Show simple item record

Social identities of foreign students in the city of Heraklion.

Dublin Core metadata

dc.creatorΛαγουδιανάκη, Θεονύμφηel
dc.creatorLagoudianaki, Theonymfien
dc.date.accessioned2016-03-15T12:48:22Z
dc.date.available2016-03-15T12:48:22Z
dc.date.issued2016-03-08T10:55:41Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1312
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία αυτή με θέμα «Οι κοινωνικές ταυτότητες των ξένων μαθητών στην πόλη του Ηρακλείου», περιλαμβάνει το θεωρητικό μέρος όπου αναφέρει σύμφωνα με την βιβλιογραφία τί είναι η ταυτότητα των μεταναστών δεύτερης γενιάς , καθώς και το ερευνητικό μέρος με την ανάλυση, ερμηνεία και συμπεράσματα όσον αφορά τον τρόπο που προβάλλουν τα παιδιά αυτά τον εαυτό τους μέσα στην ελληνική κοινωνία. Αναλυτικότερα, το θεωρητικό μέρος περιέχει αρχικά την αποσαφήνιση της έννοιας της κοινωνικής ταυτότητας και την σχέση της με την κουλτούρα και την ετερότητα. Έπειτα αναλύει την πολιτισμική ταυτότητα, την κρίση που περνάει λόγω των αλλαγών στη δομή της, ως αποτέλεσμα της πολυπολιτισμικής φύσης των κοινωνιών του σήμερα. Επιπλέον γίνεται αναφορά στις στρατηγικές στήριξης της εθνικής ταυτότητας, καθώς και στην έξαρση των ταυτοτήτων , τις εκδηλώσεις ρατσισμού και εθνικισμού. Το ακόλουθο κεφάλαιο αναφέρεται στο βαθμό ένταξης των παιδιών των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία, στην στάση των ντόπιων απέναντί τους, σε έννοιες όπως κοινωνικός αποκλεισμός και κοινωνικές ανισότητες και επίσης στο πώς οι ίδιοι οι μετανάστες διαχειρίζονται την συμπεριφορά που δέχονται από τους υπόλοιπους συμπολίτες τους. Το τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους έχει ως αντικείμενο την διαπολιτισμική εκπαίδευση, την αναγκαιότητά της, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών καθώς και την εκπαιδευτική πολιτική που έχει η Ελλάδα. Όσον αφορά το ερευνητικό μέρος, αρχικά παρουσιάζονται οι στόχοι της έρευνας, η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για να συλλεχθούν οι πληροφορίες από τους ερωτηθέντες, τα χαρακτηριστικά του δείγματος και έπειτα αναφέρονται τα αποτελέσματα αυτής και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα σε συσχέτιση βέβαια με την θεωρία. Πιο συγκεκριμένα, το ερευνητικό μέρος αναφέρεται στο βαθμό ικανοποίησης των μεταναστών δεύτερης γενιάς από την ελληνική πραγματικότητα, στο πώς οι ίδιοι αντιλαμβάνονται το σχολείο, τις σχέσεις τους με την οικογένειά τους και τέλος πώς σχεδιάζουν το μέλλον τους και ποιά τα όνειρά τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι κοινωνικές ταυτότητες των ξένων μαθητών στην πόλη του Ηρακλείου.el
dc.titleSocial identities of foreign students in the city of Heraklion.en

healMeta

heal.creatorNameΛαγουδιανάκη, Θεονύμφηel
heal.creatorNameLagoudianaki, Theonymfien
heal.publicationDate2016-03-08T10:55:41Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1312
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία αυτή με θέμα «Οι κοινωνικές ταυτότητες των ξένων μαθητών στην πόλη του Ηρακλείου», περιλαμβάνει το θεωρητικό μέρος όπου αναφέρει σύμφωνα με την βιβλιογραφία τί είναι η ταυτότητα των μεταναστών δεύτερης γενιάς , καθώς και το ερευνητικό μέρος με την ανάλυση, ερμηνεία και συμπεράσματα όσον αφορά τον τρόπο που προβάλλουν τα παιδιά αυτά τον εαυτό τους μέσα στην ελληνική κοινωνία. Αναλυτικότερα, το θεωρητικό μέρος περιέχει αρχικά την αποσαφήνιση της έννοιας της κοινωνικής ταυτότητας και την σχέση της με την κουλτούρα και την ετερότητα. Έπειτα αναλύει την πολιτισμική ταυτότητα, την κρίση που περνάει λόγω των αλλαγών στη δομή της, ως αποτέλεσμα της πολυπολιτισμικής φύσης των κοινωνιών του σήμερα. Επιπλέον γίνεται αναφορά στις στρατηγικές στήριξης της εθνικής ταυτότητας, καθώς και στην έξαρση των ταυτοτήτων , τις εκδηλώσεις ρατσισμού και εθνικισμού. Το ακόλουθο κεφάλαιο αναφέρεται στο βαθμό ένταξης των παιδιών των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία, στην στάση των ντόπιων απέναντί τους, σε έννοιες όπως κοινωνικός αποκλεισμός και κοινωνικές ανισότητες και επίσης στο πώς οι ίδιοι οι μετανάστες διαχειρίζονται την συμπεριφορά που δέχονται από τους υπόλοιπους συμπολίτες τους. Το τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους έχει ως αντικείμενο την διαπολιτισμική εκπαίδευση, την αναγκαιότητά της, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών καθώς και την εκπαιδευτική πολιτική που έχει η Ελλάδα. Όσον αφορά το ερευνητικό μέρος, αρχικά παρουσιάζονται οι στόχοι της έρευνας, η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για να συλλεχθούν οι πληροφορίες από τους ερωτηθέντες, τα χαρακτηριστικά του δείγματος και έπειτα αναφέρονται τα αποτελέσματα αυτής και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα σε συσχέτιση βέβαια με την θεωρία. Πιο συγκεκριμένα, το ερευνητικό μέρος αναφέρεται στο βαθμό ικανοποίησης των μεταναστών δεύτερης γενιάς από την ελληνική πραγματικότητα, στο πώς οι ίδιοι αντιλαμβάνονται το σχολείο, τις σχέσεις τους με την οικογένειά τους και τέλος πώς σχεδιάζουν το μέλλον τους και ποιά τα όνειρά τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΟι κοινωνικές ταυτότητες των ξένων μαθητών στην πόλη του Ηρακλείου.el
heal.titleSocial identities of foreign students in the city of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνική ταυτότητα, μετανάστης, μαθητής, Ηράκλειο, κοινωνική στήριξη, πολυπολιτισμική κοινωνία, ρατσισμός, ξενοφοβίαel
heal.keywordsocial identity, migrant, student, Heraklion, social support, multicultural society, racism, xenophobiaen
heal.advisorNameΠροκοπάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameProkopakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)