Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "αγροτικό προϊόν"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
Αγροτικό μάρκετινγκ. Ο ρόλος των συνεταιρισμών στη προώθηση των αγροτικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-20Στην παρούσα πτυχιακή εξετάζεται η συμβολή των αγροτικών συνεταιρισμών στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων. Αναλύονται τα βασικά μεγέθη του αγροτικού τομέα, όπως η διάρθρωσή του, το επίπεδο της απασχόλησης και του ... -
Επίδραση της ποιότητας του νερού στην παραγωγή αγροτικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-08Η ποιότητα του νερού περιγράφει την κατάσταση του νερού, συμπεριλαμβανομένων των χημικών, φυσικών και βιολογικών χαρακτηριστικών του, συνήθως όσον αφορά στην καταλληλότητά του για συγκεκριμένο σκοπό, όπως η κατανάλωση με ... -
Εφαρμογή Android για την πώληση αγροτικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-25Η εφαρμογή που υλοποιήθηκε παρέχει υπηρεσίες αγοράς αγροτικών προϊόντων. Ο χρήστης θα έχει την δυνατότητα αφού έχει εγγραφεί να μπορεί να αγοράσει κάποιο προϊόν, να αναζητήσει ένα προϊόν η να δει ταξινομημένα κάποια προϊόντα ... -
Η χρήση του social media marketing στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και τροφίμων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Στην πτυχιακή αυτή εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο του Social Media Marketing στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εξετάζουμε τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το ελληνικό αγροτικό προϊόν, πρωτογενές ... -
Ηλεκτρονικό δημοπρατήριο αγροτικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05Στο σύγχρονο εμπόριο η τάση για ένα διαδραστικό ηλεκτρονικό εμπορικό σύστημα δε μπορεί να αφήσει ανέπαφο κανέναν τομέα που περιέχει αγορά και πώληση προϊόντων. Η ανάγκη αγοραστών και πωλητών να ανταλλάξουν πληροφορίες με ... -
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος αγροτικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-23Η σημαντική τεχνολογική εξέλιξη που έχει επέλθει και ο επιχειρηματικός ανταγωνισμός που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια, έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις στην αναζήτηση νέων τρόπων επιχειρηματικής δράσης, με σύγχρονες ... -
Μελέτη διερεύνησης τοπικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-02Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η γενική διερεύνηση των τοπικών προϊόντων, όσον αφορά τη διασφάλιση της ποιότητας τους, την ανάδειξη των ιδιαίτερων γνωρισμάτων των τόπων στους οποίους παράγονται, τις ορθές ... -
Πρότυπο επιχειρηματικό σχέδιο : μελέτη περίπτωσης εξαγωγικών κρητικών αγροτικών μεταποιημένων προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-02-2015Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναπτυχθεί πλήρως ένα "Εξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο: μελέτη περίπτωσης αγροτικών μεταποιημένων προϊόντων", με σκοπό να παρουσιαστούν όλα τα βήματα και όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που ... -
Σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ στο χώρο των αγροτικών προϊόντων: Η περίπτωση του ελαιολάδου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2015Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης θα παρουσιασθεί στο πρώτο μέρος η έννοια και η εξέλιξη της επιστήμης του Μάρκετινγκ και στη συνέχεια πιο αναλυτικά το Αγροτικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Τροφίμων. Θα παρουσιασθούν τα ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης: τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-20Στην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε την συμβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων. Η εργασία αποτελείται από επτά κεφάλαια με την εξής διάρθρωση: Στo πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η ...