• Ηλεκτρονικό δημοπρατήριο αγροτικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βλαστάκης, Γεώργιος; Κουνελάκης, Ιάκωβος; Χατζάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05
    Στο σύγχρονο εμπόριο η τάση για ένα διαδραστικό ηλεκτρονικό εμπορικό σύστημα δε μπορεί να αφήσει ανέπαφο κανέναν τομέα που περιέχει αγορά και πώληση προϊόντων. Η ανάγκη αγοραστών και πωλητών να ανταλλάξουν πληροφορίες με ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κατσιάρα, Ανδριάνα; Βορεινάκη, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17
    Η αύξηση του επιχειρηματικού ανταγωνισμού που εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια, ωθεί τον επιχειρηματικό κόσμο στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών μεθόδων επιχειρηματικής δράσης και στην υιοθέτηση σύγχρονων εφαρμογών. Μια ...
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών. Σχεδιασμός-ανάπτυξη-προώθηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κρητικού, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-14
    Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιάσουμε το πλαίσιο λειτουργίας και ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος παιχνιδιών περιγράφοντας παράλληλα και την ευρύτερη έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου. ...
  • Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ταξιδιωτικά πρακτορεία: επιδράσεις και ενδεικνυόμενοι τρόποι εφαρμογής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδομιχελάκης, Ηλίας; Φιλιππάκης, Χαρίλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Έσθηρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-02-2010
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εφαρμογής προγραμμάτων Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, η περιγραφή των επιδράσεων που λαμβάνουν χώρα, καθώς και η ανάδειξη των ενδει-κνυόμενων ...
  • Ηχητικός σχεδιασμός στη ραδιοφωνική διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Βοϊνάς, Σωτήρης. Γκιλίτση Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καλοζάκης, Σπυρίδων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-10-2014
    Η εργασία αυτή έχει ως αντικειμενικό σκοπό τη μελέτη του ηχητικού περιεχομένου στη ραδιοφωνική διαφήμιση και τη δημιουργία προτύπων που οδηγούν σε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. Με τον όρο επιτυχημένο αποτέλεσμα εννοείται μια ...
  • Ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία ενός σύγχρονου τουριστικού πρακτορείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδογιάννη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κομποράκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2009
    Σε μια εποχή όπου όλοι μιλούν για την ανάγκη ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και εξαγγέλλονται συχνά προγράμματα που θεωρείται ότι συμβάλλουν στην κατεύθυνση αυτή, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν ενδιαφέρουσες ιδέες ...
  • 'Ιδρυση, οργάνωση, λειτουργία των επιχειρήσεων (Ειδική αναφορά στο Μάρκετινγκ).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσικανδυλάκης, Διομήδης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-02-2015
    Ο όρος «οργάνωση» είναι ένας όρος που, αν και έχει απασχολήσει αρκετά τους επιστήμονες τα τελευταία χρόνια, εντούτοις η έννοιά του δεν είναι ακόμη και σήμερα πλήρως κατανοητή. Πολλές φορές λέγεται από τους ειδικούς ότι «με ...
  • Κατάρτιση ενός επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) για μια μικρομεσσαία επιχείρηση στον κλάδο εστίασης και αναψυχής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δέτσικας, Βασίλειος; Detsikas, Vasileios; Καπερνάρος, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-11
    Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά τη κατάρτιση ενός επιχειρηματικού σχεδίου για μια μικρομεσαία επιχείρηση που ανήκει στον ανταγωνιστικό κλάδο της εστίασης και της αναψυχής. Παρουσιάζεται εκτενώς το θεωρητικό υπόβαθρο που ...
  • Κατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ (Marketing Plan) σε επιχείρηση προώθησης ηλεκτρολογικού υλικού. Συνεταιρισμός Εργοληπτών Ηλεκτρολόγων Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μαλανδράκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπουτσάκης, Χαράλαμπος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-03-2012
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η κατάστρωση ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε επιχείρηση προώθησης ηλεκτρολογικού υλικού. Η εταιρία με την οποία θα ασχοληθούμε είναι ο συνεταιρισμός ηλεκτρολόγων Χανίων με το λογότυπο «ΣΕ.ΗΛ.Χ.» ...
  • Κατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην εταιρεία: ΓΕΤΗΛ – Σ. ΜΙΧΑΗΛΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε. επιχείρηση προώθησης ηλεκτρολογικού υλικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κουρμαδιάς, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπουτσάκης, Χαράλαμπος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Στην παρούσα ερασία που παρουσιάζεται, αναπτύσεται η ανάλυση marketing της εταιρείας ΓΕΤΗΛ - Σ. Μιχαήλοθ και ΣΙΑ Ο.Ε.. Η εταρεία είναι μια ηλεκτρολογική επιχείρηση με έδρα το νησί της Ρόδου.
  • Κρητική διατροφή και γαστρονομία ως εργαλείο marketing στον Ελληνικό τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λιλιμπάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-03-2015
    Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάδειξη της Κρητικής διατροφής και Γαστρονομίας έχοντας σαν αποτέλεσμα την ενσωμάτωσή της στο marketing του Ελληνικού Τουρισμού. Για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού ...
  • Λειτουργία της επικοινωνίας και οι τρόποι που γίνεται περισσότερο αποτελεσματική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπουμάκη, Μαρία; Παναγιωτάκη, Ελισάβετ
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010
    Η λειτουργία της επικοινωνίας σίγουρα σαν θέμα είναι τεράστιο και ανεξάντλητο. Υπάρχουν πολλές απόψεις και γνώμες γύρω στο πως μπορεί η επικοινωνία να συμβάλει στην καλύτερη συμβίωση των ανθρώπων πρώτα απ' όλα μεταξύ τους, ...
  • Μάρκετινγκ - MIX τραπεζών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βασιλειάδη, Κατερίνα; Μιχελινάκης, Ευτύχιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σηφάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2009
    Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναπτύσσεται το περιβάλλον λειτουργίας των ελληνικών τραπεζών μέσα από μια σειρά πράξεων που πρέπει να ακολουθήσουν με στόχο την διαφοροποίησή τους από τους άλλους πιστωτικούς ...
  • Μάρκετινγκ εκδηλώσεων: Η περίπτωση των διεθνών επιστημονικών συνεδρίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπουμάκκου, Μαγδαληνή; Πύλιαρη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-15
    Στην παρούσα εργασία ορίζονται, αναλύονται και παρουσιάζονται οι μέθοδοι οι οποίοι ακολουθούνται κατά την διοργάνωση εκδηλώσεων και πιο συγκεκριμένα τη διοργάνωση επιστημονικών συνεδρίων με διεθνή χαρακτήρα. Η εργασία ...
  • Μάρκετινγκ και συμπεριφορά του καταναλωτή στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κεφαλα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Στη παρούσα ενότητα θα δοθούν σχετικοί με το θέμα ορισμοί, συγκεκριμένα θα οροθετηθούν οι όροι Μάρκετινγκ, καταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή και τέλος ο όρος τουρισμός. Μέσα από την οριοθέτηση των όρων ο αναγνώστης θα ...
  • Μάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ρουμελιωτάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25
    Η Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence - EQ) είναι ένα νέο πεδίο στην επιστήμη της ψυχολογίας με επιρροή στις προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ. Το πεδίο της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, ...
  • Μάρκετινγκ μαζικής αποστολής e-mail.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπομπέτσης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-04
    Σκοπός της πτυχιακής ήταν η μελέτη των μεθόδων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η υλοποίηση web εφαρμογής για την σωστή χρήση τους. Η εφαρμογή κάνει χρήση νέων τεχνολογιών, μεθοδολογιών και τακτικών μάρκετινγκ ...
  • Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρβουνάκης, Γεώργιος; Κοκολάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2014
    Η αναγκαιότητα του µάρκετινγκ αποτελεί βασικό ρόλο όχι μόνο στις µεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να καταστούν βιώσιµες και ανταγωνιστικές. Αυτή η ανάγκη ...
  • Μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις λογιστικών υπηρεσιών: ποιότητα και διατήρηση πελατείας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γιάγκος, Δημήτριος; Γρηγοριάδης, Αλέξανδρος; Καρνιαούρας, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-11-2015
    Στη συγκεκριμένη εργασία και έρευνα που διεξάγεται, πραγματοποιείται γενικευμένη αναφορά στο θέμα του μάρκετινγκ των υπηρεσιών στη χωρά μας και ειδικότερα σε επιχειρήσεις που προσφέρουν λογιστικές υπηρεσίες. Ο σκοπός της ...
  • Μάρκετινγκ στην ελληνική δισκογραφία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Παπαδοπούλου, Δήμητρα; Χρυσίδης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεϊζογλου, Κυριακή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Το μάρκετινγκ στην Ελληνική δισκογραφία είναι ένας όρος τόσο κοινός όσο και άγνωστος. Είναι ένας όρος που επιδέχεται πολλές ερμηνείες και ενδέχεται όλες να είναι σωστές. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και του κινηματογράφου ...