Εμφάνιση απλής εγγραφής

Problems of communication and interpersonal relationships of students of nursing in the clinical area.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚωστογιαννοπούλου, Ολγαel
dc.creatorΤσιπλαχίδου, Ειρήνηel
dc.creatorKostogiannopoulou, Olgaen
dc.creatorTsiplachidou, Eirinien
dc.date.accessioned2016-03-15T12:53:22Z
dc.date.available2016-03-15T12:53:22Z
dc.date.issued2010-09-22T13:04:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1518
dc.description.abstractΑυτή η έρευνα παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής μελέτης, η οποία είχε ως σκοπό να ερευνήσει τα προβλήματα επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων των φοιτητών της νοσηλευτικής στο κλινικό χώρο. Το δείγμα αποτελείται από 106 φοιτητές του Γ', Δ΄, Ε΄ ΣΤ΄ και Ζ΄ εξάμηνου του Νοσηλευτικού Τμήματος του TEI Ηρακλείου. Οι φοιτητές κλήθηκαν για να αναφέρουν πέντε προβλήματα που συνάντησαν κατά τη διάρκεια των κλινικών εργαστηρίων τους. Τετρακόσια οκτώ προβλήματα αναφέρθηκαν και ταξινομήθηκαν σε οκτώ κατηγορίες. Τα προβλήματα κατά σειρά προτεραιότητας αφορούν: το εκπαιδευτικό προσωπικό, το νοσηλευτικό προσωπικό, το ιατρικό προσωπικό, τους ασθενείς και τους συνόδους τους, τις σχέσεις μεταξύ των φοιτητών και τους άλλους εργαζομένους του νοσοκομείου. Το αποτέλεσμα αυτής της μελέτης έδειξε ότι οι φοιτητές της νοσηλευτικής δεν ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι από την κλινική εκπαίδευση τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροβλήματα επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων των φοιτητών της νοσηλευτικής στον κλινικό χώρο.el
dc.titleProblems of communication and interpersonal relationships of students of nursing in the clinical area.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚωστογιαννοπούλου, Ολγαel
heal.creatorNameΤσιπλαχίδου, Ειρήνηel
heal.creatorNameKostogiannopoulou, Olgaen
heal.creatorNameTsiplachidou, Eirinien
heal.publicationDate2010-09-22T13:04:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/1518
heal.abstractΑυτή η έρευνα παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής μελέτης, η οποία είχε ως σκοπό να ερευνήσει τα προβλήματα επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων των φοιτητών της νοσηλευτικής στο κλινικό χώρο. Το δείγμα αποτελείται από 106 φοιτητές του Γ', Δ΄, Ε΄ ΣΤ΄ και Ζ΄ εξάμηνου του Νοσηλευτικού Τμήματος του TEI Ηρακλείου. Οι φοιτητές κλήθηκαν για να αναφέρουν πέντε προβλήματα που συνάντησαν κατά τη διάρκεια των κλινικών εργαστηρίων τους. Τετρακόσια οκτώ προβλήματα αναφέρθηκαν και ταξινομήθηκαν σε οκτώ κατηγορίες. Τα προβλήματα κατά σειρά προτεραιότητας αφορούν: το εκπαιδευτικό προσωπικό, το νοσηλευτικό προσωπικό, το ιατρικό προσωπικό, τους ασθενείς και τους συνόδους τους, τις σχέσεις μεταξύ των φοιτητών και τους άλλους εργαζομένους του νοσοκομείου. Το αποτέλεσμα αυτής της μελέτης έδειξε ότι οι φοιτητές της νοσηλευτικής δεν ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι από την κλινική εκπαίδευση τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
heal.titleΠροβλήματα επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων των φοιτητών της νοσηλευτικής στον κλινικό χώρο.el
heal.titleProblems of communication and interpersonal relationships of students of nursing in the clinical area.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordφοιτητές νοσηλευτικής, διαπροσωπική σχέση, επικοινωνίαel
heal.keywordnursing students, interpersonal relationship, communicationen
heal.advisorNameΣταυροπούλου, Αρετήel
heal.advisorNameStauropoulou, Aretien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)