• Ανάπτυξη του μάρκετινγκ στον τουρισμό σαν φιλοσοφία και σαν εργαλείο επιχειρηματικής πρακτικής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ακουμιανάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται γενικές αρχές του τουριστικού μάρκετινγκ, που όπως είναι γνωστό, συνέχεια κερδίζει έδαφος σε χώρες με αναπτυσσόμενη τουριστική οικονομία. Η δομή του είναι τέτοια, ώστε να περιγράφει και να ...
  • Αξιολόγηση διαφημιστικών μηνυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βασσάκη, Παρασκευή
    Επιβλέπων καθηγητής: Πινακουλάκη, Ανθή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-01-2009
    Αυτή η Πτυχιακή Εργασία λειτουργεί ως εισαγωγή στον κόσμο της Αξιολόγησης των διαφημιστικών μηνυμάτων καθώς επιχειρεί να αναλύσει το κείμενο, την εικόνα , τα χρώματα και άλλα χαρακτηριστικά της διαφήμισης που συμβάλουν ...
  • Βιομηχανία on-line ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παπαδόπουλος, Δαμιανός; Σταυρακάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2015
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται, όσο το δυνατόν περισσότερο, με τον κλάδο της on-line βιομηχανίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών, που αποτελείται από, τα παιχνίδια, τα περιφερειακά και όλες της πλατφόρμες που τα ...
  • Δημιουργία mobile εφαρμογής ενημέρωσης προσφορών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ιβάνοβ, Ιβάν; Κριτσωταλάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-02
    Οι mobile εφαρμογές για "έξυπνες" συσκευές (smartphones) έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλείς στις μέρες μας γιατί δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να ικανοποιήσουν ψυχαγωγικές, επαγγελματικές ανάγκες και όχι μόνο. Το θέμα ...
  • Δημιουργία εμπορικής εφαρμογής για λειτουργικό σύστημα Windows.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γαϊδαρτζή, Ιωάννα; Κοκολογιάννη, Ελπίδα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-04-2015
    Η συγκεκριμένη εργασία ειδικεύεται στην ανάπτυξη μιας Multimedia εφαρμογής σε λειτουργικό σύστημα Windows. Στόχος της εργασίας είναι η χρήση της εφαρμογής αυτής στο εμπόριο έτσι ώστε να προωθήσουν οι επιχειρήσεις τα προϊόντα ...
  • Διαδικασίες δισκογραφικής παραγωγής και υλοποίησή της.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Τυμπακιανάκη, Ελισάβετ; Χαρανιάδης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξενικάκης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-12-2012
    Σκοπός της εργασίας είναι η δημιουργία δισκογραφικής παραγωγής με επαγγελματικές προδιαγραφές και σύμφωνα με τις διαδικασίες που ακολουθούνται από μια δισκογραφική εταιρία. Η διαδικασία κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων ...
  • Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing. Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπάμπαλη, Δήμητρα; Στεφανίδου, Ουρανία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) στο mobile marketing καθώς και στην ανάπτυξη μιας mobile εφαρμογής για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης. Αρχικά γίνεται μια ...
  • Διδακτικές σημειώσεις και σημειώσεις διδασκαλίας στη διαδικασία μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Αλεφαντινού, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παξινός, Κοσμάς
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-09-2010
    Το θέμα της παρούσας εργασίας αποτελεί μία πρόκληση για όποιον θελήσει να ασχοληθεί, αφού συσχετίζει δύο τόσο ενδιαφέροντα αντικείμενα όπως είναι, από τη μία η διδακτική και από την άλλη η διαδικασία του μάρκετινγκ. Αρχικά, ...
  • Διεθνοποίηση επιχειρήσεων και στρατηγικές marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παλιαρούτης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26
    Στα πλαίσια μίας αυξανόμενα διεθνοποιημένης οικονομίας όπου οι αγορές τείνουν να παρουσιάζουν ολοένα και εντονότερη αλληλεξάρτηση, η διείσδυση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές αποτελεί καταλύτη για την ανάπτυξη τους, καθώς ...
  • Διερεύνηση της εφαρμογής του μείγματος προβολής, του μάρκετινγκ, στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών. Περίπτωση μελέτης "Το Χαμόγελο του Παιδιού".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζαγοραίος, Δημήτριος; Παπαστυλιανού, Παντελής
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2015
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά την ανάμειξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών με το Μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το Μείγμα Προβολής του. ...
  • Διερεύνηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στη λειτουργία και το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων της Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λαζαρίδου, Άννα; Ρουμπάκη, Αντριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-15
    Στην πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται μια σύντομη αναδρομή στην παγκόσμια οικονομική κρίση και στο πως αυτή επηρέασε την ελληνική οικονομία. Στη συνέχεια η έρευνα επικεντρώνεται στην Κρήτη και συγκεκριμένα στην περιοχή της ...
  • Διωνυμικά μοντέλα στον κύκλο ζωής προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κουτσουριδάκη, Κλειώ-Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-07-2012
    Στο κεφάλαιο ένα αναφερόμαστε στο Μάρκετινγκ. Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τον όρο μέσω των ορισμών που έχουν δοθεί από θεωρητικούς, όπως τον Kotler Philip, Ινστιτούτα Chartered Institute of Marketing και Ενώσεις όπως το ...
  • Ε-μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κονοφάου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2011
    Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν περιοριστεί στη δημιουργία ιστοσελίδας , την παροχή πληροφοριών marketing και σε μικρότερο βαθμό, στη λήψη και επεξεργασία πληροφοριών. Παρόλα αυτά, μια πιθανή αιτία για την καθυστέρηση ...
  • Έρευνα και ανάλυση αγοράς παραδοσιακών προϊόντων της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γουναδάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ματαλλιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012
    Ο τελικός σκοπός των περισσότερων εταιριών είναι η κερδοφορία. Η κερδοφορία σχετίζεται με τη θέληση των καταναλωτών να αγοράσουν τα προϊόντα μίας επιχείρησης, και να το επαναλάβουν. Για να γίνει αυτό ο καταναλωτής θα πρέπει ...
  • Εξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο: μελέτη περίπτωσης κρητικών βιολογικών αγροτικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Δάκου, Βασιλική; Μπολανάκη, Ελένη; Τσιραντωνάκη, Ερασμία
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-09-2014
    Βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη επιχείρησης εκμετάλλευσης των φυσικών καλλυντικών και ειδικότερα εκείνων που η βάση τους προέρχεται από κρητικά προϊόντα, από δύο διαφορετικές σκοπιές. Από ...
  • Εξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο: μελέτη περίπτωσης τουριστικών υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ασημακοπούλου, Τριανταφύλλη; Καράβελλας, Δημήτριος; Σεβαστάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-09-2014
    Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση ενός εξαγωγικού επενδυτικού σχεδίου, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε πρακτικό, με σκοπό την παρουσίαση των ωφελειών βιωσιμότητας και ανάπτυξης που έχει μία ...
  • Εξέλιξη του merchandising και η σημασία του για τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: THE BODY SHOP.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κάζα, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-04-2012
    Το εμπόριο αποτελεί παραδοσιακό και ισχυρό κλάδο της ελληνικής οικονομίας αλλά και της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Στην αναβάθμιση του ρόλου του εμπορίου συντέλεσαν μεταξύ άλλων, η τεχνολογική εξέλιξη που υποστηρίζει ...
  • Επιχειρησιακός προγραμματισμός επιχείρησης με παράλληλη αξιολόγηση του συστήματος πληροφόρησης και του εσωτερικού της ελέγχου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αλεξίου, Παναγιώτα; Αργύρη, Αλεξάνδρα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-10-2011
    Είναι γνωστό ότι αρκετές επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν τμήμα Marketing. Είναι όμως απαραίτητο μια επιχείρηση η οποία θέλει να προβάλλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της να ακολουθήσει κάποια στρατηγική marketing για να ...
  • Η ανάλυση του υποδείγματος ΔΑΕΑ (SWOT ANALYSIS). Πόσο εύχρηστο και πρακτικό γίνεται κατα την εφαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα. Ενα παράδειγμα εφαρμογής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σπινθουράκη, Αυρηλία–Ζωή
    Επιβλέπων καθηγητής: Σαρχιανάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-05-2011
    Η ολοένα συνεχής και αυξανόμενη μεταβλητότητα των παραγόντων που επηρεάζουν την συμπεριφορά μιας επιχείρησης, επιβάλλει στα διοικητικά της στελέχη-είτε αυτά είναι οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες της, είτε μάνατζερ που έχουν προσληφθεί ...
  • Η ανατομία του τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αγγελάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-14
    Η παρούσα εργασία αποτελεί μια απόπειρα καταγραφής και ανάλυσης της ανάπτυξης του τουρισμού παγκοσμίως αλλά κυρίως για την χώρα μας. Σκοπός της είναι να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τι είναι τελικά αυτό το φαινόμενο που ...