Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Κοτσυφός, Νικόλαος"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Βιομηχανικό μάρκετινγκ: πως η ικανοποίηση δημιουργεί πιστές σχέσεις μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-06-2012Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το βιομηχανικό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο η ικανοποίηση των πελατών δημιουργεί πιστές σχέσεις μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η ... -
Το marketing plan μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης: περίπτωση marketing υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2012παρούσα μελέτη σκοπό έχει να περιγράψει το marketing plan μιας ελληνικής μικρομεσαίας επιχείρησης . Στόχο της εργασίας αποτελούν οι προτάσεις σε σχέση με τα κανάλια διανομής που πρέπει να χρησιμοποιηθούν καθώς και το μίγμα ...