• Στρατηγικά τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης "Σχέδιο τουριστικής προβολής της νήσου Μήλου".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μακρυγιωργάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-12-2010
    Η εργασία αυτή έχει ως στόχο της την προσέγγιση των κυριοτέρων ζητημάτων και προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διαδικασία τουριστικού σχεδιασμού για μία περιοχή και συγκεκριμένα του νησιού των Κυκλάδων Μήλος. Τα τρία ...