• Συγκριτική μελέτη των κυριοτέρων σύγχρονων εργαλείων ανάπτυξης διαδραστικών html 5 διαφημίσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νζέιμ, Άκης
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-07
    Το διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια αποτελεί μέρος της ζωής μας και αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο. Το σύγχρονο marketing προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της νέας εποχής και ένα σύγχρονο μέσο για την προώθηση μιας εταιρείας ...
  • Τα chatbots και οι δυνατότητες που παρέχουν στο μάρκετινγκ. Υλοποίηση και ενσωμάτωση ενδεικτικού chatbot σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αχλαδιανάκης, Αντώνης; Παππά, Ελένη; Pappa, Eleni
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-29
    Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η παρουσίαση και η δημιουργία ενός ενδεικτικού Chatbot και η ενσωμάτωση του σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (cms). Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε στους αναγνώστες ...
  • Το HTML 5 και οι δυνατότητες που παρέχει στην ηλεκτρονική διαφήμιση/προώθηση. Νέες εφαρμογές για διαφήμιση σε φορητές διαδικτυακές συσκευές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γαβριλάκης, Χρίστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2013
    Το HTML είναι η συντόμευση για το HyperText Mark-up Language, δηλαδή την γλώσσα του διαδικτύου στην οποία δημιουργούνται οι Ιστοσελίδες. Κάτω από αυτές τις όμορφες ιστοσελίδες που κοιτάμε, βρίσκεται μία ατελείωτη ακολουθία ...
  • Το social media marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ασμάνης, Παναγιώτης; Σπανουδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-22
    Στην παρούσα πτυχιακή διερευνάται η χρήση των social media ως εργαλείο marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αρχικά, γίνεται εκτενής αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο των social media ενώ στη συνέχεια, αναπτύσσονται θέματα που ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης: τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζωγραφιστού, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-20
    Στην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε την συμβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων. Η εργασία αποτελείται από επτά κεφάλαια με την εξής διάρθρωση: Στo πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η ...
  • Το κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο (m-commerce) και η εξέλιξη του στην Ελλάδα. Ανάπτυξη εφαρμογής (app) ηλεκτρονικού εμπορίου με εργαλείο m-commerce.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κουτσουράδη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21
    Στις μέρες μας το ηλεκτρονικό εμπόριο λαμβάνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις. Η χρήση του διευκολύνει την καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου. Επίσης, τα κινητά τηλέφωνα αποτελούν ολοένα και πιο σημαντικό και απαραίτητο ...