• Instagram marketing – Μεθοδολογία, καλές πρακτικές και η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουράσης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18
    Στην εποχή του λεγόμενου digital story telling της ψηφιακής πραγματικότητας τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημείο τομής της καθημερινότητας των ανθρώπων καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται και σαν εργαλεία ...
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπόριου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ρουμελιώτης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Ως ηλεκτρονικό εμπόριο ορίζεται το εμπόριο που πραγματοποιείται με ηλεκτρονικά μέσα βασίζεται δηλαδή στην ηλεκτρονική μετάδοση δεδομένων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έκφανση των λεγόμενων υπηρεσιών εξ αποστάσεως. ...
  • Διεθνοποίηση επιχειρήσεων και στρατηγικές marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παλιαρούτης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26
    Στα πλαίσια μίας αυξανόμενα διεθνοποιημένης οικονομίας όπου οι αγορές τείνουν να παρουσιάζουν ολοένα και εντονότερη αλληλεξάρτηση, η διείσδυση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές αποτελεί καταλύτη για την ανάπτυξη τους, καθώς ...
  • Διερεύνηση συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού λογισμικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαραβελάκης, Xρυσοβαλάντης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-04-2009
    Η εργασία αυτή αρχικά θα διερευνήσει τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού λογισμικού (Open Source Content Management Systems – CMS) και μέσω της εφαρμογής τους θα προχωρήσει σε σύγκρισή τους με σκοπό: • την ...
  • Η εξέλιξη, χρησιμότητα και σχεδιασμός στρατηγικής των επιχειρήσεων γύρω από την τεχνική του Social Media Monitoring.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γερακάρης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-11-2015
    Τα social media είναι σημαντικά μέσα για την επικοινωνία, δεσμεύοντας τα εκατομμύρια των χρηστών σε όλο τον κόσμο. Για τις επιχειρήσεις ιδίως που έχουν online ύπαρξη και θέλουν να γνωρίζουν αυτό που συζητείται σε αυτά τα ...
  • Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές τους στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μιχαλάτου, Μαρία; Μούλιο, Ολιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2009
    Οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του Διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Η απήχηση του νέου μέσου στον μέσο καταναλωτή – ...
  • Ιογενές και διαδραστικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπραχιμλάρι, Μαρτσέλο; Πανταζής, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2009
    Από την βιολογία γνωρίζουμε ότι οι ιοί εμπεριέχουν ένα στοιχειώδες γενετικό υλικό. Μπορούν να μεταδοθούν ανάλογα με το είδος του ιού με τον αέρα, την επαφή, το νερό, και πολλές άλλες μεθόδους ή ακόμα και με συνδυασμούς ...
  • Σχεδίαση αρχιτεκτονικής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Πυλαρινού, Νίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-03-2009
    Στο 1ο κεφάλαιο, θα κάνουμε μια εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και θα εξηγήσουμε τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο Η.Ε. Θα καταγράψουμε τα είδη στα οποία διαχωρίζεται το Η.Ε και θα αναφερθούμε γιατί ολοένα και περισσότερες ...
  • Σχεδιασμός και κατασκευή δυναμικού διαδικτυακού τόπου με σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για on-line κρατήσεις/ενοικιάσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κονταξάκης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-06-2010
    Σκοπός τις εργασίας είναι η ερευνά ανάμεσα στα cms (content management system) και την επιλογή του καλύτερου για την σχεδίαση και ανάπτυξη ιστότοπου ξενοδοχειακής μονάδας, που θα πληροί όλες τις λειτουργιές τις οποίες έχουν ...