• Ιογενές και διαδραστικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπραχιμλάρι, Μαρτσέλο; Πανταζής, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2009
    Από την βιολογία γνωρίζουμε ότι οι ιοί εμπεριέχουν ένα στοιχειώδες γενετικό υλικό. Μπορούν να μεταδοθούν ανάλογα με το είδος του ιού με τον αέρα, την επαφή, το νερό, και πολλές άλλες μεθόδους ή ακόμα και με συνδυασμούς ...
  • Μελέτη προσθήκης εντυπωσιακού πολυμεσικού υλικού σε ιστοσελίδες για διαφημιστικούς σκοπούς. Η περίπτωση κατασκευής 3Δ ενυδρείου για ιστοσελίδα σχετικά με ψάρεμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βασαρμιδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Τη τελευταία δεκαετία με την ανάπτυξη κατάλληλων τεχνολογιών (όπως το flash) και τη βελτίωση των επιδόσεων-δυνατοτήτων των υπολογιστών και του διαδικτύου έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται εκτός από δισδιάστατα (2-Δ) ...