• Μελέτη του διαδραστικού marketing για τα ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκάμαρης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-19
    Τα ψηφιακά μέσα ενσωματώνουν μια νέα διάσταση, που ανατρέπει τους κανόνες του παραδοσιακού μάρκετινγκ: τη διαδραστικότητα, δηλαδή την αλληλεπίδραση του καταναλωτή με το μήνυμα. Αυτή η διαδραστικότητα εισάγει νέους κανόνες ...
  • Μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αποτελεσματική αξιοποίηση τους στο μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπριτζολάκη, Ειρήνη; Πετράκη, Μαρία; Τσικνάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-02
    Η εξέλιξη του διαδικτύου έχει αλλάξει κατά πολύ τα δεδομένα του εμπορίου, αφού πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί αρκετά και όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Μάλιστα ...
  • Μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην σύγχρονη διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλιάγας, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-19
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανακάλυψη και η παρουσίαση της σχέσης της διαφήμισης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ολοένα και αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές άλλαξαν το τοπίο της διεθνούς ...
  • Μελέτη των σύγχρονων διαφημιστικών μέσων του Διαδικτύου και της αξιοποίησής τους από τις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καρανίκας, Φώτης; Λάβδας, Αλέξανδρος; Παππάς, Νίκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Στην πτυχιακή που ακολουθεί, διαπραγματευτήκαμε με την εξέλιξη του σύγχρονου μάρκετινγκ καθώς και με τις σύγχρονες μορφές διαφήμισης. Έτσι λοιπόν, αναφερθήκαμε στις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης, και κυρίως, στην διαφήμιση ...
  • Μελέτη, σχεδίαση και υλοποίηση δικτύου βασισμένο στο πρότυπο DVB-H.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σκλαβούνος, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-09-2012
    Ο στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθούν τα καινούρια πρότυπα ψηφιακής τηλεόρασης (DVB-T2,DVB-H), τα οποία προσφέρουν την δυνατότητα μετάδοσης τηλεοπτικού σήματος υψηλής ευκρίνειας αλλά και πολυμεσικών εφαρμογών ...
  • Μελέτη, σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση δικτύου παροχής αμφίδρομων διαδραστικών υπηρεσιών με τη χρήση πλατφόρμας επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τοτόμη, Αννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Η πτυχιακή εργασία εστιάζεται στη χρήση της σύγχρονης και προτυποποιημένης τεχνολογίας της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης (DVB-T) ως ευρυζωνικό δίκτυο πρόσβασης για υπηρεσίες δεδομένων. Για το σκοπό αυτό προτείνεται και ...
  • Μελέτη, σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση μηχανισμού παροχής εγγυημένης ποιότητας υπηρεσίας σε δίκτυα 802.16.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καραδήμας, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2009
    Ο βασικός στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας επικεντρώνεται στην παροχή δεδομένων εγγυημένης Ποιότητας Υπηρεσίας επιβεβαιώνοντας πειραματικά τις δικτυακές επιδόσεις του προτύπου IEEE802.16 (WiMAX) με χρήση μηχανισμών ...
  • Μελέτη, σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση συστήματος μετάδοσης διαδικτυακών και πολυμεσικών υπηρεσιών με τη χρήση πλατφόρμας επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Η εξέλιξη του προτύπου επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης DVB-T και η εφαρμογή του πάνω σε επίγεια κανάλια είναι μία από τις πιο σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις στις ασύρματες τηλεπικοινωνίες. Μια πλατφόρμα DVB-T μπορεί να ...
  • Νεοφυής επιχειρηματικότητα και επιχειρηματικό περιβάλλον στην σύγχρονη κοινωνία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λαζάρου, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον αποτελεί, δίχως αμφιβολία, ένα ανεπτυγμένο, πολύπλοκο και συνεχώς μεταβαλλόμενο μοντέλο οικονομικής δραστηριότητας. Οι συνεχείς αλλαγές καθώς και οι καταιγιστικές εξελίξεις στην παγκόσμια ...
  • Νευρομάρκετινγκ, η ψυχολογία του καταναλωτή και η σχέση με το digital marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Ζωγοπούλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17
    Για δεκαετίες, τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων προσπαθούσαν να κατανοήσουν τα κίνητρα πίσω από την πρόθεση αγοράς που εκφράζει ο καταναλωτής. Τι κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει και να το ζητάνε όλοι; Τι σκέφτονται και ...
  • Νομοθετικές ρυθμίσεις για την προστασία του έλληνα και ευρωπαίου καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ηλιάδου, Παρθένα; Χατζηγιάννη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Αντικείμενο της παρούσας αποτελεί η συνοπτική και περιεκτική παρουσίαση των νομοθετικών ρυθμίσεων που υφίστανται για την προστασία του καταναλωτή. Εξετάζονται με άξονες τις δύο διακρίσεις οι οποίες είναι δυνατές ως προς ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων και των νέων τεχνολογιών σε θέματα προβολής και διαχείρισης της ηλεκτρονικής φήμης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαραγκουδάκη, Βαλεντίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-15
    Δημόσιες Σχέσεις είναι η δόμηση επικοινωνίας μεταξύ ενός ατόμου ή ομάδας ατόμων με ένα ευρύ κοινό με σκοπό την δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την εξυπηρέτηση κοινών συμφερόντων. Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων έχει ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στον ελληνικό αθλητισμό σε περίοδο οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φανφάνης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26
    Ο κρατικό- κεντρικός αθλητισμός που εφαρμόζεται στην Ελλάδα προσέφερε την άνεση στις Ομοσπονδίες ώστε να λειτουργούν με αναποτελεσματικό τρόπο καθώς επί χρόνια τις συντηρούσε προσφέροντας παράλογα υψηλές (για τις οικονομικές ...
  • Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων για την βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κυπριώτης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2015
    Η εργασία αναπτύσσεται σε 2 μέρη. Στο πρώτο κομμάτι παρουσιάζεται η βιβλιογραφική έρευνα σχετικά με τα κοινωνικά δίκτυα και των στρατηγικών μάρκετινγκ που μπορούν να υλοποιηθούν με την χρήση αυτών. Το κομμάτι αυτό αναλύεται ...
  • Ο τουρισμός αντιμέτωπος με την βιομηχανία τρόμου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κόντη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία αναπτύσσεται με σταθερά υψηλό ρυθμό την τελευταία δεκαετία στη σύγχρονη κοινωνία. Είναι ένας τρόπος ψυχαγωγίας που δίνει την δυνατότητα στον άνθρωπο να εξερευνήσει διάφορους προορισμούς ...
  • Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δικαίος, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26
    Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθούν οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις διάφορες τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων και να διαπιστωθεί πως διαμορφώνονται σχετικές επιλογές λαμβάνοντας υπόψη ένα ...
  • Προβολή και προώθηση αναδυόμενων παραγόμενων αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπότσογλου, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-11-2015
    Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν τα καταναλωτικά πρότυπα, οι συμπεριφορές, οι προτιμήσεις και τάσεις της αγοράς, αναφορικά με τα αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας στην σύγχρονη εποχή. Συγκεκριμένα εκπονήθηκε ...
  • Προβολή και προώθηση των ελληνικών οίνων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πολίτη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-08
    Γνωρίζοντας πόσο σημαντικές είναι οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων τόσο για κάθε μεμονωμένη επιχείρηση όσο και για την Εθνική μας Οικονομία, πρέπει κατ’ αρχή να συνειδητοποιηθούν ποιες είναι οι στοιχειώδεις απαιτήσεις ...
  • Προώθηση ιστοσελίδων αξιοποιώντας τεχνικές internet marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σαβαλάν, Μαγδαληνή-Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι οι τεχνικές internet marketing και πώς αυτές εφαρμόζονται σε μια ιστοσελίδα, ώστε να βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησης ηλεκτρονικά. Ο ερευνητικός στόχος είναι η διερεύνηση του ...
  • Προώθηση και μάρκετινγκ επιχειρήσεων με χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λιακόπουλος, Κωνσταντίνος; Μητσικουρίδης, Νικόλαος; Σαρρής, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21
    Στην εργασία αυτή μελετάμε την έννοια του Social Media Μάρκετινγκ και τη σύνδεσή του με το χώρο των επιχειρήσεων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι ...