• Μελέτη της ασφάλειας των υπηρεσιών VOIP.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γιαννάκος, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μανιφάβας, Χαράλαμπος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-01-2010
    Το VoIP (ακρωνύμιο του Voice Over Internet Protocol - Φωνή Μέσω του Πρωτοκόλλου Διαδικτύου) είναι το όνομα μιας τεχνολογίας που αλλάζει το νόημα στην φράση Τηλεφωνικές Κλήσεις. Είτε αναφερθούμε σε ιδιώτες είτε σε επιχειρήσεις, ...
  • Μελέτη των επιπτώσεων της χρήσης του διαδικτύου στην εγκληματικότητα των εφήβων ηλικιας 13 – 16 ετών. Μελέτη σε τρείς πολεις της Ελλάδας, Ηράκλειο, Μονεμβασιά και Ρόδο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Δαγαλάκη, Βασιλική; Σκαρμούτσου, Θεοδώρα; Σταθοπούλου, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2015
    Ένα φαινόμενο που αναδύεται στις μέρες μας είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός. Πληθώρα ερευνών που έχουν προσανατολιστεί στη μελέτη του, καταδεικνύουν ότι οι έφηβοι αποτελούν μια κοινωνική ομάδα «υψηλού κινδύνου». Σκοπός, ...
  • Μελέτη, σχεδίαση, υλοποίηση και προγραμματισμός αυτοματισμού ελεγχόμενου από το διαδίκτυο, απουσία υπολογιστή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Αρτζουχαλτζής, Χρήστος-Ιουλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρηγάκης, Ηρακλής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-07-2012
    Το συγκεκριμένο έργο ασχολείται με το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός αυτοματισμού ελεγχόμενου από το διαδίκτυο. Πρόκειται για μια υπολογίσιμη προσέγγιση καθώς το κόστος κατασκευής είναι περιορισμένο, η κατανάλωση αναιμική, ...
  • Μηχανές αναζήτησης. Πώς να βρω αυτό που θέλω στο internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΣΕ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
    Συγγραφείς: Δεσύλλας, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνιδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Το διαδίκτυο περιλαμβάνει κάθε είδους πληροφορία και είναι ίσως το πρώτο μέρος από το οποίο ξεκινά κάποιος την αναζήτηση στοιχείων για οποιονδήποτε και οτιδήποτε: από την αναζήτηση μίας φωτογραφίας ή ενός μουσικού αρχείου, ...
  • Μηχανογράφηση αποθήκης ανταλλακτικών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κουκουδάκης, Γρηγόρης; Κυρώσης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-10-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει τη θεωρητική ανάλυση, μελέτη και κατανόηση της λειτουργίας μιάς αποθήκης ανταλακτικών και πιο συγκεκριμένα μιάς ηλεκτρονικής και διαδικτυακής πλατφόρμας διαχείρησης και ...
  • Μοντέλα & μέθοδοι αλληλεπίδρασης σε περιβάλλοντα εικονικών κοινοτήτων του παγκόσμιου ιστού: Η περίπτωση της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γουρνιεαζάκης, Γιάννης; Θεοδωράκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκης, Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Στην αναφορά αυτή θα αναλυθούν οι στόχοι, η μεθοδολογία και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την ολοκλήρωση αυτής της εργασίας. Το θεματικό αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής είναι η διαχείριση μιας ηλεκτρονικής ...
  • Ο βαθμός επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπαλίδης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2015
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει το βαθμό επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό και κατά πόσο αυτές μπορούν να τον προωθήσουν πηγαίνοντάς τον όχι μόνο μπροστά, αλλά και ...
  • Ο παραδοσιακός τρόπος ασφάλισης σε σύγκριση με την ασφάλιση μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κελαϊδίτη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-07-2014
    Ένας από τους κύριους λόγους συγγραφής αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει τις επιπτώσεις του νέου διαδικτυακού τρόπου ασφάλισης, κυρίως στους διαμεσολαβητές, τους μεσίτες και τους παραγωγούς ασφαλειών. Επιπλέον, ...
  • Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πλέστη, Ελένη; Στάμου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-05-2013
    Το Social Media Marketing αναφέρεται σε ένα νέου είδους marketing, που απευθύνεται κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την ...
  • Οι δυνατότητες των theme builders για το δημοφιλές σύστημα διαχείρισης περιεχομένου wordpress. Σύγκριση δυνατοτήτων και παραδειγματική εφαρμογή χρήσης τους στην κατασκευή ολοκληρωμένου ιστοχώρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ελευθεριάδης, Αβραάμ; Τσικριτζή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015
    Ένα μεγάλο μέρος των ιστότοπων που κατασκευάζεται βασίζεται πλέον στα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου που επιτρέπουν στο χρήστη να διαχειρίζεται το δικτυακό του περιεχόμενο, όπως κείμενα, εικόνες, πίνακες κ.λπ., με ...
  • Οι επιπτώσεις της διαδικτυακής πειρατείας στη μουσική βιομηχανία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Ζώτου, Έλενα Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψυχαράκη, Ουρανία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2011
    Οι αναφορές στην ακόλουθη εργασία καλύπτουν ένα πολύ μικρό μέρος της κατανόησης της έννοιας της πνευματικής ιδιοκτησίας, τα όριά της και οι επιπτώσεις της εκμετάλλευσής της. Το θέμα της εργασίας είναι: «Οι επιπτώσεις της ...
  • Οι επιπτώσεις της νέας οικονομίας στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδάκη, Ζαχαρένια
    Επιβλέπων καθηγητής: Μπιτσάκη, Μαρίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-05-2012
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αναλυθεί ο τομέας των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, να γίνει κατανοητός ο όρος Νέα Οικονομία εξετάζοντας πως δημιουργήθηκε, που στηρίζεται, ποιες είναι οι κυριότερες εφαρμογές της, ...
  • Οι καινοτομικές επιδόσεις των 25 Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης στον τομέα της πληροφορικής. Τελευταίες εξελίξεις και η θέση της Ελλάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βρεττού, Ρεγγίνα; Κατσαρού, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Σφακιανάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Η πτυχιακή μας εργασία περιγράφει τις καινοτομικές επιδόσεις των 25 Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της πληροφορικής,τις τελευταίες εξελίξεις και τη θέση της Ελλάδας. Ειδικότερα θα αναλύσουμε τους δείκτες που ...
  • Οι όψεις της επιστήμης κατά το Μεσαίωνα και οι προϋποθέσεις της επιστημονικής επανάστασης – ανάπτυξη ιστοτόπου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κουτράκη, Χαρίκλεια; Μαχαλιώτη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-05-2009
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα γίνει μία προσπάθεια να παρουσιαστούν οι εξελίξεις στον τομέα των επιστημών κατά τη διάρκεια του Μεσσαίωνα και να εξερευνηθούν οι συνθήκες, αλλά και οι προϋποθέσεις, κάτω από τις οποίες ...
  • Οι προοπτικές του σχεδιασμού ανταποκρινόμενων ιστοχώρων (Responsive Web Design) σε έξυπνες τηλεοράσεις (Smart TVs).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Θάνου, Σωτηρία-Ευανθία; Κουτσιούμπα, Διαμαντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-11
    Στη σύγχρονη εποχή, η τεχνολογία έχει εξελιχθεί με ραγδαία ταχύτητα, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα χρήσης του Ίντερνετ όχι αποκλειστικά από τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές (Η/Υ) αλλά και από συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα, ...
  • Οι στάσεις και αντιλήψεις των σπουδαστών/τριών του ΤΕΙ Ηρακλείου Κρήτης για τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και τάσεις αυτοκτονίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Αρβανιτίδου, Χριστίνα; Δρουδάκη, Σοφία–Άννα; Τσαβολάκη, Νεκταρία-Κλεάνθη
    Επιβλέπων καθηγητής: Οικονόμου, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Το φαινόμενο των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης, ακριβώς λόγω της μαζικής αποδοχής, υιοθέτησης και συμμετοχής αποτελεί τα τελευταία χρόνια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα, που εισβάλει στην καθημερινότητα του μέσου ενεργού ...
  • Οπτικοακουστικά συστήματα επικοινωνίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αποστολοπούλου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρκουλάκη, Ευτυχία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2011
    Η ραγδαία εξέλιξη των επικοινωνιών, με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, είναι ένα φαινόμενο που απασχολεί και θα απασχολήσει τον άνθρωπο στο μέλλον. Ο συνδυασμός αυτής της τεχνολογίας με τις νέες τεχνολογίες ραδιόφωνου ...
  • Οφέλη και πρακτικές προώθησης επιχειρήσεων εστίασης με τη χρήση διαδικτυακού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Ευανθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται όλο και περισσότερο η ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αφού το διαδίκτυο έχει εισέλθει δυναμικά στις ζωές των χρηστών και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. ...
  • Πολυμέσα. Παρουσίαση της ύλης ψηφιακά κυκλώματα Ι - ΙΙ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαδάτος, Σπύρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Σκοπός του είναι να εξηγήσει τα σημαντικότερα τμήματα του προγράμματος FRONT PAGE 2000 που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή της πτυχιακής καθώς και να επισημάνει χρήσιμες παρατηρήσεις σε μεταγενέστερους χρήστες που έχουν ...
  • Προβολή και προώθηση ξενοδοχείου στο διαδύκτιο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πλευράκη, Αφροδίτη; Φοβάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφύλλου, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-06-2010
    Η εργασία χωρίζεται σε δέκα επιµέρους κεφάλαια. Ξεκινώντας δίνεται µία σύντοµη ιστορία του διαδικτύου, η εξέλιξή του ως τη µορφή που το γνωρίζουµε σήµερα, καθώς και ποιοι παράγοντες καθορίζουν το κοινό του. Στη συνέχεια ...