαδή, το θεσμό της οικογένειας, το θεσμό της εκπαίδευσης, και τους εφήβους συνδυαστικά με την παρέα των συνομιλήκων. Το επόμενο κεφάλαιο αφορά τη μεθοδολογία έρευνας που ακολουθήθηκε. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει τον τύπο έρευνας, το ερευνητικό εργαλείο, την επιλογή δείγματος, τη διεξαγωγή της έρευνας, τις τεχνικές συλλογής στοιχείων, τις μεθόδους ανάλυσης, τις υποθέσεις έρευνας και τέλος τις εκτιμώμενες δυσκολίες κατά τη συλλογή πληροφοριών. Τέλος ακολουθούν δυο τελευταία κεφάλαια, όπου παρουσιάζονται τα αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας και στο επόμενο, τα συμπεράσματα της μελέτης.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΗ χρήση νέων τεχνολογιών σε έφηβους μαθητές ηλικίας 13-18 ετών, στους δήμους Μεσολογγίου, Ηρακλείου και Αγίας Βαρβάρας (Αττική).el
heal.titleThe use of new technologies in adolescent students aged 13-18, in the municipalities of Messolonghi, Heraklion and Agia Varvara (Athens).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordέφηβος, κοινωνική δικτύωση, διαδίκτυο, ηλεκτρονικός υπολογιστήςel
heal.keywordadolescent, social networking, internet, computeren
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)