• Η αξιοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις σύγχρονες επιχειρήσεις-μελέτες περίπτωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Λύρα, Χρύσα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2009
    Στην παρούσα εργασία επιχειρούμε να αναλύσουμε τα κυριότερα ζητήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας γενικότερα, εστιάζοντας στον βαθμό και στους τρόπους αξιοποίησης του από τις σύγχρονες ...
  • Η ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών στο διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μουρσελλά, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2013
    Η πραγµατοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών µέσω του διαδικτύου σε πολλές περιπτώσεις αναστέλλεται λόγω ζητηµάτων ασφάλειας. Η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα των χρηστών σχετικά με την εκτέλεση ηλεκτρονικών συναλλαγών, αποτελούν ...
  • Η διάδοση του Internet στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παύλου, Ανθούλα; Μυλωνάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στόχος ήταν η δημιουργία ενός διαδικτύου που θα εξασφάλιζε την επικοινωνία μεταξύ απομακρυσμένων δικτύων, έστω και αν κάποια από τα ενδιάμεσα συστήματα βρίσκονταν προσωρινά εκτός λειτουργίας. Κάθε πακέτο θα είχε την ...
  • Η διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Αττική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μακριάς, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02
    Το διαδίκτυο έχει αποκτήσει καθεστώς ως δυναμική εμπορική πλατφόρμα, κάτι περισσότερο από μια πλούσια πηγή επικοινωνίας. Έχει εντείνει την πολυπλοκότητα της απλής πράξης αγοράς. Οι παραδοσιακές αγορές από ιδιώτες έχουν ...
  • Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα μέσω των δημόσιων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαμάκα, Αικατερίνη–Μαρία; Λάγιου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Αντικείμενο μελέτης της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας αποτελεί η ανάλυση τριών εννοιών: του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στα επόμενα τρία κεφάλαια που θα ακολουθήσουν ...
  • Η επίδραση της οικονομίας διαμοιρασμού στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Μελέτη περίπτωσης: Airbnb.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δασκαλάκη, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-30
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η επισταμένη διερεύνηση της έννοιας της οικονομίας διαμοιρασμού και του τρόπου με τον οποίο αυτή επηρεάζει τις πτυχές της ανθρώπινης δραστηριότητας και κατ’ επέκταση τον τουριστικό ...
  • Η επίδραση του διαδικτύου στις κοινωνικές σχέσεις των νέων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Πατεδάκη, Ελένη; Πηγή, Κυριακή; Συκιωτάκη, Άρτεμις-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καλαϊτζάκη, Αργυρούλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-07-2014
    Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τις κοινωνικές σχέσεις των νέων ανθρώπων σχετικά με το Διαδίκτυο. Έναυσμα για τη διενέργειά της αποτέλεσε το γεγονός ότι το θέμα αυτό είναι μείζονος σημασίας και πρέπει να γίνει ...
  • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαδοπούλου, Χαρίκλεια; Σκυλλά, Καλοτίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-10-2015
    Στην διπλωματική εργασία με θέμα «Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις δημόσιες σχέσεις», επιχειρείται αρχικά μια σε βάθος ανάλυση των δύο βασικών όρων του θέματος, δηλαδή των «κοινωνικών δικτύων» και των «δημοσίων ...
  • Η ηλεκτρονική τραπεζική (e-banking) στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αγιομυργιανάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008
    Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία, σκοπός μας είναι να εξετάσουμε το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται η ηλεκτρονική τραπεζική στη χώρα μας. Για το λόγο αυτό, αρχικά γίνεται μία εισαγωγή στο e-banking, όπου αναφέρονται συνοπτικά τα ...
  • Η θεματική και σχεδιαστική εξέλιξη του web design (σχεδιασμού ιστοσελίδων) από τις πρώτες ημέρες του internet μέχρι και σήμερα. Κατασκευή ενός διαδικτυακού τόπου σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις του web design.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπουκουβάλα, Χρυσάνθη; Μπουκουβάλα, Αντελίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-04-2009
    Ο σχεδιασμός web-sites δεν είναι απλά η δημιουργία όμορφων σελίδων, ούτε μια στατική διαδικασία, είναι έκφραση, τεχνική και διαρκής εκμάθηση, καθώς το internet εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία ...
  • Η νέα πραγματικότητα των πληροφοριακών συστημάτων στις ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χαμηλάκη, Πόπη; Φουρδουλεράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η πληροφορία αποτελεί βασική παράμετρο για όλα τα πληροφοριακά συστήματα. Η πληροφορική παρέχει αποτελεσματικά εργαλεία τόσο στους καταναλωτές, οι οποίοι πλέον μπορούν εύκολα να αναγνωρίζουν ποια υπηρεσία ή ποιο προϊόν ...
  • Η νοσηλευτική διαδικτυακή εκπαίδευση ως μέσο διερεύνησης της νοσηλευτικής γνώση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
    Συγγραφείς: Χατζηδιάκος, Τσαμπίκος; Καρούζου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Ροβίθης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Στην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια παρουσίασης των εφαρμογών αυτών του Διαδικτύου, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους νοσηλευτές με σκοπό την διεύρυνση της γνώσης τους. Παρουσιάζεται αρχικά το Διαδίκτυο, μέσα ...
  • Η σημασία της ασφάλειας στο πλαίσιο των εμπορικών συναλλαγών μέσω του διαδικτύου σε επίπεδο B2C: Η περίπτωση της MULTIRAMA.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σουπιάδου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας οι καταναλωτές βρίσκονται σε ασάφεια και εμφανίζονται επιφυλακτικοί, σε ότι αφορά θέματα που έχουν άμεση σχέση με την Ασφάλεια κατά τις αγορές που πραγματοποιούνται στο Διαδίκτυο. ...
  • Η σημασία της επικοινωνίας στον τουρισμό με έμφαση στα εντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουλούρη, Συλβάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    H επικοινωνία αποτελεί τον πιο καθοριστικό παράγοντα για να μπορέσει να λειτουργήσει ο τουρισμός αποτελεσματικά στο σύνολό του. H επιλογή των διακοπών είναι μία δύσκολη υπόθεση, γιατί είναι μία υπηρεσία η οποία δημιουργείται ...
  • Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αθανασιάδη, Αναστασία; Σφυράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21
    Από τις αρχές του 21ου αιώνα η υπερπληθώρα της πληροφορίας αποτελεί συχνό φαινόμενο. Σε έναν κόσμο που αναμεταδίδονται διαδικτυακές συχνότητες δεν θα μπορούσε να παραληφθεί η εμπλοκή του ανθρώπου σε αυτό. Διαχρονικά, ...
  • Η χρήση νέων τεχνολογιών σε έφηβους μαθητές ηλικίας 13-18 ετών, στους δήμους Μεσολογγίου, Ηρακλείου και Αγίας Βαρβάρας (Αττική).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Κορακίδη, Λεονόρα; Λάφη, Ελένη; Περογαμβράκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Η πτυχιακή μας εργασία εστιάζει στη χρήση νέων τεχνολογιών στην πληθυσμιακή ομάδα των εφήβων μαθητών και πως επηρεάζονται μέσα από αυτή. Στο εγχείρημά μας αυτό θα μελετηθούν δύο παράμετροι, από τη μία πλευρά οι νέες ...
  • Η χρήση του internet στον κλάδο του Real Estate Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μποωονάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτικαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-07-2012
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η Χρήση του Internet στον Κλάδο του Real Estate Κρήτης. Σκοπός της εκπόνησης της συνίσταται τόσο στην πληροφόρηση όσο και στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούν ...
  • Η χρήση του διαδικτύου από νέους ηλικίας 18 και άνω που φοιτούν στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Κουφογιάννη, Χριστίνα; Ταβερνάρη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κύρου, Ιωάννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-11-2013
    Πολλοί υποστηρίζουν ότι το διαδίκτυο είναι η επανάσταση των τελευταίων δεκαετιών, είναι το εργαλείο στην επιστήμη, στην ενημέρωση, στη ψυχαγωγία. Με την συνεχή εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, οι χρήστες του διαδικτύου είναι ...
  • Η χρήση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκης, Παύλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φουκαράκη, Γεωργία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-06-2011
    Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου. Το Internet, όπως είναι η διεθνής ονομασία του, είναι ...
  • Η χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές, σε επίπεδο B2C και ο ρόλος της online διαφήμισης στην πραγματοποίηση τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λιάκος, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-09-2009
    Οι τάσεις που επικρατούν σήμερα στην κοινωνία αλλά και η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας, δημιουργούν την ανάγκη για επεξεργασία του διαδικτυακού κόσμου των ηλεκτρονικών προϊόντων και ...